قیمت سبزی خشک خانگی فله در بازار ایران کیلویی چند؟

قیمت سبزی خشک خانگی فله با توجه به کیفیت و میزان خرید فرق می کند قیمت عمده سبزی خشک خانگی به صورت فله نسبت به نوع بسته بندی در بازار ایران مقرون به صرفه است از طرفی قیمت سبزی خشک خانگی بستگی به کیفیت آن دارد. ایران سرزمین حاصلخیزی برای رشد انواع سبزیجات می باشد .در فصولی از سال که این محصول فراوان است تولید کنندگان بعد از تهیه سبزیجات تازه آن را به صورت اصولی و کاملا تمیز شسته به طوری که عاری از هرگونه گل ولای شود سپس به روشهای گوناگون خشک می کنند تا مصرف‌کنندگان با خیالی راحت بتوانند از این محصولات بی‌نظیر استفاده نمایند.

خریداران برای تهیه سبزیجات خشک  خانگی می توانند با پر کردن فرم سفارش در وب سایت اینترنتی خرید بدون واسطه و بسیار خوبی را تجربه نمایند.

چند کیلو سبزی تازه یک کیلو سبزی خشک خانگی می دهد

چند کیلو سبزی تازه یک کیلو سبزی خشک خانگی می دهد

بسته به شیوه خشک کردن سبزیجات دارد به طوری که اگر سبزی خشک خانگی با ساقه خشک شود از خشک کردن ۵ تا ۶ کیلو سبزی تازه می‌توان یک کیلو سبزی خشک بدست آورد. اگریک کیلو سبزی خشک به صورت نرمال و اصولی خشک شده باشد چیزی حدود ۵۰ گرم زسبزی خشک تولید خواهد نمود و از این رو زمانی که یک کیلوگرم سبزی تازه می‌خرید یعنی معادل با ۵۰ گرم  سبزی خشک است.

باید دقت کرد که مستقیماً سبزی خشک داخل غذا ریخته نشود بلکه یکی از روش‌های بسیار عالی برای مصرف سبزی خشک در غذا این است که بتدریج آب را به سبزیجات خشک اضافه کنید و هم بزنید تا کاملاً رطوبت را به خودش جذب کند چند بار در حدود ۳ تا ۵ دقیقه این کار را تکرار کنید بعد می بینید که سبزی خشک کاملاً حالت تازگی خود را به دست آورده است البته روش دیگری هم هست که در آن قبل از اینکه سبزی خشک  را به غذا اضافه کنیم  می توان در حدود ۳ تا ۴ ساعت آن را داخل آب سرد خیس کردتا آبی را که در زمان خشک شدن از دست داده مجدد بدست آورد تابه سبزی نسبتا تازه تبدیل شود

برای خیس کردن ۵۰ گرم سبزی خشک  که معادل یک کیلو سبزی تازه است یک لیتر آب سرد جوشیده سرد لازم است.

قیمت سبزی خشک خانگی به صورت عمده در بازار ایران

قیمت سبزی خشک خانگی به صورت عمده در بازار ایران

خرید و فروش و تعیین قیمت سبزی خشک خانگی فله ای و بسته بندی در بازار ایران به چه صورت  انجام میگیرد؟ خریداران سبزی خشک خانگی چه کسانی هستند؟سبزی خشک خانگی یکی از محصولاتپر مصرف است که شامل انواع متنوعی می باشد از جمله، شوید، نعنا، ریحان، جعفری،و.. بنابراین آنچه مسلم است در انواع سبزیجات خشک خانگی در بازار ایران نوع فله نسبت به بسته بندی دارای قیمت پایین تر است هرچند کیفیت محصول مهم است اما خود بسته بندی هزینه‌هایی را در بر دارد که باعث بالا رفتن هزینه می شود.

یکی از این مراکز فروش سبزی خشک خانگی مجموعه سبز آراد است که سبزیجات خشک  خانگی را به صورت فله ای و بسته بندی با کیفت بالا و بهداشتی و کاملا تمیز وشسته شده وخشک شده به صورت اینترنتی در اختیار خریداران قرار می دهد از آنجایی که این مجموعه با حذف واسطه‌ها این کار را انجام می‌دهند به همین دلیل نسبت به جاهای دیگر دارای قیمت مناسب تر است مشتریان می توانند برای ثبت آنلاین سفارشات خود از راه های ارتباطی زیر با مشاورین مرکز در ارتباط باشند و از قیمت سبزیجات خشک مطلع گردند و خرید خوبی را تجربه نمایند.

