مرجع فروش سبزی خشک خانگی عمده

مرجع فروش سبزی خشک خانگی عمده سبز آراد این محصول را با بهترین کیفیت به صورت بلغور، بدون خاک ، تمیز و بهداشتی، بدون چوب و ساقه عرضه می نماید.

تولید و عرضه این سبزیجات در ۲۰ نوع متنوع تکی و ترکیبی به صورت آنلاین با پر کردن فرم اینترنتی انجام می گیرد. شما به این وسیله می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را درباره خرید محصول دریافت کنید.

یکی از بهترین مرجع فروش سبزی خشک عمده بازرگانی سبز آراد است. که توانسته تولید و توزیع این محصولات را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب انجام دهد.

شرکت ما که سبزیجات را برای شما  با هر کیفیت و قیمتی که بخواهید تولید و تامین می نماید. این باعث می شود تا دست واسطه ها حذف گردیده و سبزی خشک را با قیمت مناسب تری دریافت نمایید.

 عرضه کنندگان سبزی خشک خانگی عمده

 عرضه کنندگان سبزی خشک خانگی عمده

 عرضه کنندگان سبزی خشک خانگی عمده این محصولات را به صورت فله و بسته بندی به بازار عرضه می نمایند. مردم  از دیرباز سبزیجات را به صورت سنتی، خشک و استفاده می کردند. ایرانیان انواع مختلف سبزیجات خشک در غذاها به جای ادویه به کار می برند. امروزه فعالان و تولیدکنندگان این حوزه به علت حجم زیاد کاری، کارخانه هایی را که دارای دستگاه های مکانیزه مجهز هستند برای خشک کردن سبزی استفاده می نمایند.

این کار موجب می شود تا هم سبزیجات بیشتری خشک و هم نیاز مردم را رفع گردد. همچنین رضایت آنان را با توجه به بالا بردن کیفیت کار جلب نمایند. عرضه کنندگان سبزی خشک خانگی عمده بازرگانی سبز آراد انواع سبزیجات تکی شامل جعفری، شوید، اسفناج، ریحان، مرزه، نعنا، شنبلیله ، ترخون، ریحان، پونه و گشنیز هستند.

 سبزیجات خشک ترکیبی شامل سبزی خشک قورمه، پلو، کوکو، آبگوشت ، قلیه ماهی، کوفته، سبزیجات خشک معطر،آش و غیره می باشد.

 مجموعه ما خود از کاشت تا برداشت و فرآوری این محصولات را بر عهده گرفته است. در نتیجه از این طریق دست واسطه ها حذف شده و می توانید محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه نمایید .

سبزی شوید خشک خانگی 

سبزی شوید خشک خانگی 

شوید بیشترین استفاده را در بین مردم، رستوران ها و طب سنتی به عنوان دمنوش و دارو دارد. شوید گیاهی با طبع گرم، عطری ملایم و رنگ سبز خوش رنگ می باشد.

 این سبزی با کیفیت های متنوع و قیمت های مختلف به صورت فله ای و بسته بندی به بازار عرضه می شود. سبزی بعد از خشک شدن باید در بطری های شیشه ای یا درب های پلاستیکی و سربسته قرار گیرد. تا رطوبت باعث فساد آن نگردد.
برای تهیه شوید خشک ابتدا آن را پاک کرده، سپس برگ شوید ها را از ساقه جدا می کنیم.

شوید را خرد می نماییم اما نباید زیاد خرد شود چون موقع شستن آب می رود.

شوید پاک شده را شسته و در آبکش ریخته تا خشک شود.

 سپس آن را در سایه پهن می کنیم تا هوا رد و بدل شده و زرد و پلاسیده نشود.

 بعد از ۲لی  ۳روز، شوید خشک را الک می کنند تا ساقه های اضافی جدا و فقط برگ آن را برمی دارند.

 بازار خرید سبزی خشک خانگی عمده

 بازار خرید سبزی خشک خانگی عمده

بازار خرید سبزی خشک خانگی عمده بسیار داغ است و طرفداران زیادی دارد. انواع سبزی خشک خانگی اعم از تکی و ترکیبی را به فروش می رساند. امروزه  به عللی استفاده از سبزی خشک به تازه آن پیشی گرفته است. یکی از دلایل آن مدت ماندگاری بالای این محصول است. 

تنوع و دسترسی به سبزی خشک بیشتر از تازه است. از طرفی همه ویتامین های لازم را دارند و قیمت خرید آنها به صرفه تر است. مهم تر از همه باعث صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در آب مصرف شده برای شستشو است.

 بازار خرید سبزی خشک خانگی در بازرگانی سبزآراد بسیار پر رونق می باشد زیرا انواع متنوعی سبزیجات را دارا می باشد. مجموعه سبزآراد تولید کننده سبزی خشک شده و با کیفیت است. بنابراین کسانی که خواهان سبزی خشک هستند می توانند از طریق سامانه اینترنتی درخواست خود را ثبت نمایند تا کارشناسان ما برای یک خرید خوب را به شما راهنمایی لازم را نمایند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.