قیمت فروش شوید خشک عمده

قیمت فروش شوید خشک عمده با توجه به کیفیت آن فرق می کند. زمانی که شوید خشک کاملا شسته شده، ضدعفونی، بدون چوب، ساقه و زردی باشد. رنگ آن سبز تیره و معطر باشد با به همان اندازه دارای کیفیت بالا است. همین باعث افزایش قیمت محصول می گردد.

 از این سبزی خوش عطر و رنگ در انواع مختلف پخت غذا و حتی طب سنتی به عنوان دارویی برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. شوید خشک با توجه به اینکه بسیار زیاد استفاده می شود، از کیفیت خوبی هم برخوردار است.

طبع این گیاه گرم می باشد و از آن برای پایین آوردن چربی خون استفاده می‌نمایند. این سبزی در انواع کوکوها، سبزی قورمه و شوید پلو استفاده می گردد. این گیاه حاوی ترکیباتی از اسانس ها، لیمونن، فلاندرن،  فلاونوئید ها و آلکالوئید ها می باشد. از شوید به صورت دمنوش، چای، در انواع غذاها و سوپ به صورت خشک و تازه استفاده می گردد.

خواص معجزه آسای شوید

خواص معجزه آسای شوید
dav

کسانی که رژیم لاغری می گیرند مصرف شوید بهترین گزینه است. شوید حاوی 43 کالری، 3.5 گرم پروتئین و 1 گرم چربی می باشد. شوید باعث حذف رادیکال های آزاد می شود. چند مورد از فواید شوید، کمک به هضم غذا و درمان مشکلات گوارشی مانند اسهال و یبوست است. زیرا حرکت روده را بهبود بخشیده، مانع نفخ و ایجاد گاز اضافی در معده می گردد.

خواص شوید برای کل بدن

خواص شوید برای کل بدن

شوید غنی از کلسیم و مواد معدنی است که برای سلامت استخوان و بدن لازم و ضروری می باشد. این سبزی همچنین برای افراد مسن که پوکی استخوان دارند مفید می باشد. به علت وجود منابع سرشار از ویتامین ث ایمن کننده در برابر بیماری های ویروسی و همچنین کنترل کننده قند خون می باشد.

 برای درمان بواسیر شوید را همراه با  عسل می خورند. حتی برای بهبود زخم، جراحت های چرکی، درمان سردرد، تهوع، زردی، سلامت دهان و غیره کاربرد دارد.

قیمت شوید خشک عمده

قیمت شوید خشک عمده

قیمت انواع شوید خشک در بازار از جمله شوید خشک اصفهان با توجه به کیفیت آن بین ۷۰ هزار تا ۱۸۰ هزار تومان در حال حاضر متغیر است که همه این ها بستگی به کیفیت محصول ، دارای قیمت های متفاوتی می باشد.زمانی که شوید خشک به صورت فله و در حجم بالا تهیه می شود نسبت به نوع بسته بندی بسیار به صرفه تر است. زیرا در حجم بالا و قیمت کمتر به فروش می رسد. همچنین  باعث حذف هزینه های اضافی مانند بسته بندی، چاپ ، نیروی انسانی و سایر موارد می شود.

 مجموعه بازرگانی سبز آراد تولید کننده و تامین کننده انواع سبزیجات خشک است. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با پر کردن فرم اینترنتی می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا مشاورین ارتباط لازم را با شما برقرار کرده و راهنمایی های لازم  برای خرید محصول ارائه نمایند.

قیمت فروش شوید خشک عمده 

قیمت فروش شوید خشک عمده 

شوید خشک در استان‌های مختلف ایران از جمله اصفهان و فارس تولید می‌ شود. شوید یکی از سبزیجاتی است که در کشور ایران به صورت عمده تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول بیشتر به عنوان چاشنی استفاده می‌ کنند. این محصول به صورت فله ای و بسته بندی وارد بازار می شود.

فروش اینترنتی این محصول موجب می‌ شود که بتوان این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه و پخش کنیم. عرضه مستقیم بر روی قیمت تاثیر گذاشته و باعث می شود تا با نرخ مناسب به دست خریداران گرامی می رسد.

