پخش کنندگان سبزی خشک ریحان

پخش کنندگان سبزی خشک ریحان همواره تمام تلاش خود را برای به دست گرفت بازار جهانی می کند. ریحان خشک از جمله سبزیجات معطر می باشد که برای تهیه بسیاری از غذا ایرانی و خارجی از جمله سس ساندویچ و پیتزا استفاده می شود. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

پخش کنندگان سبزی خشک ریحان

سبزی خشک معطر چه مشخصاتی دارد؟

سبزی خشک معطر چه مشخصاتی دارد؟ سبزی خشک معطر بسیار خوش عطر و طعم دهنده غذا ها می باشد. این محصول در انواع مختلف می باشد که هر کدام از آن ها خواص خاص خود را دارند. برخی از خواص آن عبارتند از:

  • ریحان خشک: منبع خوبی از آنتی اکسیدان بوده و به دلیل داشتن فلاوونوئید و ترپنیک به کاهش کلسترول بدن کمک بالایی می کند. از این محصول برای تهیه انواع پاستاها، پیتزا، سوپ ها و خورش ها و همچنین سس گوجه فرنگی و دیگر غذاها از این سبزی استفاده کنید.
  • گشنیز خشک: عطر و طعم دلنشین آن باعث معروفیت و محبوبیت آن شده و برای تهیه انواع غذا های چینی، هندی و مکزیکی استفاده می شود. این سبزی معطر حاوی مقادیر زیادی کومارین، فتالید، پولی آکتیلن و ترکیبات درمانی می باشد. و برای تهیه انواع سس سالسا، پستو و دیگر سس های سالاد و ساندویچ استفاده می شود.
  • شوید خشک: حاوی کارون، کومارین، فلاوونوئیدها، لیموئن و فتالیدها است و با رایکال های آزاد مبارزه کرده و از سرطان پیشگیری می کند.
  • نعنا خشک: عطر و طعم بی نظیری دارد و برای تسکین دل درد، بوی بد دهان و گلودرد استفاده می شود. ترکیبات قوی موجود در برگ نعنا مانند کارون، لیمون، مانتول و غیره مانع از رشد تومورها می شوند.

بازار فروش سبزی خشک ریحان

بازار فروش سبزی خشک ریحان بازار فروش سبزی خشک به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا همیشه پر رونق بوده است. دو عامل کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث افزایش فروش شده است و برای خرید سبزی خشک ریحان با کیفیت و قیمت مناسب می توانید از طریق این مجموعه تخصصی اقدام کنید و از مزایای این خرید بهره مند شوید.

این محصول بیشتر جنبت صادراتی دارد و علت صادرات آن طعم و خواص بی نظیرش می باشد. به دلیل مصرف فراوان سبزی خشک و خواص بیشماری که این سبزی ها دارند تقاضای زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است و باعث ارز آوری و درآمد بسیار بالا شده است به همین دلیل شرکت تجاری ما قادر به تهیه انواع سبزی های خشک به سراسر ایران و دنیا می باشد.

شما می توانید با ثبت سفارش و همچنین از طریق تماس تلفنی این سبزی خشک معطر را تهیه و از خوردن آن لذت ببرید و همچنین در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.