قیمت انواع سبزی خشک کیلویی

قیمت انواع سبزی خشک کیلویی توسط شرکت های بزرگ اعلام می شود.قیمت این محصول به میزان کیفیت و مرغوبیت آن بستگی دارد. به هر اندازه که کیفیت بهتر باشد به همان اندازه قیمت سبزی خشک بالاتر می رود .البته قیمت سبزی خشک پس از اتمام فرایند های تولید آن در کارخانه و کارگاه های تولیدی توسط افراد و صاحبنظران فعال در این حوزه تعیین می‌شود. این عرضه کننده ها شرایط همکاری خوبی را فراهم نموده و مشتریان زیادی را تامین می‌کنند.

با توجه به این موضوع قیمت سبزی خشک کیلویی را می توان به صورت مستقیم از سایت اینترنتی گرفت. درسال‌های اخیر فروش اینترنتی انواع سبزی خشک افزایش چشمگیری داشته است .همین باعث شده تا شرکت‌های عرضه کننده تخصصی در این حوزه ،عملکرد بهتری داشته باشند.

شناخت سبزی خشک و روشهای ارسال

شناخت سبزی خشک و روشهای ارسال

جهت تهیه سبزی خشک ، سبزیجات تازه را بعد از دسته بندی داخل آب قرار داده و پس از چندین بار شستشو و ضدعفونی کردن به طوری که گل و لای  آن باقی نماند و عاری از وجود باکتری و میکروب شود ، این کار  توسط دستگاه های آبگیر سانتریفیوژ یا نوار نقاله آبگیر صورت می گیرد.بعد سبزیجات رادر دستگاه خشک کن صنعتی  مخصوص خشک کردن میوه و سبزیجات گذاشته و دستگاه بعد از چند ساعت آنها را خشک می کند .سپس آنها را به صورت بسته بندی، فله ای و یا در بسته بندیهای کوچک در آورده به فروش می رسانند.

سبزی خشک به سبزی گفته می شود که به صورت سنتی یا صنعتی توسط دستگاه های مخصوص آب موجود در آن بخار می شود در بازار دو نوع سبزی خشک وجود دارد:
۱- سبزی خشک پایه
۲- سبزی خشک ترکیبی
لیست سبزیجات خشک پایه به شرح زیر است
۱- سبزی خشک شوید
۲- سبزی خشک جعفری
۳- سبزی خشک نعنا
۴- سبزی خشک گشنیز
۵- سبزی خشک تره
۶- سبزی خشک ریحان
۷- سبزی خشک شنبلیله
۸- سبزی خشک مرزه
سبزی خشک ترکیبی به شرح زیر است:

۱- سبزی خشک قورمه سبزی که از ترکیب سبزیجات خشک تره ،جعفری ،گشنیز ،شنبلیله و نعناع تشکیل شده است.
۲- سبزی مخصوص پخت آش رشته که از ترکیب سبزیجات خشک تره، جعفری، گشنیز ،نعنا تشکیل شده است.
۳- سبزی مخصوص پلو که از ترکیب سبزیجات گشنیز ،شنبلیله ،شوید، جعفری و تره است.
۴- سبزی قلیه ماهی که از ترکیب سبزیجات خشک گشنیز و شنبلیله تشکیل شده است.
۵- سبزی خشک مخصوص ترشی بادمجان از ترکیب سبزیجات خشک ترخون، مرزه، شوید ،تشکیل شده است.

۶- سبزی خشک مخصوص ترشی لیته که از ترکیب سبزیجات خشک مرزه ،گشنیز ،جعفری، نعنا، تشکیل شده است.

از مزایای سبزی  خشک می‌توان به ماندگاری و سهولت استفاده از آن در تهیه غذاهای مختلف نام برد .استفاده از سبزی خشک به جای سبزی تازه  امری معمولی است زیرا که هم خراب نمی شود و هم در هر زمان میشود از سبزی خشک در غذا استفاده کرد در صورتی که سبزی تازه خیلی زود کیفیت خود را از دست می‌دهد و نمی‌توان آن را در غذا ریخت .

