قیمت سبزی خشک صادراتی در تهران

 قیمت سبزی خشک صادراتی در تهران به علت داشتن کارخانه های های زیاد سبزی خشک و رقابت بین تولید کنندگان به مراتب به صرفه تر است. زیرا بسیاری از حجم های بزرگ خرید و فروش در پایتخت صورت می گیرد.

سبزی همیشه در بین مردم قدیم و امروزی جایگاه ویژه ای داشته اما نوع تولید با توجه به شرایط زندگی ماشینی از نوع سنتی به صنعتی تغییر نموده است.

 مردم در بسیاری از آشپزی ها ، پخت غذا و یا حتی در طب سنتی از انواع سبزیجات خشک به صورت های گوناگون پودری، بلغور و برگ استفاده می نمایند. زیرا نوع کاربرد این محصولات بسیار گسترده است. حتی بعضی از سبزیجات خشک معطر را  برای لوازم آرایشی و یا بعضی موارد به عنوان دمنوش یا ادویه جات نیز استفاده می کنند.

زمانی که صحبت از صادرات می کنیم یعنی  بتوانیم محصولی را در سطح استاندارد و مورد تایید از نظر بهداشتی و قابل قبول به بازارهای خارجی عرضه کنیم. سبزی خشک یکی از این محصولات صادراتی است. که تولید کنندگان تمام توجه خود را باید برای خرید سبزی مرغوب منعطف نمایند. سبزی خشک مرغوب  نه تنها باید رسیده باشد بلکه میزان کود استفاده شده باید استاندارد بوده و از آب چاه تغذیه گردد.

 در بعضی مکان ها متاسفانه شاهد آبیاری سبزیجات از فاضلاب ها هستیم. که دارای فلزات سنگین و آلودگی هستند. زمانی که نیترات سدیم موجود زیاد باشد منجر به بیماری های گوناگون و خطرناک می گردد. که حتی شستن و ضدعفونی کردن سبزیجات هم کمک چندانی به حل موضوع نمی کند.

 از این رو یک سری از مراکز از جمله بازرگانی سبز آراد خود تولید و تامین و محصولات را به عهده گرفت. تا بتوانند از این طریق خدمات بهتری را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

تولید سبزی خشک درایران

تولید سبزی خشک درایران

تولید سبزی خشک در ایران توسط فعالان و تولید کننده های این حوزه صورت می گیرد تا مردم به راحتی بتوانند در فصولی که سبزی تازه کمیاب است از خشک شده آن استفاده نمایند.

 سبزی را در ایران به صورت پودری، برگ، بلغورو توتونی به کار می برند. این سبزی در انواع متنوع غذاها مانند سس، سالاد، دمنوش، آش و غیره استفاده می کنند. سبزی شامل دو نوع تکی و ترکیبی می باشد.

 نوع تکی شامل جعفری، شوید، مرزه،  نعنا و غیره می باشد.نوعی ترکیبی شامل سبزی خشک قورمه، کوکو، قلیه ماهی،  پلو و کوفته است.

 سبزی خشک عصای دست خانم ها در آشپزخانه است که کاربردش بسیار ضروری است. انواع مختلف سبزی خشک در بازار وجود دارد. که بهتر است آن را در بسته بندی خریداری کنیم.

 خریداران سبزیجات خشک صادراتی همیشه به دنبال سبزی با کیفیت در حجم و تناژ بالا به صورت فله ، بسته بندی ،کارتونی یا کیسه های کامپوزیت ۱۰ کیلویی هستند. که علاوه بر داشتن پروانه بهداشتی این سبزی ها باید کاملا شسته و ضدعفونی شده باشند.

رطوبت باعث کپک زدن و فساد سبزیجات خشک می گردد. مقدار این رطوبت نهایت بین ۵ تا ۷ درجه سانتی گراد است. سپس این محصولات بوجاری شده و اگر قرار بر بسته بندی باشد توسط دستگاه های مخصوصی سورت و بسته بندی می شوند. این بسته بندی ها می تواند ۱۰۰ تا ۱۸۰ گرم به بالا باشد که درون وکیوم های زیپ دار ضد رطوبت قرار گرفته اند. 

کسانی که قصد خرید سبزی خشک صادراتی تهران را دارند می توانند از طریق واتساپ با شماره های داده شده و یا پر کردن  فرم در سایت، درخواست خود را ثبت نمایند. تا مشاورین ما به صورت رایگان اطلاعات و راهنمایی های لازم را به آنان ارائه دهند و از این طریق بتوانند خرید خوبی را تجربه کنند. 

