قیمت سبزی خشک خورشت کرفس

قیمت سبزی خشک خورشت کرفس را می توان از طریق مراجعه به مراکز فروش یا سایت های اینترنتی که در زمینه خرید و فروش این محصول فعال هستند  به راحتی در مدت زمان بسیار کوتاهی بدست آورد.

سبزی خشک کرفس فواید زیادی برای بدن دارد .همین امر موجب شده تا خرید این محصول با افزایش چشمگیری روبرو شود، و همواره این محصول با قیمت و کیفیت های گوناگونی در کشور به فروش برسد.قیمت سبزی خشک کرفس به عوامل زیادی بستگی دارد،چند مورد از عوامل تاثیر گذار در قیمت سبزی خشک کرفس عبارتند از..

۱-نوع کیفیت

۲-تازگی،

۳-وزن

۴-نوع

۵-بسته بندی

۶- همچنین برندی که آن را تولید می‌کند

در میزان قیمت سبزی خشک  کرفس تاثیر فراوانی دارد علاوه بر این یادآوری می‌شود که امروزه یکی از راه‌های مقرون به صرفه خرید سبزی خشک خورشت کرفس به صورت فله ای می‌باشد زیرا سودآوری زیادی دارد و افراد می‌توانند این سبزی را با قیمت شگفت انگیز تهیه نمایند.

همچنین یکی از راه های مفید به صرفه که نقش بسیار مهمی در میزان کاهش قیمت نهایی این سبزی دارد خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات است .امروزه مردم می‌توانند با سفارش اینترنتی و غیرحضوری سفارش انواع سبزی خشک کرفس را بدهند.

شناخت کرفس

شناخت کرفس

کرفس گیاهی است از خانواده چتریان علفی و دوساله، ارتفاع آن ۲۰ تا ۶۰ سانتی متر ،در بیشتر نقاط ایران مخصوصاً در نواحی بحرالرومی و همچنین ایران فراوان است، این گیاه دو ساله در سال اول برگ تولید می کند و در سال دوم ساقه هوایی گل دهنده ظاهر می شود و بذر می دهد .در یونان باستان کرفس به عنوان ارغوانی برای مرده ها و یا به صورت تاج گل به سربازان جنگی می‌دادند.

طبع کرفس گرم و خشک می باشد. بیشتر در زمستان و اوایل بهار رشد می کند. به شکل های مختلف در سالاد و سوپ و آش و خورشت استفاده می شود. کرفس منبع عالی از آنتی اکسیدان هایی پلی فنول و فلاونوئید است همچنین دارای ویتامین های Cو K ،پتاسیم، کلسیم، منیزیم مس، سدیم، آهن ،روی و ویتامین B6 و فیبر می باشد.
پیشینیان ما از کرفس های وحشی زیاد استفاده می کردند اما اصل و نسب این گیاه به حاشیه دریای مدیترانه برمی‌گردد امروزه کرفس طرفداران زیادی دارد و در مناطق مختلف کشت می شود.

کرفس خواص بسیار زیادی دارد، کرفس فشار خون را تنظیم می کند، بوی بد دهان را از بین می‌برد و به درمان بیماری هایی مانند آرتروز و گرفتگی رگ ها کمک خواهد کرد.

قیمت تولیدی سبزی خشک با کیفیت

قیمت تولیدی سبزی خشک با کیفیت

همانطور که میدانید عوامل بسیار زیادی می تواند بر قیمت این محصول تاثیر داشته باشد که عبارتند از
کیفیت و مرغوبیت سبزی خشک

میزان عرضه و تقاضا برای این محصول است

هزینه ای که کشاورز خرج می‌کند برای کاشت و برداشت این محصول

هزینه حمل و نقل می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد

برای اینکه بدانیم قیمت تولیدی سبزی خشک با کیفیت چقدراست؟ از بسیاری از روش‌ها می‌توان اقدام کرد. یکی از این روشها خرید اینترنتی و غیر حضوری می باشد. یادتان باشد مشتریان به راحتی  می توانند در هر زمان و مکانی که بخواهند، با صرفه جویی در وقت و هزینه، سبزی خشک با کیفیت را از مراکز و سایت های خرید و فروش فعال در این زمینه با قیمت مناسب و در انواع گوناگون فله ای و بسته بندی خریداری نمایند.