خواص اعجاب انگیز سبزیجات خشک خانگی

خواص اعجاب انگیز سبزیجات خشک خانگی

سبزیجات خشک خانگی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور متقاضیان زیادی دارد این محصولات به دلیل کیفیت بالای آن و نیاز متقاضیان صادرات بالایی دارد و از تنوع زیادی برخوردار است در اینجا به چند نمونه از خواص سبزی خشک خانگی اشاره می کنیم

سبزی خشک شنبلیله

سبزی خشک شنبلیله یکی از سبزی های اصلی قورمه است این سبزی شامل موادی مانند آهن و ویتامین b۶ میباشد دارای منیزیم، منگنز و مس است همچنین دارای خاصیت ضد دیابتی و ضد میکروبی، ضدالتهاب و ضد ویروسی می باشد.

این سبزی محرک شیر مادران، کاهش سطح کلسترول، مفید برای قلب، درمان یبوست، مناسب برای سرماخوردگی و آنفولانزا، مفید برای مو است و به دلیل داشتن پروتئین زیاد برای استحکام مو لازم است.

سبزی خشک قلیه ماهی
این سبزی از دو سبزی گشنیز و شنبلیله تهیه شده است.کاهش دهنده قند خون، رقیق کننده خون، درمان جوش،درد دهان، تسکین درد صفرا ،مفید است

سبزی خشک جعفری
این سبزی سرشار از روغن های ضد سرطانی است و دارای انواع ویتامین ها ی مفید برای پوست و مو می باشد از دیگر فواید آن کاهش فشار خون، ضد یبوست ،التیام بخش زخم یا نیش حشرات، ادرارآور مناسب برای کسانی که سنگ کلیه و عفونت مجاری ادراری دارند.

سبزی خشک تره
سبزی خشک تره دارای طبع گرم و خشک است و دارای ویتامین c و اسید فولیک کلسیم است در طب اسلامی برای سرفه و سردرد، ناراحتی کبدی و قولنج، درمان صرع و کم خونی، بواسیر، قطع خونریزی بینی، درمان جوشهای صورت استفاده می شود.

سبزی خشک ترخون
دارای انواع ویتامین ها، کلسیم، منیزیوم، منگنز، ویتامین c است که برای پوست مناسب و برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است.

سبزی شوید
برای تهیه سبزی پلو از این سبزی معطر استفاده می شود شوید برای درمان کلسترول خون، پوکی استخوان، استفراغ و معده،  بسیار مفید می باشد

چند روش خشک کردن سبزیجات خانگی

چند روش خشک کردن سبزیجات خانگی

روشهای مختلفی برای خشک کردن سبزیجات وجود دارد که عبارتند از:
خشک کردن سبزیجات در هوای آزاد
خشک کردن سبزیجات داخل فر
خشک کردن سبزیجات روی بخاری
خشک کردن سبزیجات با روش آویزان کردن
سبزی هایی که به روش خانگی خشک میشوند خوش طعم تر و خوش رنگ تر هستند مهمترین اصل برای تهیه سبزی خشک استفاده از سبزیجات تازه و سالم است به طوری که باید رسیده باشد تا بعد از خشک شدن عطر دلپذیری داشته باشد

اگر سبزیجات زیاد رسیده باشند یا خیلی کال باشند بعد از خشک شدن سفت می شوند و به خاطر مزه نامطبوع و رنگ نامناسب نمی توان از آنها استفاده نمود سبزیجات را بعد از شستشو به طوری که گل ولای آن خوب ته نشین شود باید آب آن را دور ریخت چند بار این کار را تکرار کرد کاملا آن را ضدعفونی نموده وسپس آبکشی نمود اما باید مراقب بود زیاد در آب نماند زیرا سبزیجات رنگ و شادابی خود را از دست می‌دهند.

بعد از این مرحله نوبت به مرحله خرد کردن می رسد اما قبل از اینکار سبزی ها باید به خوبی خشک شده باشند سپس نوبت به خرد کردن سبزی ها می رسد چون سبزی ها زود کپک میزنند قبل از خشک کردن سبزیجات می توان چند دقیقه آنها را در آب جوشاند دقت داشته باشید که هر چقدر سبزیجات خردتر شوند سریع تر خشک می شوند بعد از آن نوبت به روشهای خشک کردن می رسد.

