پخش مستقیم شنبلیله خشک فله

پخش مستقیم شنبلیله خشک فله با قیمتهای بسیار مناسب به خریداران عرضه می گردد با این فرآیند، بازرگان ها میتوانند سود بیشتری از فروش این محصولات دریافت نمایند.

در فصل زمستان سبزیجات تازه کمیاب است و قیمت بالایی دارد و یا حتی کیفیت سبزیهای تابستانی را ندارد به همین دلیل شرکت های تولید کننده سبزیجات خشک در این زمینه فعالیت خود را آغاز نمودند تا بتواند پاسخگوی نیاز خریداران شنبلیله خشک فله باشنداین محصول در انواع غذا بسیار پرکاربرد است و طعم دلپذیری به غذا می دهد.

شنبلیله خشک فله ماندگاری بالایی دارد و در واقع همان شنبلیله خام است که خشک می کنند و در غذا به مصرف میرسانند این محصول بیشتر برای خوش عطر و طعم شدن غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد البته خواص و فواید بی نظیری هم دارد.

از مهمترین موارد مصرف شنبلیله خشک فله می توان به استفاده از آن در رستورانها برای تهیه غذا و سالن‌های تهیه غذا اشاره کرد مخصوصاً برای تهیه قورمه سبزی که عطر خاصی به آن می بخشد. پخش مستقیم شنبلیله خشک فله ای در مجموعه سبز آراد در راستای حذف واسطه ها صورت گرفته به همین علت تمام تلاش این مجموعه این است که بتواند محصولات سبزی خشک را با قیمت کارخانه به فروش برساند شنبلیله خشک در شکلهای متنوع فله ای، بسته بندی، عمده‌ای بر اساس کیفیت قیمت گذاری شده و به فروش می‌رسد.

پخش مستقیم شنبلیله خشک مجموعه سبزآراد توانسته این محصول را به صورت  فله ای عمده، بسته بندی با کیفیت بالا و قیمت مناسب  به فروش برساند تا مشتریان بتوانند به هر میزانی که دلخواهشان است سبزیجات خشک را بدون واسطه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت غیر حضوری از طریق ثبت سفارش در وب سایت اینترنتی دریافت نمایند در ضمن کارشناسان ما در این مجموعه راهنمایی لازم را به خریداران نموده و تجربیات خود را در اختیار آنان برای یک خرید موفق قرار میدهند.

خرید شنبلیله خشک فله

خرید شنبلیله خشک فله

مراکز زیادی امروزه انواع مختلف شنبلیله خشک را به بازار عرضه می کنند یکی از انواع این محصولات نوع فله ای آن میباشد که با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش میرسد. از راه هایی که مراکز عرضه کننده شنبلیله خشک می توانند مشتری جذب کنند عرضه محصولات با کیفیت عالی است زیرا برای مصرف کنندگان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و همیشه بهترین شنبلیله خشک را خریداری می کنند.

شنبلیله خشک فله ای به وفور در فروشگاه‌های عرضه سبزی خشک یافت می‌شود که با عرضه محصولات با کیفیت اعتماد مشتریان را نسبت به خود جلب نموده است.

نکاتی درباره استفاده سبزی خشک باید به آن توجه کرد

نکاتی درباره استفاده سبزی خشک باید به آن توجه کرد

نکاتی که در خرید سبزی خشک باید به آن توجه شود تازه بودن سبزیجات است زیرا اگر سبزیجات پلاسیده را خشک کنیم نه تنها ارزش غذایی لازم را ندارد بلکه عطر و طعم مناسب برای استفاده از غذا را نخواهد داشت

نکته دیگری که در خرید سبزی خشک باید مورد توجه قرار بگیرد این است که اگر سبزیجات خیلی رسیده باشددر فرایند خشک شدن به سرعت اکسیده شده و ارزش غذایی خود را از دست می دهد درصورتیکه اگر سبزیجات نرسیده باشد به دلیل اینکه بافت آنها سفت و خشک است در هنگام پخت در غذاها ظاهر مناسبی ندارد.