مشخصات انواع سبزی خشک خورشت

مشخصات انواع سبزی خشک خورشت

خورشت ها از غذاهای اصلی و سنتی کشور ایران محسوب می‌شوند. در هر پخت و پز ی باید سبزی مخصوص آن غذا را استفاده کرد.    مثلا می‌توان به خورشت کرفس اشاره نمود، سبزی مخصوص آن شامل سبزی نعنا، جعفری و برگ کرفس می باشد، که می توان آن را به صورت خشک شده استفاده کرد و بر اساس حجم کلی کرفس این چند ترکیب به مقادیر مورد نیاز در آن استفاده می شود، این فرآیند باعث شده که علاوه برخوش طعم کردن غذاها،عطر و بوی دلپذیری به آن ببخشد.

از مشخصات بسیار مهم و اصلی این محصول که نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت آن است ،می توان به

۱-بسته بندی بهداشتی

۲-استاندارد

۳-عطر و بوی فراوان طعم و مزه عالی

۴-عدم استفاده از مواد نگهدارنده و شیمیایی در فرایند تولید این محصول

۵-رنگ مناسب و روشن

۶-خشک بودن آن اشاره کرد. علاوه بر سبزیجات خشک فواید بسیار زیادی دارد و پس از خرید باید در جای خشک و خنک نگهداری شود تا موجب کاهش کیفیت آن نگردد.

نکاتی مفید از خواص سبزی خشک کرفس

نکاتی مفید از خواص سبزی خشک کرفس

فشار خون را کاهش می دهد

فشار خون بالا یکی از بیما ری هایی است که باید جدی گرفته شود.کرفس دارای فیتو کمیکال می باشد که باعث میشود تا دیواره شریانی بدن شل شود .همین امر باعث می شود تا فشار خون کاهش پیدا کند.همچنین این گیاه دارای نیترات می باشدکه می توانید برای کاهش فشار خون کرفس را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

کلسترول را کاهش می دهد

کرفس دارای فیبر است فیبر موجود در کرفس باعث می شود که کلسترول کاهش پیدا کند.طبق تحقیقات انجام شده ثابت شده است که کرفس باعث کاهش میزان کلسترول شده و تری گلیسریدخون را کاهش می دهد و همچنین باعث افزایش سطح کلسترول خوب خون می شود.

التهاب را کاهش می دهد

این گیاه دارای خاصیت ضد التهابی است .همچنین کرفس دارای فلاونول ها می باشدکه برای کاهش التهاب بسیار موثر است.این گیاه دارای لو تئولین می باشدکه از بروز التهاب های مختلف مانندالتهاب ریه، پروستات ،لثه و مغز پیشگیری می کند.

به فرآیند کاهش وزن کمک می کند

کرفس گیاهی است که برای کاهش وزن بسیار موثر است.این گیاه کم کالری بوده و دارای فیبر زیادی است.فیبر موجود در کرفس باعث می شود که شما احساس سیری کنید.کرفس دارای آب فراوان نیز می باشدکه یکی از مزایای این گیاه است زیرا  کم آبی باعث میشود تا شما در طول روز خسته شوید.

به جلو گیری از سرطان کمک می کند

این گیاه دارای پلی استیلن می باشدکه باعث جلو گیری از شکل گیری سلولهای سرطانی در بدن می شود.این گیاه آبداردارای فلاونوئید می باشدکه باعث می شود تا با رادیکا لهای آزاد موجود در بدن مبارزه کرده و سلولهای سرطانی را نابود کند.کرفس برای پیشگیری از سرطان موثر است.

فرآیند هضم را بهبود می دهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.