قیمت نعنا خشک صادراتی بلغور

قیمت نعنا خشک صادراتی بلغور با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد خرید آن بسیار به صرفه است و سودآوری زیادی دارد.نعنا دارای طبیعت گرم و خشک یا صفراوی می باشد این گیاه از راسته و تیره نعنائیان است که جزء سبزی های خوراکی به شمار می رود و بسیار شبیه پونه است اما برگ هایش کرک کمتری دارد و بریدگی های کنار برگ ها بیشتر از پونه است.

سبزی نعنا معمولاً در تمام جهان کشت می‌شود اما در شمال ایران و اطراف تهران به صورت خودرو و پرورشی میروید این سبزی برگهای بسیار خوش عطر و خوش طعمی است که در طب سنتی برای درمان بیماری ها استفاده میکنند.

نعنا بر اساس شرایط جغرافیایی طول ساقه آن به ۲۰ تا ۹۰ سانتی متر می رسد و گلهای آن خوشه ای مجتمع و به رنگ بنفش رنگ میباشد که از طریق ریشه تکثیر می یابد بعد از مدتی از خود این یک ریشه نعناعی در حدود یک متر در یک متر رشد می کند البته شرایط جغرافیایی و نوع خاک هم نقش دارد.

بسیاری از افراد برای صادرات خواهان نعنا خشک بلغور هستند اما باید مشتریان عزیز مد نظر داشته باشند که ما در مجموعه بازرگانی سبزآراد بهترین نوع سبزی خشک را تولید می کنیم و تمام سعی ما بر این است که محصولی کاملاً تمیز و شسته شده،بدون چوب، بدون ساقه و بوجاری شده و کاملا خشک، بدون رطوبت، در اختیار شما خریداران گرامی قرار دهیم.

شما عزیزان میتوانید از طریق فرم مجموعه سبزآراد با مشاورین ما ارتباط گرفته تا در این زمینه راهنمایی های لازم را بعمل آورند تا بتوانید نعنا خشک خوبی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نعناع خشک

خواص باور نکردنی سبزیجات معطر

خواص باور نکردنی سبزیجات معطر

سبزیجات معطر خواص بسیار زیادی دارند و برای اینکه یک رژیم غذایی سالم داشته باشید بهتر است آن را به برنامه غذایی تان اضافه کنید.

سبزیجات معطر شامل ریحان، جعفری، ترخون،شوید،نعنا،گشنیز که هر کدام دارای خواص فوق العاده شگفت انگیزی هستند

ریحان

ریحان  سرشار از آنتی اکسیدان بوده و عطر و طعم مست کننده ای دارد که باعث کاهش کلسترول بد خون و جلوگیری از رشد تومورها میشود این سبزی شگفت انگیز در تهیه سوپ ها و خورشت ها،پاستاها و پیتزا فرنگی و انواع دیگر استفاده می شود،حتی برای طعم دهی مرغ و ماهی و ترکیب پوره ها آن را به کار می برند.

گشنیز

این سبزی حاوی فلاونوئید، کومارین و ترکیبات دیگر است که بوی بد دهان را از بین میبرد و طبع سردی دارد که برای گرم مزاجان بسیار مناسب است.این سبزی خاصیت ضد سرطانی دارد که باعث تحریک آنزیم های ضد سرطان در بدن میشوداز آن در تهیه سس و سالاد و پستو و ساندویچ های نان و پنیر و سبزی استفاده می‌کنند .

شوید

شوید سبزی بسیار خوش عطر و ملایم با خواص فوق‌العاده‌ است که ترکیبات آن شامل کارون و کومارین، فلاونوئید لیموئن و فنالیدها است طبق تحقیقات لیموئن و کارون نابود کننده تومورها هستندکه با سرطان مقابله می‌کنند برای تهیه سالاد ها و سس ها بسیار مناسب میباشد.

نعنا

این سبزی دارای خاصیت فراوان است با داشتن ترکیبات کارون،لیمون،مانتول، غیره مانع رشد تومورها می‌شود برای انواع سس ها، پاستا و پنیر استفاده میشود.اضافه کردن آن به غذای گوشتی باعث افزایش خواص شگفت‌انگیز آن می گردد.

قیمت خرید اینترنتی نعنا خشک بلغور صادراتی

قیمت خرید اینترنتی نعنا خشک بلغور صادراتی

قیمت خرید اینترنتی نعنا خشک بلغور صادراتی از مجموعه سبزآراد بسیار معتبر و به صرفه است در این روش شما خریداران عزیز احتیاجی به هزینه‌ رفت وآمد و صرف کردن وقت اضافی برای خرید حضوری ندارید شما عزیزان به راحتی میتوانید با مشاورین از طرق مختلف با پر کردن فرم و یا تماس های تلفنی ارتباط بگیرید ما میتوانیم در مجموعه بازرگانی سبزآراد این محصولات را به صورت فله ای و بسته بندی در حجمهای متغیر با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم در 24ساعت شبانه روز پرسنل ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

کیفیت سبزیجات خشک ما تضمینی است زیرا خودمان مستقیما تولید کننده هستیم و ارسال بار را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهیم در ضمن مشاوره های ما کاملا رایگان است هدف ما کمک به شما عزیزان است تا بتوانیم در این راستا بهترین خدمت را ارائه دهیم.

قیمت خرید اینترنتی نعنا خشک بلغور صادراتی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.