یکی از نکات مهم دیگری که حتماً باید در خرید سبزی خشک به آن توجه کنید این است که سبزی خشک از مواد کپک زده تهیه نشده باشد هرچند خشک کردن باعث متوقف شدن رشد باکتریها میشود اما وجود اندکی کپک می‌تواند عطر و طعم این سبزیجات را تا حد بسیاری تغییر دهد.

انتخاب سبزی خشک شنبلیله فله

انتخاب سبزی خشک شنبلیله فله

انتخاب شنبلیله خشک فله برای مصرف یک انتخاب صحیح است و امروزه با وجود فروشگاه ها و سایت های اینترنتی این کار آسان تر شده است مصرف این محصول همان طور که می دانید بسیار کاربردی است و برای بدن مناسب میباشد این سبزی دارای طعم و عطر خوشبویی است که استفاده  از آن در غذاهایی مثل قورمه سبزی و آش کاربرد دارد.

استفاده از شنبلیله در طول هفته توصیه می شود زیرا از بروز بیماری‌های زیادی پیشگیری می‌کند و به دلیل صنعتی شدن شهرها سبزی خشک بیشتر استفاده می شود شنبلیله دارای منگنز، منیزیم، کلسیم ،ویتامین، A ،C ،B و دیگر موارد است این گیاه در صنعت دارویی و بهداشتی زیاد استفاده می‌شود همینطور برای تهیه ترشی نیز کاربرد دارد و خانم های خانه دار به خوبی می‌دانند که این سبزی بسیار مفید است بنابراین توصیه می شود که استفاده از آن را در سالاد به خاطر بسپارند و شنبلیله خشک را در غذاهای خود اضافه نموده و مصرف کنند.

شکل ظاهری سبزی خشک بهتر است کاملا سبز باشد و سیاهی وکدری یا رنگ قرمز نداشته باشد.

آنچه که باید از فواید و مزیت های شنبلیله خشک بدانید

آنچه که باید از فواید و مزیت های شنبلیله خشک بدانید

استفاده از شنبلیله دارای فواید بسیاری است که عبارتند از:

خواص شنبلیله برای کلیه ها

دانه شنبلیله دارای مقادیر زیادی فلاونوئید پلی فنولی است که باعث بهبود عملکرد کلیه ها می شود زیرا از ایجاد غشا در اطراف کلیه ها جلوگیری می کند

تقویت مغز و حافظه

شنبلیله نه تنها به سلامت مغز کمک می کند بلکه برای افزایش یادگیری و تقویت حافظه یک گزینه بسیار مناسب محسوب می‌شود و همینطوربرای پیشگیری از بیماری آلزایمر و پارکینسون  که یکی از بیماری‌های تخریب کننده سیستم عصبی مغزاست مفید می باشد.

مشکلات گوارشی

کسانی که  معده ضعیفی دارند بهتر است از مصرف بیش از حد شنبلیله خودداری کنند زیرا مصرف زیاد آن باعث اسهال نفخ شکم و ایجاد نفخ و گاز در معده میشود.

رفع ناباروری در زنان

رفع ناباروری معجزه این گیاه می باشد  زنان در زمان بارداری در خوردن شنبلیله  باید بسیار محتاط باشند زیراخوردن آن در زمان بارداری باعث دردهای زایمانی میشود.

اثرات ضد دیابتی و کاهش کلسترول خون شنبلیله

شنبلیله و دانه آن برای کاهش دیابت و کلسترول خون مناسب است مصرف روزانه ۵۰۰ میلی گرم شنبلیله تری گلیسرید و کلسترول خون را کاهش داده و HDL که کلسترول خوب است را افزایش می‌دهد.

وجود اسید آمینه هیدروکسی ایزولوسین در دانه شنبلیله از علل دیگر معروف بودن این گیاه به عنوان یک گیاه ضد دیابت است که باعث تسریع ترشح انسولین گردیده و در نهایت باعث کاهش قند خون می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.