مرکز خرید سبزی خشک فله با قیمت ارزان

 مرکز خرید سبزی خشک فله با قیمت ارزان امروزه به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است اما حال می خواهیم بررسی کنیم همه این محصولات کیفیت  لازم را دارا می باشند یا نه ؟

همیشه چندین نوع سبزی خشک از قدیم الایام در همه خانه ها یافت می شد اما به دلیل سبک زندگی آن زمان و نبودن دستگاه های صنعتی مردم به صورت سنتی اقدام به خشک کردن سبزیجات پر مصرف مثل شوید و نعنا می کردند.

 امروزه زندگی آپارتمان نشینی و مشغله های زیاد زنان و کمبود وقت، تولیدکنندگان و سرمایه داران را بر آن داشت تا از دستگاه های صنعتی و مدرن برای خشک کردن سبزیجات در حجم بالا اقدام نمایند.

همین امر باعث گردیده تا سبزیجات خشک همیشه و به وفور با قیمت مناسب در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار بگیرد. در کشور ما همیشه قیمت ها نوسان دارند و تورم رو به رشد است.

 یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانیم سبزی خشک فله را با قیمت ارزان تهیه نماییم خرید بدون واسطه است. بازرگانی سبز آراد این محصولات را به صورت اینترنتی برای شما ارسال می کند و همین امر منجر می شود تا سبزی خشک فله با قیمت ارزان بتوانیم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 

مجموعه سبزآراد دارای سایت اینترنتی است که مشتریان محترم با پرکردن فرم می توانند سفارش خود را ثبت نمایند.کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار نموده و به صورت رایگان مشاوره های خود را ارائه می دهند و شما را برای یک خرید خوب راهنمایی می نمایند. 

عوامل تاثیر گذار در کیفیت سبزی خشک

عوامل تاثیر گذار در کیفیت سبزی خشک

در فصل تابستان سبزیجات تازه به وفور یافت می شوند در حالی که در زمستان سبزیجات تازه در بیشتر نقاط کم یابند. بنابراین لازم است که سبزیجات تازه در فصل فراوانی خشک کردند تا در فصل سرما به راحتی بتوان از آن در انواع غذاها ، دمنوش ها سالاد ، آش، سوپ و غیره استفاده نمود.

برای این که اطلاعات لازم در مورد سبزی خشک با کیفیت داشته باشیم چند مورد را برایتان نام می بریم تا بهتر بتوانید این محصول را با کیفیت خوب تهیه نمایید. مهمترین عامل استفاده از سبزیجات تازه و مرغوب ، رسیده، بدون ناخالصی است. 

حرارت و دمایی که سبزی در آن خشک  می شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا در غیر این صورت سبزی کیفیت لازم را نداشته و تغییر رنگ می دهد.

سبزیجات خشک شامل دو نوع تکی و ترکیبی هستند. تکی شامل ترخون، سبزی های معطر، مرزه، شوید، نعنا، ریحان و غیره می باشد. سبزیجات ترکیبی شامل سبزی خشک پلو، قورمه ، کوکو، کوفته و قلیه ماهی است.

 سبزی ها باید در درجه حرارت مناسب، در زمان طولانی تر خشک شوند تا کیفیت بالاتری داشته باشد و تا حد امکان باید چوب کمتری داشته باشد تا زود تر خشک شوند.

 روی سبزیجات بسته بندی شده برچسبی وجود دارد که درجه کیفی محصول روی بسته درج شده است و علامت استاندارد نشان دهنده کیفیت بالای سبزی خشک است. زمانی که سبزی ها به صورت برگ هستند آنها را با فاصله از یکدیگر قرار دهید تا با کیفیت بهتری شوند .

آنچه باید در مورد سبزی خشک قورمه بدانید 

آنچه باید در مورد سبزی خشک قورمه بدانید 

قورمه سبزی جز غذای معروف و دوست داشتنی ایرانیان است اما جالب است بدانید در هر کجای ایران از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب، نوع پخت آن کمی متفاوت است و بیشتر به صورت سلیقه‌ ای عمل می کنند.

