مرکز عرضه ترخون خشک بسته بندی صادراتی

 مرکزعرضه ترخون خشک بسته بندی صا دراتی توسط شرکت های تولید کننده انواع سبزی خشک صورت می گیرد.

 این سبزی معطر و دیگر انواع سبزیجات خشک به خاطر مصرف زیاد  از نظر غذایی دارویی و ادویه ای اهمیت فراوانی نزد خریداران و مصرف‌کنندگان دارد. همین امرباعث شده شرکت های زیادی در تولید و عرضه این محصول  فعا لیت کنند تا  سبزی ترخون خشک معطربا کیفیت بالا روانه بازار کنند همچنین این سبزی معطر در بسته بندی های مختلف و در حجم های متغیر و یا فله ای با قیمت های گوناگون با توجه به کیفیت آن برای فروش به بازار داخلی و صادراتی عرضه می‌شود.

  

ترخون خشک اعلا

ترخون خشک اعلا

 ترخون خشک اعلا دارای کیفیت عالی در بسته بندبهای متنوع است این توسط شرکت های تولید کننده صادر میشود در نوع خود بی نظیر می باشدزیرا این محصول رنگ فوق العاده سبزی دارند بلکه از عطر خوشی برخوردار است کاملاخشک می باشد و ماندگاری بالایی دارد البته نوع ارزانتری از ترخون خشک هم وجود دارد.

 ما در مجموعه سبز آراد به صورت وب سایت اینترنتی انواع مختلف ترخون خشک  اعلا صادراتی و نوع ارزانتر آنرا در بسته بندی های مختلف با وزنه های متغیر و حتی فله ای یا جزئی برای خریداران و مصرف کنندگان فراهم نموده ایم که بتوانند به راحتی این محصولات را خریداری نمایند.

ویژگی های ترخون خشک تازه صادراتی

ویژگی های ترخون خشک تازه صادراتی

ترخون خشک صادراتی بسیار سرسبز معطر و خشک است میزان ماندگاری بالایی دارد مانند سایر انواع سبزیجات خشک و ادویه ها و چاشنی ها باید در شیشه ها یا ظروف پلاستیکی دور از نور نگهداری شود.

 در حال حاضر بسته بندی های متنوعی از گیاه ترخون خشک به عنوان یک سبزی خشک در بازار وجود دارد سعی کنید بسته بندی ها کاملاً استاندارد و برچسب سلامت روی آن باشد .

به تازگی تجار ایرانی توانستن سبزی خشک ترخون را به صورت های بسته بندی شده و در سایز های گوناگون به کشورهای خارجی بخصوص اروپایی صادر کنند که صادرات این محصول با بالا ترین کیفیت و قیمت صورت گرفته است .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.