 بازرگانی سبزآراد با داشتن کارشناسان خبره آماده هرگونه راهنمایی به عزیزان جهت خریداری انواع سبزیجات از جمله شوید خشک می باشد. بنابراین دقت کنید برای خرید از کدام شرکت فروش عمده سبزی خشک خریداری می کنید. زیرا ممکن است بر اثر اشتباه در خرید هزینه های زیادی سوخت شود. بنابراین پیشنهاد می شود برای خرید عمده سبزی خشک از شرکت های معتبر خریداری نمایید. 

علاوه بر آن می توانید از طریق شماره تماس  که در تصاویر موجود است یا در واتساپ  پیام ارسال نمایید. قیمت سبزی خشک را استعلام و سفارش خرید عمده خود را ثبت نمایید.

آموزش خشک کردن شوید در خانه 

آموزش خشک کردن شوید در خانه 

خشک کردن شوید  در خانه کاری بسیار آسان و مطمئن است. اول باید شوید تازه را خریداری نمود و خوب شست تا برگ های زرد و پلاسیده دور ریخته شوند. بخشی از آن را برید، داخل یک ظرف بزرگ پر از آب سرد شوید ها را بریزید.

 از آن جایی که برگ های شوید پرپشت هستند، ممکن است آلوده به انگل باشند. سپس به ازای هر لیتر آب سه تا چهار قطره مایع ظرفشویی، نمک یا سرکه داخل آب بریزید.

بعد از ۱۵ دقیقه شوید ضدعفونی می شود. سپس آن را آبکشی کرده و آب آن را خالی نموده و داخل آبکش بریزید تا آب اضافی خود را از دست بدهد. سپس آن را روی یک پارچه نخی به صورت یک لایه نازک پهن نمایید. بهترین گزینه خشک کردن شوید در سایه و هوای آزاد است تا رطوبت آن از بین برود زیرا نور مستقیم خورشید باعث از بین رفتن رنگ و عطر آن می شود.

حال بعد از خشک کردن شوید ها می توانید آن را در دستان خود  خرد کنید و در ظرف یا بطری های شیشه ای دربسته قرار دهید تا خشک بماند. هر یک کیلو شوید تازه 50 گرم شوید خشک می دهد.

خرید و فروش سبزی خشک به صورت عمده

خرید و فروش سبزی خشک به صورت عمده

 سبزی خشک نسبت به سبزی تازه و مزایای فراوانی دارد. با عمل خشک کردن، آب اضافی که فعالیت آنزیم ها می شوند از ماده غذایی حذف و مدت ماندگاری آن زیاد می شود.

ابتدایی ترین روش برای خشک کردن سبزیجات استفاده از جریان هوا، نور آفتاب و یا خشک کردن در سایه است. از آن جایی که بارندگی ، باد شدید، آلودگی محیطی، گرد و خاک و حمله حشرات مشکل‌ ساز است. به همین علت امروزه از دستگاه های صنعتی استفاده می کنند.

 قیمت و خرید سبزی خشک به صورت عمده بسیار به صرفه است زیرا می توان این محصول را با قیمت کم تری خریداری نمود. ما در بازرگانی سبزآراد مدعی تولید سبزی خشک با بالاترین کیفیت در ایران هستیم.

سعی ما بر این است که از بهترین مواد اولیه برای حفظ سلامت مصرف کنندگان استفاده نماییم. در ضمن یادآور می شویم که هیچ ارزانی بی علت نیست. در مجموعه ما با توجه به دلایلی می توانید سبزی خشک خود را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید. زیرا در تولیدی ما کارگاهی که داریم هزینه‌ها به صرفه تر است و نیروی انسانی ارزان تری داریم.

ما نه تنها از کیفیت سبزی خشک هایمان کم نمی کنیم. بلکه با رعایت اصول بهداشتی در مسیر افزایش کیفیت قدم بر می داریم.

بهترین قیمت فروش روز شوید خشک عمده

بهترین قیمت فروش روز شوید خشک عمده

 بهترین قیمت شوید خشک را می توانید از مراکزی بخواهید که هم تولید کننده و هم عرضه کننده این محصول هستند. بازرگانی سبز آراد یکی از مراکزی است که تولید کننده و تامین کننده شوید خشک در انواع مختلف برگ، پودری و نرم می باشد.

شرکت سبز آراد  به عنوان یکی از مراکز بازرگانی معتبر با داشتن سایت اینترنتی و کوتاه کردن کردن دست واسطه ها این محصولات را با قیمت مناسب عرضه می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.