نبات چوبی 20 عددی که می تواند در رشد ناخن هایتان تاثیر گذار باشد

مدت هاست که مشخص شده است که مصرف بیش از حد نبات تأثیر بسیار منفی بر سلامتی دارد. خوردن آنها بر کار بسیاری از اندام ها و سیستم ها، به ویژه سیستم گوارشی تأثیر می گذارد.

خوردن نبات ساده ترین راه برای اضافه وزن است که به نوبه خود تأثیر منفی بر کار قلب، ستون فقرات یا مفاصل دارد. مهمترین جنبه های تاثیر نبات  بر سلامت انسان چیست؟

نبات  ها در مقادیر زیاد می توانند سیستم هورمونی تنظیم کننده مدیریت قند خون را بر هم بزنند، که ممکن است به شکل گیری مقاومت به انسولین و در نتیجه دیابت نوع دوم، به ویژه در افراد دارای اضافه وزن یا

چاق کمک کند.

قندهای موجود در نبات چوبی 20 عددی باعث بی اشتهایی کودکان می شود وقتی مقدار کالری مورد نیاز بدن با نبات  ها تامین می شود، آنها تمایلی به خوردن غذاهای غنی از ویتامین و مواد معدنی ندارند، زیرا به سادگی احساس گرسنگی نمی کنند.

این ممکن است در رشد مناسب کودک که در این زمان به با ارزش ترین غذا نیاز دارد، اختلال ایجاد کند.

قندهای موجود در نبات ها بزرگترین دشمن دندان های سالم هستند که باعث پوسیدگی دندان می شوند.

 

قندهای چسبیده به دندان محل رشد باکتری هایی است که اسید لاکتیک تولید می کنند که مینای دندان را از بین می برد.

مادرانی که از دندان‌های فرزندان خود مراقبت می‌کنند باید نبات را که به مدت طولانی در دهان نگهداری می‌شوند محدود کنند و در صورت لزوم آن‌ها را با محصولاتی که می‌توان سریع مصرف کرد، مانند

شکلات جایگزین کنند.

چربی ها، اسیدهای چرب ترانس و اسیدهای اشباع شده که در کیک ها و بیسکویت ها وجود دارند، به افزایش سطح کلسترول کمک می کنند، باعث ایجاد آترواسکلروز و سایر بیماری های قلبی می شوند.

نبات هایی مانند آب نبات، آب نبات، آدامس، خرس عروسکی و آب نبات سفت وجود دارد که در مورد آنها واژه کالری خالی معنای کامل خود را به خود می گیرد، زیرا همه این محصولات جدا از طعم، ارزش غذایی ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.