کیسه زباله بهار هرگز پاره نمی شود

کوچکترین کیسه زباله بهار معمولاً 10-25 لیتر و بزرگترین کیسه ها می توانند حدود 350-370 لیتر را حمل کنند.

اگر اندازه دقیقی در نظر دارید، می توانید آنها را به جای حجم، بر اساس ابعاد خریداری کنید.

و اندازه تنها پارامتر نیست شما می توانید آنها را بر اساس ضخامتشان نیز انتخاب کنید.

اکثر فروشندگان آنها را در سه دسته می فروشند کیسه های زباله معمولی، کیسه های سخت و کیسه های سنگین. بیایید آنها را برای شما تجزیه کنیم:

این کیسه ها برای زباله های معمولی خانگی یا اداری استفاده می شود. یک کیسه معمولی 30 لیتری می تواند حدود 5 کیلوگرم وزن خشک را تحمل کند.

عموماً برای کاربردهای صنعتی استفاده می شوند و مقاومت بهتری در برابر سوراخ شدن و پارگی دارند. از این کیسه ها برای نگهداری اشیای تیز مانند سوزن و خرده شیشه استفاده می شود.

کیسه

این کیسه ها می توانند بارهای سنگین را حمل کنند و ضخیم تر از کیسه های معمولی هستند. آنها می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند و در کاربردهای صنعتی نیز استفاده می شوند.

اگر می خواهید از آستر سطل زباله برای سطل زباله آشپزخانه معمولی استفاده کنید، 0.90 میلیون به خوبی کار می کند. و اگر می خواهید اجسام تیز را در خود نگه دارد، به ضخامت بیش از 1.5 میلی متر نیاز دارید.

کیسه های زباله نیز در رنگ های مختلف موجود است، اما مشکی رایج ترین رنگی است که می بینید.

برخی از رنگ های دیگر سفید، خرمایی و شفاف هستند. برای جدا نگه داشتن انواع زباله از یکدیگر از کیسه های رنگی مخصوص (مانند سبز، قرمز و آبی) استفاده می شود.

اگر می خواهید بتوانید از میان زباله ها دیدن کنید، می توانید کیسه های شفاف را انتخاب کنید.

رنگ‌ها نقش مهمی در ایجاد آنها دارند زیرا کیسه‌های زباله می‌توانند به شما در تشخیص اینکه آیا زباله‌های داخل آن قابل بازیافت هستند یا نه کمک می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.