خشک کردن سبزی در هوای آزاد

ساده ترین روش خشک کردن سبزیجات در خانه خشک کردن در هوای آزاد است که بهتر است سبزیجات را در محلی سایه به طوری که دور از نور آفتاب باشد خشک کرد تا رنگ آنها تغییر زیادی نکند

روش سبزی خشک کردن در فر

فر را روشن کرده در دمای۱۷۰درجه و یا کمتر از آن برسانید سپس آن را خاموش کنید در آن را باز بگذارید تا خنک شود تا وقتی که دستتان را به آن می زنید احساس گرم بودن کنید نه داغ بودن سپس سبزی ها را به صورت لایه نازک روی یک سینی مسی اکسید نشدنی به صورت یکنواخت پهن کنید و سینی را در فر قرار دهید و فر را روی کمترین درجه تنظیم کنید و ظرف سبزی را درون آن قرار داده و هر نیم ساعت یکبار سری به آن زده و زیر و رو کنید و هر چند دقیقه یکبار سینی را بچرخانید تا حرارت به طور یکسان به تمامی نقاط برسد.

روش خشک کردن سبزی با بخاری

باید سبزی ها را خوب خشک کنید در غیر این صورت کپک می زند مانند ریحان و نعناع اگر در منزل یک بخاری یا شومینه دارید این یک مکان عالی و قدیمی برای خشک کردن سبزی است اما اگر ندارید می توانید از فر با کمترین درجه ممکن استفاده کنید فقط مطمئن شوید که دما به حدی است که سبزی‌ها را نمی سوزاند.در روش خشک کردن سبزی با بخاری آن را داخل یک کیسه پارچه ای بگذارید سپس آن را روی بخاری یا رادیاتور بگذارید تا خشک شود.

خشک کردن سبزی به روش آویزان کردن

سبزیجات را بعد از پاک کردن شستشو داده و بعد از آن که آبش رفت دسته بندی کنید و به صورت وارونه چند شاخه کنار هم در محلی دور از آفتاب که هوا جریان دارد از گردن ساقه روی طناب آویزان کنیدتا خشک شوند

نکات مهم برای خشک کردن سبزی

نکات مهم برای خشک کردن سبزی

۱-برای اینکه آب اضافی سبزی شسته شده گرفته شود آن را داخل کیسه پارچه ای ریخته و با کمک خشک کن ماشین لباسشویی آب آن را بگیرید

۲-از آنجا که سبزیجات خیلی زود فاسد می شوند برای اینکه سبزیجات کپک نزنند سعی کنید سبزیجات را قبل از خشک کردن چند دقیقه در آب بجوشانید.

۳-زمانی که سبزی ها کاملا خشک شدن زمانی است که شما به راحتی می توانید آن را به وسیله دستانتان خرد کنید زیرا اگر سبزیجات خوب خشک نشوند به راحتی کپک میزنند.

۴-بعد از اینکه سبزیجات را خشک کردید برای نگهداری از ظروف پلاستیکی یا شیشه ای درب دار استفاده کنید

۵-شیشه حاوی سبزی خشک را در جای خشک و خنک تا مدت یک سال می توانید نگه دارید

۶-قبل از استفاده  سبزی خشک در آب جوشیده سرد شده به مدت سه تا ۴ ساعت گذاشته شود و بعد به غذا اضافه کنید

مرکز خرید سبزی خشک خانگی

مرکز خرید سبزی خشک خانگی

یکی از بهترین روشهایی که برای سبزی خشک خانگی وجود دارد که کار را برای خریداران این محصول سهل و آسان نموده است خرید از طریق آنلاین است که بدون اتلاف وقت معامله انجام می شود و باعث صرفه جویی در هزینه حمل و نقل می گردد.

مشتریان سبزی خشک خانگی می توانند این محصول را سفارش داده و محصولات با کیفیت مد نظر خود را به صورت فله ای، بسته بندی در انواع و حجمهای متغیر با کیفیت عالی با قیمت مناسب خریداری نمایند.

بنابراین خریداران محترم میتوانند با تماس برقرار نمودن با بخش مشاورین ما محصول مورد نظر خود را سفارش داده و محصول خود را درب منزل دریافت نمایند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.