برنج گلستان تورنتو غذای مورد علاقه کانادایی ها شد

همانطور که حتماً شنیده اید برنج گلستان تورنتو یکی از بهترین برنج های موجود می باشد.

برنج همچنین در جشن‌های فرهنگی هندوستان نقش برجسته‌ای دارد، از جمله جشنواره‌هایی که برپایه کاشت بذر در شالیزار، پیوند نهال در مزارع، حذف علف‌های هرز از مزارع، برداشت شالی، خرمن‌کوبی شالیزار و ذخیره‌سازی است

فستیوال های برداشت شامل تایلند پونگال است که در ماه تقویم تامیژیان تایلندی (در ماه ژانویه می افتد) در تامیل نادو جشن گرفته می شود.

برنج نه تنها تاریخ، فرهنگ، رژیم غذایی و اقتصاد مردم را شکل داده است، بلکه مرحله رشد محصول برنج نشان دهنده گذر زمان و فصل است. در هند، برنج را ریشه تمدن می دانند.

برنج یک غذای اساسی در بسیاری از غذاهای فرهنگی در سراسر جهان است. بر اساس گزارش رایس پدیا، بیش از 90 درصد تولید و مصرف برنج در جهان در آسیا صورت می گیرد و سهم کنونی از مصرف جهانی برنج حدود 87 درصد است.

در کشورهای آفریقایی، مصرف سرانه نسبت به تولید همچنان در حال افزایش است. حجم تجارت بین‌المللی برنج تقریباً شش برابر شده است، از 7.5 میلیون تن در سال در دهه 1960 به میانگین 44.2 میلیون تن طی سال‌های 2015-2016.

برنج

بر اساس سناریوی بازار جهانی با توجه به برنج، تولید با گذشت سالها اندکی افزایش یافته است. استفاده از برنج به عنوان غذا در مقایسه با خوراک و سایر مصارف غالب است. عرضه و استفاده از برنج نیز اندکی افزایش یافته است.

به طور مشابه، برنج یک محصول عمده غلات است و به عنوان غذای اصلی توسط اکثریت جمعیت هند مصرف می شود.

 هند یکی از مراکز عمده تولید برنج است. هر دو برنج قرمز هیمالیا و برنج قرمز آسام جایگاه خود را در تجارت بین المللی پیدا می کنند.

تولید برنج، گندم و ذرت به طور پیوسته در این دوره رشد داشته است و برنج بالاترین میزان را دارد و پس از آن گندم

در مقابل، تولید سایر غلات مانند سورگوم، ارزن مروارید، ارزن انگشتی، ارزن کوچک و غلات درشت یا ثابت مانده و یا کاهش یافته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.