 قیمت بهترین سبزی خشک تهران

 قیمت بهترین سبزی خشک تهران

قیمت بهترین سبزی خشک صادراتی را می توانید از بزرگانی سبز آراد حاصل نمایید. ما با حذف واسطه ها خود  به عنوان تولیدکننده و تامین کننده این محصول می باشیم.از این طریق می توانید خرید خوبی را به صورت مستقیم با قیمت مناسب انجام دهید.

 سبزی ها انواع متنوعی دارند. برخی پرمصرف و برخی مصرف کمتری دارند. برخی به وفور یافت می شوند و برخی کم یاب هستند. کیفیت محصول از اهمیتی بسزایی برخوردار است که به نوبه خود در قیمت تاثیر چشمگیری دارد.این موارد شامل تمیزی، سالم بودن، حفظ عطر و طعم سبزی خشک می گردد.

 با خرید مستقیم از تولیدی سبز آراد  می توانید از طریق مشاورین به اطلاعات مورد نیاز دسترسی نمایید. برای دریافت محصول مطمئن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت سبزی خشک صادراتی در تهران

 قیمت سبزی خشک صادراتی در بازار کشورهای مختلف فرق می کند. زمانی که شرکت های صادر کننده سبزی خشک محصولات خود را عرضه می کنند به خوبی از قیمت های رقابتی در بازار اطلاع دارند.بنابراین با توجه به کیفیت قیمت خود را اعلام می نمایند.

سبزی خشک بسته بندی در دو نوع فله ای و بسته بندی ارائه می گردد. قیمت آن تحت تاثیر نحوه خشک کردن سبزی، بسته بندی، کیفیت، نوع سبزی، بازار جهانی و غیره  تغییر می کند.

انواع سبزی خشک تولید ایران

انواع سبزی خشک تولید ایران

انواع سبزی خشک تولیدی در ایران با توجه به کیفیت آب و هوایی در نقاط مختلف کشور متنوع است.در این جا به چند نمونه از آن اشاره می کنیم. جعفری، نعنا، ریحان، شوید، گشنیز از انواع آن می باشد.

در آشپزی قسمت های مختلف سبز یا برگ گیاهان استفاده می شود. سبزیجاتی که برای چاشنی و طعم دادن به غذا به کار برده می شود عطر خوبی به غذا می دهند. سبزیجات خشک معطر به جای ادویه هم به کار برده می شود و به شکل های مختلف تازه، خشک و پودری استفاده می گردد.

مرکز توزیع و صادرات سبزی خشک تهران

مرکز توزیع و صادرات سبزی خشک تهران

مرکز توزیع و صادرات سبزی خشک از روش‌های مختلفی برای عرضه محصولات خود به بازار مصرف دارند. مثل ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف، تبلیغات در شبکه های تلویزیونی، ایجاد سایت فروش محصولات شرکت که از نمونه های آن هستند.

مرکز توزیع و صادرات شرکت سبز آراد به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه تولید و تامین انواع سبزی خشک و صادرات آن می باشد. بنابراین در هنگام خرید مشاوره های لازم را به خریداران مخصوصا افرادی که قصد صادرات سبزی خشک دارند می دهد.

 این مرکز توزیع مستقیم سبزی خشک از کارخانه به دست مصرف کننده باعث حذف واسطه ها گردیده است و خود به صورت مستقیم محصولات را به دست مصرف کننده می رساند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین شرکت تماس حاصل نمایید.

نرخ  روز سبزی خشک در بازار تهران

نرخ  روز سبزی خشک در بازار تهران

نرخ روز سبزی خشک در بازار تهران با توجه به تورم موجود در بازار مداوم در حال تغییر و رو به افزایش است. بنابراین خریداران محترم برای اینکه بتوانند این محصول را بدون واسطه ، با حذف هزینه های اضافی و حمل و نقل به راحتی در درب کارخانه خود دریافت نمایند، مجموعه بازرگانی سبز آراد ، طبق نرخ روز بازار سبزی خشک تهران می‌ تواند این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمایند.

شما می توانید  از طریق فرم اینترنتی درخواست خود را ثبت نمایید تا مشاورین ما در سریعترین زمان ممکن با شما ارتباط بگیرند و راهنمایی های لازم را جهت خرید عالی انجام دهند. 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.