قیمت فروش شوید خشک خانگی

قیمت فروش شوید خشک خانگی با وجود کیفیت بالای آن نسبت به بسیاری از کشورهای صادر کننده آن بسیار به صرفه است. با حذف واسطه ها می توان سبزیجات خشک از جمله شوید را با قیمت بسیار مناسبت تری به دست مشتریان رساند.وجود دلالان و واسطه ها می تواند باعث افزایش قیمت شود و چه بسا سبزی مورد نظر شما از کیفیت کافی برخوردار نبوده و مورد پسند واقع نگردد.

عوامل زیادی باعث تفاوت در قیمت یک نوع سبزی از جمله شوید می گردد. برای مثال می توان به نحوه خشک کردن ، فله ای یا بسته بندی بودن آن، میزان تقاضای مشتریان و….. اشاره کرد.

راز داشتن شوید خشک خانگی

راز داشتن شوید خشک خانگی

همیشه سعی کنید شوید را دور از نور مستقیم آفتاب خشک کنید. هرچند این کار باعث می شود زمان طولانی تری صرف شود اما تابش نور مستقیم آفتاب باعث می شود سبزی شوید ویتامین های مفید ش را از دست بدهد. علاوه براین خشک کردن سبزی شوید در سایه باعث می شود تا سبزی خوش رنگ بماند. زمانی سبزی کاملا خشک شده که در دستانتان خرد شود.

تقریبا از خشک کردن یک کیلو شوید تازه می توان 50 گرم شوید خشک به عمل می آورد. برای اینکه سبزی خشک تان تا یک سال خوشرنگ و تازه بماند باید آن را در یک ظرف  دربسته نگهداری نموده و دور از نور مستقیم آفتاب قرار گیرد.

در بعضی تولیدی ها متاسفانه ساقه شوید را پودر میکنند و به  جای شوید خشک می فروشند . اما  صداقت در کار از هر چیزی مهمتر است و هدف ما در مجموعه سبز آراد  این است که بتوانیم به عنوان یک مشاوره خوب در کنارتان باشیم  و رضایت شما، مشتریان عزیز را جلب نماییم . برای دریافت آگاهی بیشتر می توانید فرم ثبت نام اینترنتی مجموعه سبزآراد را پر کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان  این مجموعه استفاده نمایید.

انواع سبزی خشک خانگی فله

انواع سبزی خشک خانگی فله

سبزیجات خشک مصارف بسیار متعددی در آشپزی، طب سنتی و… دارد. سبزی خشک در غذا های متعددی مثل آش ،سوپ، سس و پاستا کاربرد دارد. به همین منظور مجموعه سبزآراد بیست نوع سبزی خشک بلغور برای مشتریان خود فراهم نموده است.

امروزه در کارخانجات سبزیجات را در حجم های زیاد خشک می کنند. سبزیجات خشک ما شامل دو نوع  تکی و ترکیبی می باشد که میزان و اندازه ی نوع ترکیبی آن کارشناسی شده است.

قیمت شوید خشک خانگی

قیمت شوید خشک خانگی

قیمت شوید خشک خانگی فله رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد ما خود به عنوان تولید کننده انواع شوید خشک نرم ، پفکی ، پودری را تامین می کنیم

مجموعه ما تلاش میکند تا سبزیجات خشک را با کیفیت عالی و بهداشتی و کاملا خشک به دست شما عزیزان برساند.

از آنجا که هدف این مجموعه کوتاه کردن دست واسطه هاست ، قیمت محصولات نیز کاملا مناسب و به صرفه میباشد. باید همیشه این را در نظر داشت که میزان کیفیت محصول و قیمت با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. ما هم به همین علت یک محصول را بسته به نوع درخواست شما برایتان آماده نموده و مجموعه سبز آراد این اطمینان را به شما می دهد که هرگز کیفیت را فدای قیمت نمی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.