قیمت و خرید عمده شنبلیله خشک

قیمت و خرید عمده شنبلیله خشک به علت نوسانات بازار، باعث اختلاف قیمت شنبلیله خشک شده در مراکز فروش می گردد. برخی از این عوامل شامل:  نوع بسته بندی و کیفیت آن، بهداشت مراحل تولید، نحوه خشک کردن، کیفیت و تازگی شنبلیله خشک است. موارد ذکر شده مستقیم در قیمت این محصول تاثیر گذار است.

برای خرید شنبلیله خشک سعی کنید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. زیرا باعث می گردد تا خیالتان از بابت کیفیت و بهداشت محصولات آسوده خاطر باشد. قیمت عمده شنبلیله خشک چون در حجم بالا می فروش می رسد بسیار مقرون به صرفه است. این سبزی در مناطق مختلفی از کشور کشت می‌شود. همچنین دارای فواید فراوانی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد.

از آنجایی که ماندگاری سبزیجات تازه بسیار کم است و در همه فصول نیز در دسترس نمی باشد تولیدکنندگان اقدام به خشک کردن این محصولات نمودند. زیرا به راحتی و فراوان در دسترس هستند ضمن اینکه از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند

خرید شنبلیله خشک شده

خرید شنبلیله خشک شده

شنبلیله در انواع غذاها و دمنوش ها استفاده می شود. این گیاه جزء اصلی در آشپزی هند و خاورمیانه است که در طب سنتی سابقه طولانی دارد. این سبزی می تواند میزان دیابت را تا حد زیادی کاهش داده و باعث بهبود گلودرد شود. این گیاه برای تسکین مشکلات گوارشی و غیره به کار برده می شود. این گیاه دارای ارزش غذایی فراوانی از جمله ویتامین b، ویتامین c، ویتامین b۲، آهن، کلسیم و چربی است.

سبزی خشک شنبلیله را می توانید به راحتی  با مراجعه به سایت اینترنتی بازرگانی سبزآراد بدون صرف وقت تهیه کنید. با ما یک خرید آسان و مطمئن را تجربه کنید. کسانی که مایل به خرید هستند، حداقل ۵۰ کیلو باید به عنوان نمونه سفارش دهند.

مزیت استفاده از سبزی خشک نسبت سبزی تازه

مزیت استفاده از سبزی خشک نسبت سبزی تازه

مصرف زیاد سبزیجات خشک با توجه به زندگی ماشینی بیش تر گردیده است که به چند مورد اشاره می کنیم. تنوع سبزی خشک نسبت به تازه بیشتر و در تمام فصول می توان استفاده کرد. سبزی خشک به راحتی در دسترس است و در زمان های مختلف می توان آن را تهیه نمود. قیمت سبزی خشک نسبت به تازه مناسب تر و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در سبزی خشک وجود دارد و بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

مقدار استفاده از سبزی خشک در غذاها

مقدار استفاده از سبزی خشک در غذاها

برای استفاده از سبزی های خشک شده باید بر اساس تجربه و سلیقه خودتان عمل کنید. برای هر نفر مقدار 7 یا 8 گرم ذکر شده است البته در غذاهای مختلف این میزان فرق می کند. زیرا این کاملاً بستگی به سلیقه شما و خانواده تان در پخت غذا دارد.

روش مصرف و نگهداری سبزی خشک

روش مصرف و نگهداری سبزی خشک

بهتر است به میزانی که سبزی خشک نیاز دارید آن را به مدت ۴۵ دقیقه آن را داخل آب قرار دهید. این گونه کاملا خیس شده و آماده استفاده برای پخت غذا می گردد. کیفیت و ماندگاری سبزی خشک تا حد زیادی به نحوه نگهداری آن بستگی دارد. اگر قصد خرید عمده سبزی خشک را دارید بهتر است از فروشگاه های مطمئن و بهداشتی و یا مرکز بازرگانی سبز آراد می توانید خریدی مطمئن انجام دهید.

برای دوری از آلودگی میکروبی و حشرات مزاحم حتما سبزی ها را در جای خشک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

 نرخ خرید اینترنتی شنبلیله خشک عمده

 نرخ خرید اینترنتی شنبلیله خشک عمده

جهت خرید شنبلیله خشک به صورت اینترنتی می توانید در سایت فرم پر کنید تا کارشناسان ما با شما ارتباط گرفته و پاسخگوی شما باشند. حتی در صورت نیاز عکس و فیلم عکس و فیلم دقیق برای شما ارسال نمایند تا به این وسیله راهنمایی لازم را انجام دهند.

خرید عمده شنبلیله خشک به صورت اینترنتی مانع از تلف شدن هزینه اضافی و زمان خریداران عزیز می گردد. این نوع خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. در ضمن ما سعی می کنیم بار را در سریعترین زمان ممکن، ارسال نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.