قیمت انواع سبزی خشک شنبلیله

قیمت انواع سبزی خشک شنبلیله متفاوت است. شنبلیله خشک در انواع مختلف عمده‌ای، بسته بندی، در بازار به فروش می‌رسد. مسلما کیفیت محصول، بهداشتی بودن آن، بسته بندی، مدت ماندگاری،خشک بودن هم از مواردی است که می‌تواند در قیمت این محصول تاثیر داشته باشد. بنابراین دلیل اصلی می‌تواند تنوع این فرآورده‌ها باشد اگر هر چقدر محصول با کیفیت تر و مرغوب تر باشد با قیمت بالاتری ارائه می شود از سوی دیگر نرخ شنبلیله خشک با نوع بسته‌بندی آن فرق می کند که دلیل آن بیشتر هزینه های جانبی است.

برای اطلاع ازقیمت شنبلیله خشک فله ای یا بسته بندی می توانید از کارشناسان فروش ما در مجموعه سبز آراد لیست قیمت دریافت کنید. قیمت انواع سبزی خشک شنبلیله در بازار متغیر است و سایت سبزآراد جدید ترین قیمت را ارائه می دهد.

دلایل فروش سبزی خشک شنبلیله

دلایل فروش سبزی خشک شنبلیله

چند نمونه از خواص شنبلیله را در زیر می آوریم،

کاهش سطح کلسترول خون: مطالعات نشان می‌دهد مصرف شنبلیله به کاهش سطح کلسترول خون به ویژه کلسترول بد یعنی(LDL) کمک می کند،و در نتیجه خطر ابتلا به تصلب شرایین، حملات قلبی، سکته قلبی را کاهش می دهد. شنبلیله سرشار از فیبر است.

رفع یبوست :شنبلیله سرشار از فیبر است و به همین دلیل در درمان یبوست،درمان اسهال، سوء هاضمه و ناراحتی های گوارشی موثر است.

درمان مشکلات کلیوی :در طب سنتی شنبلیله برای درمان بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی استفاده می‌شود

خواص شنبلیله برای لاغری:محلول فیبری که در شنیییلیله وجود دارد موجب کاهش اشتها و ایجادحس سیری در فرد می شود

درمان گلو درد :یکی دیگر از خواص شنبلیله درمان گلودرد است . شنبلیله خیس شده حالت لزجی دارد که در کاهش سرفه، گلودرد، بسیار موثر است.

ناگفته‌ها در مورد سبزی خشک قورمه

ناگفته‌ها در مورد سبزی خشک قورمه

یکی از نکات مهم خورشت قورمه سبزی استفاده از سبزی های معطر و تازه است .در این نوع خورش هر چقدر از سبزی های تازه استفاده شود به همان اندازه غذاها خوشمزه تر می شود. معمولاً در هر خورشت قورمه سبزی ۴۰ درصد از سبزی تره ۳۵ درصد ازجعفری ۱۸ تا ۲۰ درصداز گشنیز و ۵ تا ۷ درصداز شنبلیله استفاده می‌شود. همچنین به دلخواه خود می توانید حدود نیم کیلو برگ چغندر یا اسفناج اضافه کنید.

سبزی خشک خورشتی ترکیبی از سبزیجات خشک شده است که شامل

سبزی خشک جعفری

گشنیز خشک شده

تره خشک
شنبلیله خشک شده

اسفناج یا برگ چغندر

روشهای گوناگون خشک کردن سبزیجات در دو دسته خانگی و صنعتی می باشد برای تهیه سبزی خشک خانگی و صنعتی می توان از نور افتاب،پنکه،دستگاه خشک کن استفاده نمود.

سبزهای موجود در سبزی خشک دارای ویتامین ها و املاح و ارزش غذایی بسیار هستند.معمو لاً اسفناج موجود در قورمه سبزی حاوی ویتامین های A، B آهن، پتاسیم و حتی پروتئین می باشد. خوردن اسفناج، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

خاصیت تره در قورمه سبزی تره دارای مقدار زیادی آهن و دارای ویتامین های B1 و B2 میباشد. اما این سبزی به دلیل داشتن سلولز باعث نفخ میشود و برای کسانی که اختلالات روده‌ای دارند چندان مناسب نیست.

