قیمت فروش نعنا خشک فله ای

قیمت فروش نعنا خشک فله ای برای تولید کننده از نظر اقتصادی به صرفه و ارزان تر است،زیرا خود بسته بندی یکسری هزینه های اضافی دارد.به همین علت قیمت فروش نعنا خشک فله ای به مراتب ارزانتر و مقرون به صرفه تر برای تولید کنندگان تا مصرف کننده می باشد.اغلب فروش این محصول به روش مستقیم بوده و به دلیل حذف واسطه و فروش در تناژبالا همه از مواردی است که بر قیمت نعنا خشک فله ای اثر گذاشته و مناسب تر خواهد بود.

امروزه میزان تقاضا برای خرید انواع نعنا خشک از مجموعه  های تولید کننده افزایش یافته است. این تولیدات استانداردهای کافی را در خود داشته و مصرف کننده ها در انتخاب و خرید آنها نهایت تلاش خود را می‌کنند تا با کیفیت‌ترین نعنا خشک فله ای را دریافت نمایند.

فروشنده بهترین نعنا خشک فله ای

فروشنده بهترین نعنا خشک فله ای

 

فروشنده بهترین نعنا خشک فله ای  به دلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان تری که نسبت به بسته‌بندی آن دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، به همین دلیل فروشنده بهترین این محصول را به بازار عرضه می کند.

فروشنده بهترین نعنا خشک فله ای به دلیل اینکه محصول های با کیفیت و مرغوب را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد همواره در حال گسترش دادن محدوده فعالیت خود هستند.لازم به ذکر است،که این فروشنده با تبلیغات و بازاریابی که در فضای مجازی و حقیقی انجام داده است توانسته،اقدام به جلب اعتماد مشتریان این محصول نماید،لذا مشتریان می توانند به دلخواه خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری نعناع خشک فله ای را با توجه به نیاز و سرمایه ای که در دست دارند در اندازه و مقدار های متفاوت فله ای،عمده ای،بسته بندی و یا تناژ با قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایند.

فروش این محصول غذایی با ارزش و با قیمت مناسب توسط فروشنده به صورت اینترنتی و غیرحضوری باعث جلب رضایت مشتریان گردیده است. همین امر منجر به تشویق بیشتر آنان نسبت به خرید این محصول شده است.

کاربردهای نعنا فلفلی چیست

کاربردهای نعنا فلفلی چیست

نعنا فلفلی دربسیاری از مناطق جهان کشت می‌شود.طعم خوبی دارد،این نعنا از پیوند نعنای آبی و نعنای زینتی یا تند ایجاد شده است.نعنا فلفلی یک گیاه دارویی آرامبخش است و از آن در درمان سنتی بیماری ها استفاده می شود افزودن این گیاه باعث طعم و عطر دادن به غذاها و نوشیدنی ها،چای و دمنوش ها،پخت و پز، سالاد،می شود.برگ‌های نعنا فلفلی را میتوان در تهیه چای و دمنوش، پخت و پز و سالاد استفاده کرد .نعنا فلفلی دارای فواید زیر می باشد:

نعناع فلفلی ضد نفخ،ضد سرفه،ضد باکتری و ضد عفونی کننده است و همینطور برای تسکین عوارض سرماخوردگی دردهای موضعی رفع خستگی و ایجاد آرامش و نشاط استفاده می‌شود.

نعناع فلفلی عضلات معده را آرام می کندو گردش صفرا را بهبود می بخشد.در نتیجه برای افرادی که سوئ هاضمه دارند،مناسب است.با این حال نباید افراد مبتلا به رفلاکس معده به مری از آن استفاده کنند.

نعناع فلفلی می تواند به درمان علائم سندروم روده ی تحریک پذیر کمک می کند. این علایم عبارتند از:

درد، نفخ،اسهال،گاز معده

این گیاه در درمان شکمی در بیماران که به علت درد شکمی دچار اسهال می شوند،مفید است.نعنا فلفلی،کانال ضد درد را در روده بزرگ فعال می کند که باعث کاهش درد التهابی در روده می شود.