 سبزی خشک قورمه شامل سبزی های معطر است که عبارت از گشنیز، تره، جعفری اسفناج، شنبلیله می باشند. همیشه باید نسبت شنبلیله خشک، کمتر از دیگر سبزیجات باشند زیرا زیادی آن باعث تلخ شدن غذا می شود.

 یکی از روش های آسان برای پخت قورمه سبزی استفاده از سبزی خشک در این خورشت است. بهتر است دو ساعت سبزی ها را در آب خیس کنید و سپس در روغن تفت دهید. همیشه شنبلیله خشک را دیرتر از همه به غذا اضافه کنید زیرا زیاد جوشیدن آن موجب از بین رفتن عطر و بوی آن می شود.

فواید سبزی خشک فله ارزان

سبزی خشک دارای فواید فراوانی است زیرا به راحتی در دسترس است. استفاده از آن راحت است و زمان زیادی برای تهیه آن لازم نداریم زیرا سبزی تازه احتیاج به پاک کردن ، شستن و خرد دارد. همه این موارد وقت زیادی را می گیرد. می توان مقدار زیاد این محصول را در بطری های سردار بسته نگهداری نمود تا رطوبت نگیرد و خشک بماند.

هر چقدر این محصول خشک و با کیفیت باشد خوشرنگ و خوش عطر است که باعث خوشمزگی غذا می شود. ویتامین های موجود در سبزی تازه در نوع خشک هم وجود دارد. سبزی خشک دارای قیمت مناسب و از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

ویتامین های موجود در سبزیجات خشک فله ارزان

ویتامین های موجود در سبزیجات خشک فله ارزان

 سبزیجات خشک فواید زیادی دارند. سبزی خشک شنبلیله دارای ویتامین ب ۶ ، منیزیم و آهن می باشد. این سبزی در قورمه به کار می رود، خاصیت ضد التهابی داشته و برای افراد دیابتی بسیار مفید است. بیماران قلبی، بیماران مبتلا به کلسترول و کسانی که دچار سرماخوردگی و یبوست هستند بسیار معجزه آسا است.

 شنبلیله باعث بازسازی فولیکول و در نهایت رشد مو می شود. فواید سبزی خشک جعفری شامل کاهش فشار خون، درمان یبوست، ضد سرطان، سلامت پوست و مو بهبود زخم و نیش حشرات می شود به طوری که این سبزی برای افرادی که دچار عفونت، مجاری ادراری و سنگ کلیه هستند، مفید می باشد.

 فواید سبزی تره طبع گرم و خشک آن است که سرشار از ویتامین A و C است. همچنین منگنز، فسفر، پتاسیم،اسید فولیک دارد. برای رفع سرفه ، سردرد ، درمان کم خونی و از بین بردن جوش های سرخ کمک کننده است.

 سبزی خشک ترخون فواید زیادی دارد از جمله جلوگیری از پوکی استخوان، بازسازی و جوانسازی پوست به کار برده می شود.

 سبزی خشک شوید کاهش دهنده کلسترول خون ، تقویت کننده استخوان ،ضد استفراغ و تقویت کننده معده است.

 خرید بی واسطه سبزی خشک فله ارزان

 خرید بی واسطه سبزی خشک فله ارزان

مرکز خرید بی واسطه سبزی خشک فله در مجموعه بازرگانی سبز آراد به فروش می رسد. خریداران گرامی می توانند انواع سبزی‌ها را انتخاب کرده و در فرم درخواست ثبت نمایند. همکاران ما  پس از ثبت سفارش ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام می دهند. برای تجربه خرید غیر حضوری و بدون واسطه و آسان می توانید به سایت شرکت مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. رضایت شما عزیزان یکی از اهداف مهم شرکت تجاری ما است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.