پارچه مخمل به کار رفته در ملحفه کاملا ضد آب می باشد

پارچه مخمل به منسوجات ساخته شده از انواع پشم و ترمه اشاره دارد. به طور کلی، اغلب برای تهیه لباس های رسمی و باکیفیت مانند لباس کامل، کت و شلوار تجاری و پالتو استفاده می شود.

بدون چروک، پوشیدنی، نرم و سفت است. همچنین انعطاف پذیر است و می تواند به خوبی گرم نگه دارد. با این حال، شستن آن سخت است و برای تهیه لباس تابستانی مناسب نیست.

تناژی است که از پوست حیوانات تهیه می شود و بیشتر برای تهیه لباس زمستانی از آن استفاده می شود. می توان آن را به دو نوع طبقه بندی کرد.

یک نوع آن چرم و نوع دیگر خز طراحی و پارچه ملحفه ای است. طراحی خز سبک است و در گرم نگه داشتن خوب است. علاوه بر این، نجیب و وقار به نظر می رسد. با این حال، نگهداری آن بسیار گران و سخت است که نیاز به مراقبت ویژه شما دارد.

پارچه

6 فیبر شیمیایی

این فیبر ساخته شده از ترکیب پلیمری است. دارای دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی است که در تولید پارچه لباس کردی سنندج به کار می رود. هر دو رنگارنگ، نرم، آویزان، سفت و براق هستند، اما مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و قابلیت تنفس آنها چندان خوب نیست.

در صورت تماس با گرما از شکل خارج می شود و تولید الکتریسیته ساکن آسان است. می توان از آن برای ساخت انواع لباس استفاده کرد، اما لباس های ساخته شده از این پارچه مرغوب نیستند.

آیا می خواهید برخی از کالاهای چینی را عمده فروشی کنید؟ سپس لطفا نگاهی به کالای چین بیندازید. محصولات عمده فروشی این وب سایت شامل لوازم جانبی پوشاک، دکمه، بند، زیپ و … می باشد.

هنگامی که برای شرکت خود لباس‌هایی با برند لوگوی جدید خریداری می‌کنید، تعیین نوع پارچه مناسب به اندازه انتخاب اندازه و رنگ مناسب مهم است.

با انواع مختلف پارچه موجود، دانستن اینکه چه چیزی برای نیازهای تیم شما بهترین است دشوار است. به همین دلیل است که ما این راهنمای جامع را در مورد محبوب‌ترین پارچه‌هایی که برای ساخت لباس‌ها و لوازم جانبی سفارشی استفاده می‌شوند، تهیه کرده‌ایم.

روی دکمه زیر کلیک کنید تا به آن نوع پارچه بروید، سپس روی هر نوع پارچه کلیک کنید تا لباس های مارک دار و محصولات ساخته شده از آن نوع مواد را ببینید!

اگر در پی یافتن قیمت پارچه برزنت دیجی کالا هستید در کنار ما باشید و آن را تنها از ما تقاضا نمایید.

ده‌ها پارچه و ترکیب مختلف وجود دارد که معمولاً برای تولید پوشاک سفارشی و لوازم جانبی برند شرکت استفاده می‌شود. هر نوع پارچه مزایا و معایب مختلفی دارد که قبل از تصمیم گیری برای بخش خود باید از آنها آگاه باشید.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. نسخه لوکس کیف پوست بره برند معروف
    2. نظرات کودکان درباره حمل کیف مدارس
    3. راز و رمز شاد بودن و شاد زیستن
    4. باورهای نادرست درباره رب گوجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.