چرم روی درب توانست دست قاتلان را رو کند

علاوه بر وب‌سایت و کانال‌های اجتماعی اصلی، Leather Naturally بیش از یک سال است که فرهنگ چرم را از طریق پلتفرم جدید ارتباطی جهانی Metcha، نوعی مجله آنلاین با هدف تسخیر مخاطبان جوان‌تر، ترویج می‌کند.

Metcha به موضوعات مرتبط با مد و طراحی، انتشار عکس محصولات نوآورانه، مصاحبه با طراحان برجسته و مقالات مختلف مرتبط با زیبایی و پایداری محصولات چرمی می پردازد.

یکی از نقاط قوت Metcha همکاری آن با برندها و طراحانی است که تجربیات خود را در مورد چرم بیان می کنند و نمونه های جالبی از داستان های موفقیت را ارائه می دهند.
جدا از اینکه چرم روی درب ماده ای با ارزش و زیبایی است، ویژگی هایی دارد که آن را نسبت به بسیاری از رقبای خود بسیار پایدارتر از محیط زیست می کند.

این ماده ای است که دوام بالای محصول را در طول زمان تضمین می کند، کاملاً قابل بازیافت، همه کاره است و به راحتی قابل تعمیر است. 100% منشاء طبیعی دارد و در صورت درمان صحیح، از طریق پردازش پایدار و سازگار با محیط زیست، یکی از بهترین متحدان برای ایجاد محصولات با اثرات زیست محیطی کم است.

به همین دلیل است که ما همیشه استفاده از چرم را در دوره های خود تبلیغ کرده ایم. هدف این است که دانش‌آموزان خود را نسبت به استفاده از موادی آگاه کنیم که نه تنها نشان دهنده یک محصول با کیفیت، بلکه و بالاتر از همه، محصولی است که با احترام به محیط زیست ایجاد شده است. ما با تمام احترام به آنها یاد می دهیم که چگونه به درستی با آن رفتار کنند.

به همین دلیل به نظر ما طبیعی بود که بخشی از این واقعیت شویم. چرم به طور طبیعی از مفهومی حمایت و ترویج می کند که مدرسه Arsutoria همیشه عمیقاً و نزدیک به آن مرتبط بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.