فروش عمده شنبلیله خشک صادراتی

فروش عمده شنبلیله خشک صادراتی به علت عطر و بوی زیادی که دارد بسیار پر مصرف و کاربردی است گیاه شنبلیله خواص درمانی بسیاری دارد.
فروش عمده شنبلیله خشک صادراتی توسط مراکز فروش و شرکت‌های توزیع سبزیجات و شنبلیله خشک انجام می گیرد
این محصول با کیفیت عالی دربسته بندهای بهداشتی و پلمپ شده و خشک، ماندگاری بالا وقیمت مناسب به خریداران و مشتریان عرضه می شود.

ارزش غذایی شنبلیله خشک و تخم آن

ارزش غذایی شنبلیله خشک و تخم آن

با ارزش غذایی شنبلیله و تخم آن چقدر آشنایید؟ با اینکه شنبلیله در حجم ومقدار زیاد استفاده نمی شود اما باید بدانید که یک قاشق غذاخوری تخم شنبلیله ۳۵ گرم انرژی دارد و شامل مواد مغذی زیر است:
فیبر ۳ گرم
پروتئین ۳ گرم
کربوهیدرات ۶ گرم
چربی۶ گرم
آهن ۲ درصد نیاز روزانه
منگنز ۷درصد نیاز روزانه
منیزیم ۵ درصد
شنبلیله حاوی مس، آنتی اکسیدان، کولین تریگو نیلین ،یامو جنین،سارسا ساپوجنین و چند مواد شیمیایی دیگر است همین باعث شده تا به عنوان یک گیاه پر خاصیت دارویی به حساب آید .شنبلیله مقداری ساپونین،جینسینگ و فیبر دارد که می تواند در درمان بیماری موثر باشد.
تخم شنبلیله شامل مواد مغذی مانند فیبر و مواد معدنی لازم برای بدن مانند آهن و منیزیم است.

درمان سوزش سر دل با شنبلیله خشک عمده

درمان سوزش سر دل با شنبلیله خشک عمده

مصرف شنبلیله برای افراد مبتلا به ناراحتی و سوزش معده به مدت دو هفته باعث کاهش علائم و نشانه‌های بیماری میشود. جالب است بدانید تاثیر مصرف شنبلیله با مصرف داروهای ضد انسداد در بیماری ها برابری می کند حتی در طب سنتی بر این عقیده هستند که مصرف شنبلیله در کاهش عوارض بیماری زخم کولیت و برخی بیماری های پوستی موثر است.

این گیاه را می توان به عنوان داروی مکمل در درمان برخی بیماری ها استفاده کرد.تخم شنبلیله را می‌توان برای کاهش اشتها استفاده کرد. این گیاه برای کاهش وزن و بهبود ناهنجاری های تغذیه ای به کار برده می شود.

درمان سوزش سر دل با شنبلیله خشک عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.