سنگ آهن کدال موجب آتش گرفتن کپسول آتش نشانی شد

تخمین زده می شود که تولید جهانی سنگ آهن کدال در سال 2021 2,537 میلیون تن بوده است که کمی بیشتر از 2,472 میلیون تن تولید شده در سال 2020 است.

فولاد 100٪ قابل بازیافت است، به این معنی که می توان آن را دوباره و دوباره به موادی با همان کیفیت تبدیل کرد. بازیافت باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی و مواد خام می شود. هر تن بازیافت قراضه فولاد باعث صرفه جویی بیش از 1400 کیلوگرم سنگ آهن، 740 کیلوگرم زغال سنگ کک و 120 کیلوگرم سنگ آهک می شود.

با کوره های قوس الکتریکی، فولاد را می توان از 100٪ مواد اولیه آهن قراضه ساخت. این روش تولید انرژی مورد نیاز برای ساخت فولاد را در مقایسه با فولادسازی اولیه از سنگ معدن بسیار کاهش می دهد.

تغییر روزافزون به سمت استفاده از کوره های قوس الکتریکی در تولید فولاد، بازار جهانی قراضه فولاد را که پیش بینی می شود تا سال 2024 به 755 میلیون تن برسد، حمایت می کند.

سنگ آهنبه عنوان دومین کالای مهم پس از نفت در نظر گرفته می شود. 

سنگ

سنگ آهن به عنوان یک نهاده ضروری برای تولید فولاد خام، بزرگترین بازار فلزی جهان را که سالانه تریلیون دلار است تغذیه می کند و ستون فقرات زیرساخت های جهانی است. 

برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای محصولات فولادی، تولید سنگ آهن جهان از سال 2000 به طور چشمگیری افزایش یافته است.

در نتیجه، ذخایر سنگ آهن با عیار بالا به طور قابل توجهی در حال کاهش است و بسیاری از ذخایر جدید سنگ آهن با عیار پایین تر و کانی شناسی پیچیده تر استخراج می شوند.

این فصل ابتدا یک نمای کلی از تولید و تجارت سنگ آهن جهان و همچنین ذخایر و منابع ارائه می دهد و سپس خلاصه ای از عملیات معدنی کلیدی در ده کشور برتر تولید کننده سنگ آهن ارائه می کند. 

 برخی از چالش‌های کلیدی که در حال حاضر صنعت با آن مواجه است، از کاهش عیار سنگ معدن گرفته تا افزایش بررسی‌های زیست‌محیطی، مسائل اجتماعی و عدم اطمینان در مورد قیمت‌های کالا، سپس به تفصیل مورد بحث قرار می‌گیرد.

به منظور کاهش هزینه ها و ردپای زیست محیطی آن و در عین حال بهبود بهره وری و پایداری، صنعت سنگ آهن به طور مداوم نوآوری و ادغام فن آوری های جدید را در عملکرد خود تقویت کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.