مصرف قهوه شیراز خطر ابتلا به افسردگی را به میزان ۲۰ درصد کاهش می‌دهد

لازم نیست به دنبال بهانه ای برای کاپوچینوی دیگری باشید حتی دانشمندان نیز فواید نوشیدن قهوه را تایید می کنند.

حدود 1000 آنتی اکسیدان مختلف در دانه های قهوه فرآوری نشده وجود دارد ! محتوای چنین تعداد زیادی از مواد تقویت کننده سلامتی، قهوه را حتی از چای سبز و کاکائو خام که به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان ها مشهور هستند، جلوتر می گذارد.

این مواد خارق‌العاده رادیکال‌های آزاد مسئول فرآیند پیری را از بین می‌برند، التهاب را کاهش می‌دهند که می‌تواند منجر به بسیاری از بیماری‌های جدی (از جمله انواع مختلف سرطان)شود و از سلول‌ها در برابر آسیب محافظت می‌کند.

آنها در رژیم غذایی روزانه ضروری هستند، بنابراین ارزش دارد به دنبال محصولاتی باشید که حاوی آنها هستند قهوه یکی از آنهاست.

آیا فکر می کنید که تاثیر قهوه شیراز بر بدن فقط به تحریک محدود می شود؟ اشتباه می کنید، زیرا قهوه روی بسیاری از جنبه های مربوط به سلامت جسمی و روانی ما تأثیر می گذارد.

مطالعات نشان داده است که پس از نوشیدن قهوه، سطح سروتونین و دوپامین – موادی که مسئول خلق و خوی خوب هستند – افزایش می یابد.

در عمل، این به معنای احساس بهتر و حتی بیشتر است. افرادی که از اسپرسو لذت می برند کمتر در معرض خطر افسردگی قرار دارند . دانشمندان این واقعیت را تأیید می کنند که برای همه عاشقان قهوه شناخته

شده است که یک فنجان لاته به سادگی شما را خوشحال می کند.

دانشمندان هلندی سلامت بیش از 37000 نفر را طی 13 سال بررسی کرده اند. نتایج یک آزمایش پزشکی نشان داد که نوشیدن مقادیر متوسط ​​قهوه (2 تا 4 فنجان در روز) خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا 20 درصد کاهش می دهد. چگونه اتفاق افتاد؟

محققان پیشنهاد می کنند که مواد شیمیایی موجود در قهوه خواص ضد التهابی دارند و از شریان ها محافظت می کنند. با این حال، به یاد داشته باشید که در طول روز زیاد کافئین مصرف نکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.