قیمت شوید خشک خانگی فله

قیمت شوید خشک خانگی فله به علت خریداری آن در حجم بالا بسیار به صرفه است شوید خشک خانگی از سبزی تازه و ارگانیک  تهیه شده ، تولید کننده بعد از خریداری آن را شسته و ضدعفونی میکند سپس به روش‌های مختلف خشک می نماید .

شوید یک سبزی بسیار حساس است  بنابراین بهترین روش خشک کردن آن در سایه است زیرا عطر و رنگ و طعم خود را حفظ می‌کند شوید خشک یکی از محصولات غذایی مهم در بین ایرانیان محسوب می‌شود که در پخت انواع غذاها مصرف می گردد و حتی از نظر طب سنتی دارای خواص دارویی فراوانی است که می تواند به پیشگیری و بهبود یکسری از بیماری‌ها کمک کند قیمت شوید خشک خانگی در مراکز فروش محصولات غذایی بسیار مناسب است و خریداران می توانند از شوید خشک  که یکی از سبزیجات خشک معطر است به جای ادویه استفاده نمایند .

 تولید سبزی خشک معطر

 تولید سبزی خشک معطر

درتولید سبزی خشک معطر در ایران رعایت یکسری از اصول را الزامی می دانند که عبارتنداز

۱- انتخاب بهترین سبزی

۲-رعایت اصول بهداشتی

۳-بهره گیری از روش تخصصی استفاده از دستگاههای مجهز مخصوص عرضه سبزی با بسته بندی بهداشتی

بیشتر بخوانید: فروش شوید خشک صادراتی

بنابراین مجموعه ها و مراکز تولیدی سبزی خشک معطر برای ارائه محصول خود به بازار از مزیت ها و استانداردهای لازم برخوردار است .

سبزیجات خشک معطر شامل ریحان  ، تره ،نعنا ،پونه، گشنیز، جعفری ، ترخون ، مرزه ، شوید ، شنبلیله و غیره می‌شود .

این سبزیجات از عطر و طعم فوق العاده ای برخوردار است که بیشتر برای مصارف خوراکی پخت و پز و غیره استفاده می شود و همچنین از خشک شده آن ها برای خوش عطر نمودن غذاها و تهیه انواع دمنوش ها استفاده می گردد شوید یک گیاه پرمصرف در پخت آش و قرمه سبزی است برای تزیین سالاد و کباب ماهی کاربرد دارد نوع کاشت از طریق بذر است .

میزان استفاده شوید خشک نسبت به شوید تازه

میزان استفاده شوید خشک نسبت به شوید تازه

یک کیلوگرم شوید تازه پاک شده اگر در شرایط استاندارد خوش شود ۷۰ گرم شوید خشک تازه می دهد یعنی اگر یک کیلوگرم شوید تازه نیاز دارید ۷۰ گرم شوید خشک کافی است . شوید خشک را معمولاً مثل ادویه در غذا استفاده می کنند بعلت خواص فراوانی که دارد بسیار پر مصرف است .

قیمت انواع شوید خشک خانگی

قیمت انواع شوید خشک خانگی

شوید خشک خانگی در انواع مختلف با قیمت های متفاوت در بازار سبزیجات وجود دارد و قابل تهیه است قیمت شوید خشک مانند سایر محصولات  بستگی به کیفیت آن دارد یادتان باشد که عطر و بوی شوید خوشک و رنگ آن بهترین نشانه برای تشخیص کیفیت آن می باشد که در  قیمت این محصول تاثیر گذار است .از جمله عوامل اثرگذار در قیمت این محصول عبارتند از

-کیفیت شویدتازه قبل از خشک شدن

-تعداد شستشوی شوید تازه قبل از خشک شدن

-نسبت برگ به ساقه

-شیوه خشک کردن

-خرید مستقیم از  تولیدکننده

-حجم خرید می باشد

بیشتر بخوانید: سبزی خشک عمده با کیفیت

در مجموعه سبزآراد تمام سعی ما بر این است که بتوانیم شوید خشک با کیفیت را به دست مشتریان عزیز با صرف کمترین هزینه از طریق غیر حضوری و آنلاین بدون واسطه و تا حد امکان ارسال بار در سریعترین زمان ممکن انجام دهیم کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به دغدغه های شما عزیزان می باشند تا بتوانید با خیال راحت خرید خوبی را انجام دهید بنابراین شما عزیزان میتوانید در هر زمان که خواستید سفارش خود را ثبت نمایید از خدمات مجموعه بهره مند شوید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.