جعفری و خاصیت بی‌نظیرش یکی از سبزی های موجود در قورمه سبزی که خواص زیادی دارد جعفری می باشد جعفری سرشار از انواع ویتامین هاست و دارای مواد معدنی مهم از جمله آهن و کلروفیل می باشد.

سبزی گشنیز دارای ویتامین A،B،C،D ،آهن ،کلسیم،منیزیم است. خوردن گشنیز به هضم غذا و عمل گوارش کمک می‌کند و خاصیت ضد نفخ و اشتها آوری دارد.

شنبلیله در قورمه سبزی شامل موادی همچون فیبر، کربوهیدرات، پروتئین، چربی، آهن، منیزیم، است.

انتخاب سبزی خشک قورمه

انتخاب سبزی خشک قورمه

 سبزی خشک قورمه دارای شنبلیله است، شنبلیله دارای عطرو طعم خوبی است. برای انواع غذاها مثل قورمه سبزی و آش ها از آن استفاده می‌شود. شنبلیله از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند. شنبلیله دارای منگنز و ویتامین A زیادی است و برای افرادی که با اینترنت کار می کنند بهتر است که از این گیاه مصرف کنند. این گیاه برای تهیه ترشی کاربرد دارد، در سالاد می‌توان شنبلیله خشک ریخت. شنبلیله بهتر است کاملاً سبز باشد سیاهی و کدری در آن نباشد.شنبلیله برای تهیه ادویه در غذا استفاده می شودکه طعم و مزه خوبی به غذا می دهد.شنبلیله به خاطر خاصیت زیادی که دارد در عطاری یا همان طب سنتی از برگ و تخم آن برای درمان بیماری هایی مثل چربی، فشار خون، قند خون، چربی، استفاده میشود و باعث افزایش شیر مادران می گردد.

مشتریان می‌توانند به  میل خود انواع سبزی خشک قورمه  فله ای یا بسته بندی را از طریق سایت اینترنتی انتخاب نموده،تا این محصول با ارزش غذایی و دارویی با کیفیت بالا را در اسرع وقت و کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایند که به طور حتم رضایتمندی و اطمینان خاطر آنها را به دنبال دارد.

قیمت روزسبزی خشک شنبلیله

قیمت روزسبزی خشک شنبلیله

قیمت روز سبزی خشک شنبلیله در بازارهای مختلف متفاوت است. بسیاری از تولیدکنندگان با توجه به وضع اقتصادی موجود، مجبور به گران کردن این محصول شدند. برای اطلاع از قیمت روز این محصول در بازار داخلی می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی قیمت انواع محصولات مخصوص سبزی های خشک مثل شنبلیله را بررسی کنید. شرکت های زیادی سعی می‌کنند این محصول را با کیفیت عالی و بهداشتی و استاندارد را با قیمتی مناسب عرضه کنند تا بتوانند انواع محصولات به خصوص سبزی های خشک را در بازارها و فروشگاه‌های سراسری ایران توزیع کنند تا به راحتی در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

الیته برای تعیین قیمت روز سبزی خشک شنبلیله به یکسری فاکتورها باید توجه کرد این موارد عبارتند از

میزا ن کیفیت و مر غوبیت

برند تولیدی

روش خشک کردن

نحوه استفاده کردن

وزن سبزی خشک

خرید عمده و یا بسته بندی

به هر حال خریداران در هنگام خرید دقت لازم را انجام دهند.

مشخصات سبزی خشک کوکو

مشخصات سبزی خشک کوکو

سبزی کوکو خشک یکی از آن محصولات است  که جهت رفع نیازهای مشتریان تولید می شود. بنابراین مصرف کنندگان می توانند به مرکز فروش سبزی خشک مراجعه کرده و با مشخصات مختلفی همچون کیفیت محصول و ارزش غذایی آن وزن محصول ابعاد بسته بندی محصول و ویژگی های دیگر و آگاهی پیدا کردن از همه آنها برای خریدن بهترین سبزی خشک اقدام نمایند.

خریداران میتوانند با ثبت سفارش اینترنتی در مجموعه سبز آراد ،بدون واسطه و با هزینه بسیار کمتر انواع مختلف سبزیجات خشک از جمله سبزی خشک کوکو،را با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.