قیمت سبزی خشک خانگی در بازار

قیمت سبزی خشک خانگی در بازار بسیار مناسب است مردم از زمان های قدیم در فصل تابستان، سبزیجات تازه را هنگام فراوانی، خشک می کردند تا در فصل زمستان به راحتی بتوانند سبزیجات تازه ی کمیاب و یا حتی در برخی موارد نایاب را استفاده نمایند.

امروزه به علت مشغله زیاد، مردم زمان و مکان برای خشک کردن سبزیجات ندارند لذا کارخانجات تولیدی در این امر به آن ها کمک کرده است. وجود تورم و پرهزینه بودن فرایند تولید باعث گران تر شدن قیمت سبزیجات خشک گردیده است.

ما در مجموعه بازرگانی خود با حذف واسطه ها،ارائه بالاترین کیفیت، این محصول را با قیمت مناسب تری نسبت به جاهای دیگر عرضه نماییم. شما خریداران عزیز با پرداخت کمترین هزینه می توانید مستقیم از کارگاه خرید خود را انجام دهید.

ما برای راحتی کار شما، مسیر ارتباطی و شماره تلفن و مراجعه به سایت را قرار داده ایم. کارشناسان ما در ۲۴ ساعت شبانه  روز آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات شما عزیزان را دارند.

 

                                                   

 سبزی خشک خانگی و قیمت در بازار                                                                                               

سبزی خشک خانگی موجود در بازار در اکثر موارد کیفیت بالایی دارد. کاملا ضدعفونی ، شسته شده ، تمیز و بهداشتی می باشد. از خصوصیات سبزی خشک خانگی خوش عطر و خوش رنگ بودن آن است. بعد از مراحل شستشو، سبزیجات را در دستگاه صنعتی خشک کن  قرار می دهند و بعد از اینکه خشک شدند و رطوبتی باقی نماند آن ها را به صورت فله یا در دسته بندی های کوچک به بازار می فرستند.

خریداران عزیز توجه فرمایند که به علت عدم امکان خرید حضوری ، می توانند از ما حداقل ۵ کیلو از سبزیجات خشک مختلف را به صورت نمونه دریافت نمایند. توجه داشته باشید که طبق عرف بازار، هزینه نمونه و حمل و نقل بر عهده مشتری است.

شما عزیزان می توانید انواع سبزی خشک تکی و ترکیبی از جمله شوید خشک را دریافت نمایید. کیفیت سبزیجات خانگی فوق العاده عالی ، تمیز، شسته شده و بدون چوب و ساقه است.

بازار فروش و خرید نعنا

بازار فروش و خرید نعنا

بازار فروش و خرید نعنا در بسیاری از استان های کشور داغ است. اکثر مناطق برای رشد این گیاه مناسب می باشد. نعنا جز گیاهان با طبع گرم و خشک است که طرفداران زیادی دارد و دارای کاربردهای خاص دارویی و غذایی است.

از نعنا برای تهیه اسانس، دم کرده و پودر استفاده می کنند. این گیاه برای تهیه آدامس، خمیر دندان ، خوشبو کننده دهان، شیرینی و آبنبات کاربرد گسترده ای دارد.  بازارفروش و خرید نعنا به صورت حضوری و غیر حضوری توسط مراکز پخش و فعالان تولیدی این حوزه صورت می گیرد.

 عوامل تاثیر گذار بر قیمت نعناع خشک

 عوامل تاثیر گذار بر قیمت نعناع خشک

نعناع  سبزی است که هم به صورت تازه و هم خشک مورد استفاده قرار می گیرد. نعنا به قدری خوش عطر و طعم است  که کمتر کسی حاضر می‌شود از آن در آشپزی استفاده نکند.

در مواد در مواد آرایشی و دارویی کاربرد زیادی دارد. مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت نعناع خشک کیفیت آن است. هرچقدر برگ‌های نعناع  که خشک شده بدون چوب، ساقه و گل باشد به همان اندازه از قیمت بالاتری برخوردار است.اما نعناع هایی که برگ زرد یا سیاه و ناسالم دارند با توجه به کیفیت پایین تر دارای قیمت کمتری می باشند.

نعنا زمانی به صورت صحیح خشک گردیده که کاملاً سبز و خوش عطر باشد و برگهای تیره و کدر و زرد کمتری داشته باشد. در هنگام فصل برداشت این محصول، قیمت نعناع خشک کمتر می شود  زیرا به وفور در همه مناطق یافت می شود.

سبزی خشک خانگی کیلویی چنده؟

سبزی خشک خانگی کیلویی چنده؟

سبزی خشک خانگی بیشتر از سبزیجات ارگانیک و باکیفیت تهیه شده  اما با این حال جالب است بدانید که نسبت به کیفیتش از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.  از میان سبزیجات خشک خانگی قیمت شوید خشک به نسبت بالاتر است.

این سبزیجات به صورت عمده عرضه می شود و حداقل میزان خرید ۵ کیلو است. مشتریان می توانند این سبزیجات را با برند خود به فروش برسانند و به  80 درصد سود خالص دست یابند.

لیست قیمت سبزیجات خشک خانگی

لیست قیمت سبزیجات خشک خانگی

لیست سبزیجات خشک خانگی شامل تکی و ترکیبی است. این سبزیجات کاملا ارگانیک،  بدون چوب، ساقه و خاک می باشد. همه این محصولات بلغور هستند. در سبزیجات خشک ترکیبی تا حد امکان سبزیجات مختلف به صورت کارشناسی شده با هم ترکیب شده اند، زیرا اضافه یا کم بودن یکی از محصولات مانع خوشمزه شدن غذا می شود.

سبزیجات تکی  شامل ترخون، گشنیز، مرزه، جعفری، ریحان، پونه، اسفناج ، نعنا ، شنبلیله و شوید می باشد . همچنین ترکیبی شامل سبزی خشک قورمه، آبگوشت، دلمه ، پلو، کوکو سبزی، آش، سوپ و کوفته است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.