مشتریانی که امکان خرید حضوری ندارند می‌توانند  برای مشاهده کیفیت سبزیجات خشک سفارش دریافت نمونه در حد ۱۰۰ گرم را بدهند تا از طریق پست برایشان ارسال گردد .توجه داشته باشید که طبق عرف بازار هزینه نمونه و حمل و نقل بر عهده مشتری است.لا زم به ذکر است که ارسال بار به سراسر کشور جهت بارهای بالای یک کیلو از طریق اتوبوس و باربری انجام می‌شود.

هزینه باربری در ازای هر ۵۰ کیلو بار جزئی بوده و معمولاً نهاییت ۲ الی ۳ روز سبزی خشک به شعبه باربری شهر شما خواهد رسید که بعد از باربری با شما تماس گرفته می شود و آدرس را به شما می دهند اگر شما درخواست حمل بار با اتوبوس را کردید می‌توانیم این کار را برای شما انجام دهیم.البته هزینه اتوبوس بیشتر از باربری و تحویل آن یک روزه است.

 

صادرات سبزی خشک فرصت بی نظیر

صادرات سبزی خشک فرصت بی نظیر

آب و هوا و خاک حاصلخیز ایران باعث شده که محصولات کشاورزی مثل سبزی به فراوانی کشت شود و به راحتی مقادیر هکتاری زیادی را میتوان به کاشت و برداشت سبزیجات اختصاص داد از طرفی نیاز بسیاری از کشورها نظیر روسیه ،آلمان، کانادا ،فرانسه و بعضی دیگر از کشورهای اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس ،افغانستان، پاکستان و غیره باعث شده تا صادرکنندگان سبزیجات خشک سود زیادی کنند به دلیل شرایط اقتصادی ایران ،برنده تجارت کسانی هستند که به ریال بخرند و به دلار بفروشند. صادرات سبزی خشک و گیاهان دارویی شرایط عالی را برای تجار ایرانی فراهم نموده است.

مجموعه سبز آراد تامین کننده سبزی خشک اعلاءو درجه یک با داشتن کارکنانی دلسوزو  با داشتن شرایط محیطی کاملا بهداشتی امکان همکاری با صادر کنندگان سبزیجات خشک را دارد تا در تناژ مورد نظر  سبزیجات خشک درجه یک و در انواع مختلف را فراهم کند. همچنین با توجه به مهم بودن بسته بندی سبزی خشک می توانیم بسته بندی را مطابق سلیقه مورد نظر شما انجام دهیم.

 

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سبزی خشک کیلویی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سبزی خشک کیلویی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سبزی خشک کیلویی را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:
۱-سبزی تازه مورد استفاده برای تهیه سبزی خشک شده
۲-رنگ سبزی خشک شده
۳-نسبت میزان برگ به ساقه
۴-شیوه به کار رفته برای خشک کردن سبزی
۵-خرید به صورت مستقیم یا از طریق واسطه
۶-حجم خرید
تمام سعی ما در مجموعه سبز آراد این بوده است که با به حداقل رساندن واسطه‌ها محصولات باکیفیت خود را ،در زمینه سبزیجات خشک با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کنیم، علاوه بر این بستر خدمات اینترنی از دیگر خدمات ما در این مجموعه است که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان برای تهیه سبزیجات خشک مورد نیازشان می شود.جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت سبزی خشک کیلویی میتوانید با پشتیبانی ما با شماره تلفن های مربو طه تماس بگیرید.

علاوه بر این کارشناسان ما در شرکت سبز آراد در زمینه راهنمایی و پاسخ به پرسش های شما ،پیش از خرید انواع سبزی خشک نیز به صورت رایگان ،به ارائه خدمات می پردازند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سبزی خشک کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.