مرکز عرضه جعفری خشک صادراتی

مرکز عرضه جعفری خشک صادراتی این محصول را به صورت فله ای وبسته بندی در اندازه و حجم های متغیر به بازار عرضه می کند.

جعفری یکی از سبزیجات بسیار معطر است. طبع گرم و خشک دارد. انواع ویتامین های B و C و کلسیم را دارا می باشد. این سبزی در ایران کشت می شود و امروزه برای خشک کردن آن از دستگاه خشک کن صنعتی پیشرفته استفاده می‌ شود. به همین دلیل کیفیت جعفری خشک صادراتی بسیار بالا است.

این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت فله و بسته بندی از طریق شرکت های بازرگانی به مشتریان به فروش میرسد. بنابراین سودآوری بسیار خوبی برای تولید کنندگان دارد.

جعفری خشک صادراتی

جعفری خشک صادراتی
dav

جعفری خشک صادراتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بنابراین آب و هوای منطقه برای کشت این محصول و نحوه کاشت آن توسط کشاورزان بسیار پر اهمیت است. لازم به ذکر است که بگوییم  در مناطقی که آب و هوای نسبتاً سردتری دارند، برای کشت این محصول مناسب تر است زیرا جعفری ها در این مناطق دارای برگ های نازک تر و ترد تر می باشند.

سبزی خشک جعفری علاوه بر بازار داخلی در بازار خارجی نیز طرفداران زیادی دارد. یکی از کشورهای همسایه ایران که علاقه زیادی به سبزیجات خشک دارند، روسیه است.

 معرفی انواع جعفری خشک

 معرفی انواع جعفری خشک

سبزی جعفری بسیار معطر می باشد. در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به صورت تازه و خشک وجود دارد. زیرا به عنوان یک چاشنی در آشپزی می توان آن را به کار برد. در غذاهایی مثل تخم مرغ ، ماکارونی ، سوپ ، سیب زمینی ، انواع سس‌ها، ماهی و گوشت، جعفری خشک کاربرد دارد.

در کل چهار نوع جعفری داریم.

جعفری برگ تخت ، جعفری ایتالیایی متداول ترین آن است  که طعم آن فلفلی است و ظاهر آن شبیه گشنیز است.

جعفری برگ مجعد دارای برگ ژولیده و رنگ سبز روشن و طعم ملایم است.

عرضه مستقیم جعفری خشک صادراتی

عرضه مستقیم جعفری خشک صادراتی

 توزیع مستقیم جعفری خشک صادراتی را تنها با یک  کلیک ساده در سایت سبز آراد و پر کردن فرم درخواست این محصول به صورت آنلاین ثبت نموده تا از این طریق کارشناسان ما در اولین فرصت ارتباطات لازم را با مشتریان عزیز گرفته و با مشاوره های رایگان خود بهترین خدمات را ارائه دهند.

در اکثر کشورها امروزه خرید و فروش ها از طریق اینترنت انجام می گیرد، زیرا از این طریق می توان بسیار سریع و آسان با کمترین هزینه و بدون واسطه محصولات را از شرکت تولید کننده دریافت نمود. مجموعه بازرگانی سبز آراد به عنوان یک تولید کننده محصولات خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت معرفی می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.