مرکز فروش عمده سبزی خشک

مرکز فروش عمده سبزی خشک در سراسر ایران وجود دارد که کار خرید و فروش این محصول را انجام می‌دهد و در این زمینه فعال است. همانطور که می دانید سبزیجات در سراسر ایران کشت می شود و محصولی است که خشک شده آن درروغن های گیاهی و همچنین طعم دهنده در غذا استفاده می شود .

اکثر خانواده های ایرانی در سبد غذایی خود از سبزی خشک استفاده می کنند. فروش عمده سبزی خشک به علت طرفداران زیادی که دارد همواره مراکز فروش این محصول را بر آن داشته تا آن  را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

فروش عمده سبزی خشک دراستان‌های مختلف و همچنین در میان فروشنده‌ها قیمت متفاوتی دارد. البته قیمت سبزی خشک فله هم در میزان فروش سبزی خشک تاثیر دارد .یکی از شیوه‌های مطمئن خرید سبزی خشک ،خرید ازمراکزفروش عمده سبزی خشک می باشد. خرید از سایت های اینترنتی باعث شده تا مشتریان با صرفه جویی در وقت و هزینه سبزی خشک را  به راحتی خریداری کنند.

مرکز سبز آراد در زمینه فروش عمده سبزی خشک فعالیت داردو تمام سعی خود را بکار گرفته تا بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید.

روش تولید سبزی خشک در کارخانه

روش تولید سبزی خشک در کارخانه

سبزیجات سریع فاسد می شوند و از زمان قدیم به دلیل نبودن فریزر این محصول را خشک می کردند ، پس تنها راه نگهداری از سبزیها، خشک کردن آنها بوده است .امروزه با اینکه انواع مختلف سبزی های یخ زده و آماده پخت در فروشگاه ها یافت میشود ،ولی باز سبزی خشک جایگاه خودش را در خانواده‌های ایرانی دارد .خشک کردن سبزی مراحل مختلف خود را دارد که با به کارگیری دانش روز و طی مراحل مختلف انجام می‌گیرد، این مراحل شامل آماده سازی، شست و شو، خشک کردن، بوجاری ،بسته بندی و کنترل کیفی می باشد.

ابتدا سبزی تازه را وارد کارخانه می کنند روی نوار نقاله های مخصوصی پهن می‌کنند تا کارگران سبزی نامناسب و ناخالص را جدا کنند، بعد وارد مرحله ضد عفونی و شستشو می شود مقدار  زیاد سبزیجات شرایط خاص را طلب می‌کند در کارخانه به صورت صنعتی و طی چند مرحله با دستگاههای مختلف در محلول آب و مایع ضدعفونی کننده پرکلرین به طور کامل شسته می شود. بعد از اینکه سبزی‌ها را با محلول آب و مایع ضدعفونی کننده شستشو دادندو کارشناسان مربوطه گواهی تایید را صادر کردند، سبزی ها روی نوار نقاله خشک کن ریخته  میشود  تا با عبور از خشک کن مداوم بعد از مدتی آب خود را از دست بدهد و تبدیل به سبزی خشک شود.

در حین خشک کردن سبزی، نباید به خواص سرشار سبزی مثل ویتامین ها، مواد معدنی و حتی رنگ محصول آسیبی برسد، برای اینکه کیفیت سبزی های خشک خوب حفظ شود خشک کن را در درجه حرارت پایین ۶۰ تا ۷۰ درجه قرار میدهند، اما کار در اینجا به پایان نمی رسد چون در داخل برگ های خشک ساقه های ریزی وجود دارد که آنها را باید از برگها جدا کرد در این مرحله به وسیله الک های متفاوت برگها را از ساقه ها جدا کرده و سبزی را برای بسته بندی آماده می کنند.

سبزی آماده به قسمت بسته بندی برده می شود و پس از کنترل کیفی و فرموله کردن آن،برای سبزیجات مخلوط در این واحد توسط چند دستگاه بسته بندی عمودی،کار بسته بندی به صورت اتوماتیک داخل لفاف های چندلایه سلوفان انجام میشود، که بسته به نوع و اندازه محصول درخواستی آنها را بسته بندی می کنند و به طور منظم بعد از بسته بندی سبزی های خشک داخل سلو فان، آنها را داخل کارتون می چینند و به انبار محصول آماده می برند.