نعنا فلفلی ضد اسپاسم گوارشی،ضد نفخ، مسکن،ضدعفونی کننده،ضد سرفه،ضد درد و مسکن قوی است.

نعنا فلفلی باعث خوشبو شدن دهان می شود.بوی بد دهان روی اعتماد به نفس آدم ها تاثیر منفی می گذارد. نعنا فلفلی ضد باکتری است و تجمع میکروب‌ها را در دهان کاهش می دهد.علاوه بر این سرشار از منتول است و برای همین هم دهانتان به مدت طولانی تازه و خوشبو می ماند.

نعنا فلفلی دستگاه گوارش را بهبود داده و حالت تهوع را رفع میکند.

عصاره روغنی نعنا فلفلی برای تسکین درد موثر است برای اینکه خاصیت ضد التهابی دارد. و دیگر به خاطر اینکه حاوی منتول است که خاصیت خنک کنندگی دارد و مانند مسکن عمل می‌کند.

نعنا فلفلی برای مقابله با تعریق زیاد مفید است زیرا خاصیت آنتی باکتریایی دارد. روغن نعنا فلفلی باکتری های بوجود آمده از عرق را ازبین می برد.

روش تولید بهترین نعنا خشک فله ای

روش تولید بهترین نعنا خشک فله ای

 امروزه به علت مشغله زیاد و نداشتن وقت کافی، افراد تمایل زیادی دارند که ازسبزیجات خشک استفاده کنند. نعنا خشک فله ای یکی از این محصولات است.

تولید نعنا خشک فله ای  به صورت سنتی و صنعتی انجام می گیرد. تولید کنندگان سبزی نعنایی را  که کیفیت بهتر ی دارند را می چینند و پس از شستشو و ضدعفونی کردن، وقتی به مرحله خشک کردن رسید اگربه روش سنتی بخواهند خشک کنند آن را در سایه و هوای آزاد و روی پارچه پهن می‌کنند تا خشک شود. باید سعی کنند که سیاه و تیره نشود.

خشک کردن نعنا توسط دستگاه خشک کن

ابتدا برگ‌های نعنا را جدا کرده و در آب سرد شسته و آبکشی نمایید، پس از کشیده شدن کامل آب آنها برگ ها را روی توری های دستگاه خشک کن پهن کنید و در جه آن را روی کمترین درجه قرار دهید و اجازه دهید تا کاملا خشک شوند، در حین خشک کردن آنها را هر چند دقیقه یک بار زیرو رو کنید تا زمانی که کاملا خشک شوند،سپس آنها را داخل سبد پودر کرده و داخل ظرف های مخصوص بریزید.

هرگز نعنا ها را داخل آسیاب کاملا پودر نکنید.نعنا خشک در ظرف درب بسته بریزید.دور از نور آفتاب بگذارید زیرا عطر و طعم آن از بین می رود.

برای خشک کردن نعنا ها باید خیلی دقت کرد.

خصوصیات مهم نعنا خشک

خصوصیات مهم نعنا خشک

نعنا جزو غذا های طبع گرم و خشک است.نعنا منبع غنی ویتامین ها املاح معدنی و دارای عناصری مانند منگنز، آهن، مس، کلسیم ،پتاسیم ویتامین Aو B وC می با شد. نعنا به طور کلی باد شکن تونیک و مقوی عمومی بدن است.

برای داشتن پوستی زیبا و بدون لک دمنوش نعنا بسیار مفید است .

برای رفع ناراحتیهای عصبی ایجاد آرامش و تقویت مغز نعنا خشک مفید بوده و عملکرد مغز را بهبود میبخشد.

دمنوش نعنا تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و درمان کننده طبیعی بیماری های ویروسی است.

نعنا خشک منبع ویتامین آ است که برای سلامت چشمها ضروری است.همچنین یکی از منابع مهم آنتی اکسیدان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.