قیمت سبزی خشک در روسیه برای فروش

قیمت سبزی خشک در روسیه برای فروش بسیار خوب است. با توجه به این که شرایط آب و هوایی روسیه بسیار سرد است، نمی توان دسترسی به سبزی تازه داشت. بنابراین موقعیت بسیار مناسبی برای تجار ایرانی برای صادرات سبزی خشک است. بازرگانی سبز آراد این محصولات را به صورت بسته بندی های بسیار باکیفیت در سایزهای گوناگون روانه بازار می‌کند.

 با توجه به اقلیم ایران و فراوانی سبزی تازه باعث شده تا بسیاری از فعالان در حوزه سبزی خشک تولیدات خود را گسترش دهند. این محصول در ایران با توجه به هزینه کم انرژی و نیروی انسانی از قیمت پایینی برخوردار است اما صادر کردن این محصولات به کشور سردسیری مانند روسیه که محروم از سبزی تازه هستند سود فراوانی را در پی دارد.

تولید سبزی خشک در ایران 

تولید سبزی خشک در ایران 

ایران به علت دارا بودن آب و هوای مناسب دارای سبزیجات تازه و فراوانی در بعضی از فصول سال است. شهرهای مختلف ایران مستعد تولیدات سبزیجات تازه هستند و از آن جایی که کاربرد زیادی دارد، برای ماندگاری آن کارگاه ها کارخانه های تولید سبزی خشک در بعضی شهرها به وجود آمده است.

 کارخانه ها سبزیجات تازه را از کشاورزان خریداری نموده ، سپس با فرآوری اقدام به تولید سبزیجات خشک می نمایند. بعضی از کارخانه ها مجهز به دستگاه های خشک کن می باشند. نه تنها باعث تولید محصول با کیفیت بالا می گردد بلکه می توانند مقدار زیادی از سبزیجات را در مدت کوتاهی خشک کنند.

ابتدا سبزیجات تازه توسط دستگاه شستشو ضد عفونی می شوند و بعد از آبکشی توسط دستگاه کاملاً خشک شده تا کپک نزند و فاسد نشود. بعد از این مرحله سبزیجات با توجه به سفارش مشتری به صورت فله و بسته بندی توزیع می گردد.

 بعضی از کارخانه ها مانند شرکت سبزی خشک سبز آراد این محصول را در کیفیت های مختلف برای فروش در بازار های متنوع عرضه می کنند زیرا بسیاری از فروشندگان با توجه به شرایط بازار می‌ دانند که علاوه بر سفارش محصول با کیفیت بعضی خواهان محصول با قیمت ارزان هستند.

 قیمت سبزی خشک در روسیه در سال ۲۰۲۲

 قیمت سبزی خشک در روسیه در سال ۲۰۲۲

 در سال ۲۰۲۲ با توجه به رایزنی هایی که صورت گرفته سبزی خشک در راس صادرات به کشور روسیه قرار دارد. ایران جز کشورهایی است که قادر به تامین سبزیجات خشک می باشد. صادرکنندگان می توانند با آمادگی هر چه بیشتر این محصولات را تهیه کرده و روانه بازار روسیه کنند.

سبزیجات خشک شده صادراتی ایران در انواع مختلف با بسته بندی های متفاوت عرضه می شود که همین باعث افزایش قیمت این محصولات می گردد. سبزی خشک با تناژ های مختلف روانه بازار می شود.این محصول در گمرک جهانی با کد تعرفه شناخته می شود.

 سبزی ها دارای ویتامین و املاح معدنی فراوانی هستند و فیبر زیادی دارند. خشک بودن این محصولات بسیار حائز اهمیت است زیرا فسادپذیری در زمانی که دارای رطوبت باشند بسیار بالاست. از انواع سبزیجات خشک صادراتی می توان به اسفناج، مرزه، جعفری، نعنا، شوید، ریحان و گشنیز خشک شده اشاره نمود.

 با توجه به روش های نوین و فناوری روز سعی می شود که از بهترین سبزیجات تازه تهیه ، در بهترین شرایط بهداشتی شست و شو و بعد از خشک کردن در دستگاه های مخصوص به صورت استاندارد بسته بندی می شود و جهت فروش در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

 سبزی خشک صادراتی با کیفیت 

 سبزی خشک صادراتی با کیفیت 

سبزی خشک صادراتی با کیفیت دارای عطر فوق العاده ای است که غذا را بسیار خوشمزه می کند. نحوه خشک کردن ، بسته بندی و شرایط نگهداری این محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است. ما به عنوان تولید کننده در بازرگانی سبز آراد بهترین دستگاه های صنعتی را برا ی خشک کردن سبزیجات به کار برده تا محصولات با کیفیتی را به سایر کشورها صادر نماییم.

فروش سبزی خشک ایرانی

 از آنجایی که ما در تمامی طول سال به انواع مختلف سبزیجات دسترسی نداریم خشک کردن آن ها گزینه بسیار مناسبی است. فروش عمده سبزی خشک ایرانی باعث رونق دادن به کسب و کارهای شما است.

ما در بازرگانی سبز آراد سبزی را به صورت ارگانیک کاشته و با آب چاه آبیاری می کنیم. از آن جایی که خشک کردن باعث ماندگاری بالای این محصول می گردد، می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. سبزی خشک را می توانید در تمام فصول سال در خانه هایتان نگهداری کنید مخصوصاً برای کسانی که رستوران دارند بهترین گزینه است.

هدف ما کیفیت بالا و قیمت مناسب است. زمانی که سبزی خشک به صورت عمده خریداری می‌ کنید، بسیار به صرفه است زیرا باعث کوتاه شدن دست واسطه‌ها می شود، بنابراین می توانید به راحتی از طریق فرم اینترنتی در سایت بازرگانی سبز آراد محصول مورد نظر خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما ارتباط لازم را گرفته و برای انجام یک خرید موفق راهنمایی های لازم را انجام دهند.

قیمت فروش سبزی خشک در بازار روسیه

قیمت فروش سبزی خشک در بازار روسیه

 قیمت فروش سبزی خشک در بازارهای روسیه به مراتب بالاتر از مکان های دیگر است زیرا این کشور دارای آب و هوای سرد و یخبندان می باشد و از نظر کشاورزی در درجه پایینی قرار دارد. 

کشور ما ایران تامین کننده بسیار خوبی در حوزه کشاورزی است. بنابراین کسانی که می خواهند به سود خوبی برسند می توانند از این ظرفیت های صادراتی به خوبی استفاده کرده و سبزیجات تازه را بعد از فرآوری به صورت بهداشتی در دستگاه های اتوماتیک خشک نماید و آن را به صورت اصولی بسته بندی نموده و روانه بازار روسیه کنند.

این کار باعث ارزش افزوده محصول خود می گردد. همین کار باعث می‌شود تا تولیدکنندگان ایرانی هرروز در کار خود به رونق بیشتری برسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.