کاشی بین کابینتی گرگان اختلاص هنگفتی انجام داد

همانطور که می دانید کاشی بین کابینتی گرگان میتواند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کند.

من ترجیح می‌دهم اطراف کابینت‌ها را کاشی کنم، اما زیر لوازم خانگی را کاشی‌کاری کنم، زیرا کابینت‌ها معمولاً محل نصب دائمی هستند که در آن وسایل رفت و آمد می‌کنند.

هنگامی که من آشپزخانه ای را از خرابی کامل می سازم، ابتدا کاشی را نصب می کنم .نصب یکپارچه‌تر کابینت‌ها نسبت به لوازم خانگی ایجاد می‌کند و ظاهر بسیار تمیزتری دارد.

اگر کابینت‌ها از قبل سر جای خود هستند، اطراف آن‌ها را کاشی می‌کنم، وسایل را بیرون می‌کشم و زیر آن‌ها را کاشی می‌کنم.

اگر مشخصات درست باشد، بسته به نوع کفپوشی که برداشته شده است، ماشین ظرفشویی نباید مشکلی برای قرار دادن زیر کانتر داشته باشد. تنها تفاوتی که ممکن است مشاهده کنید ارتفاع اجاق گاز در مقابل میز است.

من تازه کاشی کاری آشپزخانه ام را تمام کردم. من بیشتر وقت را صرف پاره کردن مشمع کف اتاق و خراشیدن تمام کاغذهای پشت چسبی کردم که به راحتی بالا نمی آمد. بنابراین، این را تصویر کنید.

پیمانکار دارای یک سطل 5 گالن چسب است. در مرکز اتاق قرار می گیرد و آن را با لگد می زند و برای نصب مشمع کف اتاق شروع به صاف کردن تمام کف می کند.

کاشی

این چیزی است که من در ذهنم تصور می کنم. بنابراین، 60 دلار اضافی در پاک کننده چسب کف که در بهترین حالت متوسط ​​عمل می کند و چندین ساعت اضافی در آماده سازی، چیزی است که من تجربه کردم.

چسب در اطراف محیط اتاق به درستی انجام می شود در حالی که مرکز یک تمرین سه روزه کمرشکن برای آماده سازی دال بتنی برای کاشی بود.

به هر حال من اطراف کابینت های پایه موجود را کاشی کردم. اگر پول چیزی نبود، ترجیح می دادم کل محوطه را کاشی کنم و کابینت های جدید بگذارم.

بزرگترین مانع، فاصله برای ماشین ظرفشویی و بالای اجاق گاز/فر است. فر ایستاده من در حال حاضر حدود نیم اینچ بلندتر از میز است.

خوشبختانه ماشین ظرفشویی به اندازه کافی روی پاها تنظیم شده بود تا در فضای کوتاه‌تر از بالا به پایین جای بگیرد.

من از کاشی چینی استفاده کردم و پس از انجام این کار باید سرامیک می‌کردم، زیرا کاشی‌های سرامیکی معمولاً نازک‌تر از چینی هستند و می‌توانستند تفاوت کمی برای رفع مشکل یا فلاش تاپ با میزهای موجود ایجاد کنند.

من قصد دارم کانترهای جدیدی بگذارم، بنابراین در هر صورت برای جبران آن، روی کابینت های پایه قرار خواهم داد.

اما اگر قصد دارید بدون هیچ تغییر دیگری کاشی کاری کنید، فاصله ماشین ظرفشویی و ارتفاع فر بزرگترین نگرانی شماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.