قیمت انواع نعناع خشک شده معطر

قیمت انواع نعناع خشک شده معطر با توجه به عوامل گوناگون تعیین می‌شود. از مهمترین عواملی که بر قیمت نعنای خشک تاثیر می‌گذارد عبارتند از:
۱- سبز بودن
۲-تمیز بودن
۳-میزان تازگی
۴-شیوه خشک کردن این محصول است.
نعناع یکی از گیاهان معطر و خوش طعم دارویی است که به دو صورت تازه و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. نعناع خشک معطر علاوه بر خواص دارویی که دارد، در خوراک مصرفی خانوارها نقش مهمی را ایفا می‌‍کند. این گیاه با ارزش به اشکال مختلف از جمله خشک شده و تازه و اسانس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در آشپزی ایرانیان مصرف زیادی دارد و معمولاً از آن برای از بین بردن بوی ناخوشایند برخی از مواد غذایی استفاده کرده و از تمامی مباحث آن بهره مند می‌شوند.

نعناع یکی از گیاهانی است که دارای طبع گرم و خشک بوده،استفاده از آن نه تنها طعم خوشایندی به غذاها و نوشیدنی‌ها می‌دهد، بلکه دارای خواص دارویی است که برای دردهای گوارشی و التهابات بدن بسیار مفید می‌باشد. قیمت انواع نعناع خشک شده معطر بر اساس نقدینگی بازار و نرخ تبدیل آن مشخص می‌شود.

نعناع خشک به صورت های مختلف فله ای و بسته بندی در حجم های مختلف به بازار عرضه می‌شود. خریدارانی که قصد خرید اینترنتی نعناع خشک با بهترین قیمت و کیفیت را دارند، می‌توانند سفارش خود را در وب سایت اینترنتی سبز آراد ثبت نمایند تا به کمک مشاورین ما خرید خوبی را تجربه نمایند و این محصول در اختیار آنان قرار بگیرد.

بررسی قیمت نعناع خشک معطرسورت شده

نعناع خشک معطر به صورت سورت شده در بازار با قیمت بیشتری ارائه می‌شود تا به دست مصرف کنندگان در سطح کشور برسد. نوع ساده این گیاه ارزان می‌باشد. نعناع خشک دارای عطر خاصی بوده که استفاده کردن از آن باعث می‌شود غذا بسیار خوش طعم و خوش عطر شود.

بسیاری از مشتریان، نعناع خشک را به صورت فله ای برای خود تهیه کرده و در هنگام آشپزی از نعناع سورت شده استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که در بازار فروش نعناع خشک سورت شده با قیمت مناسبی به دست خریدار خود می‌رسد. بسیاری از عرضه کنندگان این محصول آن را در بسته بندی های متنوع به فروش می‌رسانند اما در ایران چون قیمت این محصولات بالا می‌باشد، مشتری مستقیماً قیمت نعناع خشک را از شرکت های سازنده آن جویا می‌شود. اگر نعناع خالص باشد و چوب نداشته و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به همان اندازه قیمت خرید افزایش می‌یابد.

مشتریان در هنگام خرید باید دقت نمایند. در صورت تمایل می‌توانند نعناع خشک  معطر سورت شده را به شرکت سازنده آن سفارش دهند تا بتوانند با قیمت مناسب این محصول را به دست آورند. نعناع خشک سورت شده دارای کیفیت بالایی است به همین دلیل از قیمت بیشتری برخوردار می‌باشد. از این گیاه به عنوان چاشنی در مواد غذایی استفاده می‌شود.

بررسی قیمت نعناع خشک معطرسورت شده

فروش فوق العاده نعناع خشک معطر

فروش نعناع خشک به صورت فله ای و بسته بندی در حجم های متعدد و در وزن های گوناگون در فروشگاه های حضوری در سایت های معتبر اینترنتی در حال انجام می‌باشد. این محصول زمانی که با کیفیت خوب عرضه می‌شود، دارای قیمت های متفاوتی است.