خرید و فروش عمده سبزیجات خشک

خرید و فروش عمده سبزیجات خشک

آیا مرکز خرید و فروش عمده سبزیجات خشک بدون واسطه را می شناسید ؟خرید و فروش عمده سبزیجات خشک با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصول در مرکز فروش سبز آراد صورت میگیرد.برای سفارش اینترنتی  این محصول و اطلاع از قیمت ها با مشاور خرید این مرکز ارتباط برقرار کنید.

تابستان بهترین زمان برای تهیه و خشک کردن سبزیجات است .برداشت این محصول  معمولا در تابستان بیشتر است. خشک کردن سبزیجات به صورت سنتی و صنعتی انجام می گیرد. .به دلیل آب و هوای سرد و خشک در بعضی از فصل های سال امکان برداشت این محصول به صورت تازه وجود ندارد، به همین دلیل تولید کنندگان در فصل فراوانی سبزیجات را  خشک کرده و با کیفیت بالا  به بازار عرضه  میکنند.

مرکز خرید و فروش سبز آراد به عنوان یک عرضه کننده این محصولات رابه صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران  ارائه می دهد، لذا تولیدکنندگانی که قصد دارند محصول خود را در این مرکز ثبت نمایند تا فروش خود را افزایش دهند، می توانند محصول خود را به صورت رایگان ثبت نموده تا در کمترین زمان توسط کارشناسان این مرکز پیگیری شود. برای خرید و فروش انواع سبزی خشک درجه یک با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

محاسبه  قیمت سبزی خشک فله

محاسبه  قیمت سبزی خشک فله

محاسبه قیمت سبزی خشک فله توسط  نمایندگی ها و عمده فروشی ها و پخش کننده های واسطه مشخص می‌شود .به همین دلیل در مسیر قیمت این محصول، از مرحله ابتدایی تا زمانی که به دست مشتری می رسد قیمت بالاتری پیدا می‌کند وقتی که انواع سبزی خشک به صورت فله بفروش می رسد طبقه‌بندی می‌شود که این طبقه شامل:

۱-سبزی خشک فله ارزان

۲-سبزی خشک متوسط

۳-سبزی خشک رستورانی

۴-سبزی خشک صادراتی

۵-سبزی خشک صادراتی کارتونی

فروش عمده هر کدام از انواع سبزی خشک فله تفاوت دارد این تفاوت قیمت به کیفیت سبزی خشک و کارایی آن بستگی دارد. همانطور که می دانید به طور حتم قیمت سبزی خشک درجه یک صادراتی به دلیل کیفیت بالا قیمت بالایی دارد .

خرید و فروش سبزی خشک در شرکت سبز آراد

خرید و فروش سبزی خشک در شرکت سبز آراد

 خرید و فروش سبزیجات خشک بدون واسطه چگونه انجام میشود؟ این روش چه مزایای دارد ؟خریداران و مشتریان چگونه میتوانند این محصولات را بدون واسطه خریداری کنند؟فروشندگان سبزیجات خشک چگونه می توانند محصولات خود را راحت‌تر بفروشند ؟در امر خرید و فروش انواع سبزیجات خشک چیزی که اهمیت پیدا می کند ارتباط گرفتن مستقیم فروشنده باتولید کننده ها و شرکت ها میباشد تا بتواند مقادیر زیادی از این محصول را با قیمت قابل قبول اینترنتی  خریداری نماید. وب سایت سبز آراد هم تلاش می کند تا خرید و فروش سبزیجات خشک بدون واسطه را برای هر دو گروه یعنی فروشنده و خریدار آسان کند. هدف از این کار آسان کردن کارها ،دسترسی راحت به بازار، کاهش هزینه‌های طرفین عرضه و تقاضا با حذف واسطه ها می باشد .خرید و فروش انواع سبزیجات خشک در این  وبسایت شامل خرید و فروش سبزیجات خشک تکی شامل شوید ،نعنا، جعفری، شنبلیله، گشنیز، تره، اسفناج، می باشد.

 خرید و فروش سبزیجات ترکیبی شامل: 

قورمه (تره ،جعفری ،شنبلیله)

 کوکو (تره ،جعفری، شوید، گشنیز)

 ماهی( گشنیز ،شنبلیله)

 کوفته (تره ،جعفری ،ترخون، نعنا ،گشنیز)

 دلمه (ترخون،ریحان، مرزه ،شوید)

آش (تره ،جعفری، اسفناج)

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.