نعناع خشک معطر از میزان فروش بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و فروش این کالا به صورت فوق‌العاده انجام می‌گیرد. تخفیف این محصول به افراد کمک می‌کند تا کالای مد نظر خود را با هزینه بسیار کمی تهیه نمایند.

سایت سبز آراد فروشنده اصلی و معتبر نعناع خشک در ایران می‌باشد که انواع این کالا را با قیمت مناسب به دست افراد می‌رساند. کیفیت محصول عرضه شده در این مجموعه کاملا تضمین شده و افراد می‌توانند با خیال راحت کالای مد نظر خود را سفارش دهند.

فروش فوق العاده نعناع خشک معطر

ارزش غذایی و فواید نعناع برای درمان بیماری ها

برگ‌های نعناع حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و روغن نعناع به طور گسترده برای مصارف مختلف استفاده می‌شود. این روغن امروزه در خوراک ها و درمان یک سری درد ها استفاده می‌شود. روغن نعناع شامل اسیدهای فنولیک، فیتوسترون، ساپونین ها، تریترپین ها، کاروتنوئید،آنتوسیانین ها و فلانوئیدها می‌باشد.

نعناع از گیاهان تاریخی و گونه های زیادی دارد. میتوان از نعناع کوهی، فلفلی، هندی، گربه ای و قمی نام برد. نعناع به دلیل رایحه قوی و طعم تند از دیرباز در پخت و پز، صنعت داروسازی و طب سنتی به صورت تازه و خشک ،عرق نعناع، روغن چای و دمنوش استفاده می‌شود.

نعناع به‌دلیل خاصیت ضد اسپاسم، سوزش سر دل را تسکین و غدد بزاق دهانی و غددی که آنزیم های گوارشی را ترشح می‌کنند، فعال کرده و هضم را بهبود می‌بخشد و به عنوان یک مسکن عمل می‌کند. برای درمان تب و سرماخوردگی و خنک کردن بدن از نعناع استفاده می‌کنند زیرا دمای داخلی بدن را کاهش داده و تب را بهبود می‌بخشد.

جویدن برگ نعناع با باکتری های مضر در دهان، دندان ها و زبان مبارزه کرده و سلامت دهان و دندان را تضمین می‌کند. به همین دلیل در خمیر دندان ها و دهان شویه ها نعناع به عنوان یکی از مواد اصلی به شمار می‌رود.

ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در برگ نعناع با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و پیشگیری کننده بیماری سرطان می‌باشد. نعناع اثر آرام بخشی داشته و عطر آن برای کاهش استرس بسیار مفید است.

برگ نعناع حاوی ویتامین c فراوان است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. نعناع دارای خاصیت ضد قارچی و ضد باکتری بوده و برای رفع آلرژی های پوستی آکنه و جوش روی پوست بسیار مفید می‌باشد. مصرف نعناع تازه و خرد شده برای درمان سردرد بسیار مفید است.

ارزش غذایی و فواید نعناع برای درمان بیماری ها

نعناع بهترین دوست کبد

نعناع بهترین دوست کبد است. کبد را تمیز کرده و صفرا را رقیق می‌کند. در ضمن کیسه صفرا را به کار انداخته و تورم لو له های کیسه صفرا را برطرف می‌نماید. اختلالات گوارشی یا تاخیر در تخلیه معده، باعث می‌شود تا تخلیه محتویات معده خیلی طول  بکشد. نعناع در بهبود حال بیماران مبتلا به این اختلال خیلی کمک می‌کند.

نعناع باد شکن است و کمک به دفع گاز روده و معده می‌کند. از بین بردن سکسکه و استفراغ ،دفع کرم های روده و معده، بهبود دهنده تنگی نفس، از بین برنده گلو و سینه درد نیز می‌باشد.

نعناع بهترین دوست کبد

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.