فروش شنبلیله خشک صادراتی بسته بندی

فروش شنبلیله خشک صادراتی بسته بندی، با کیفیت عالی و قیمت مناسب با بهترین بسته بندی در مرکز تولید سبزیجات خشک به خریداران عرضه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز تولید انواع سبزیجات خشک و شنبلیله خشک صادراتی بسته بندی محصول خودرا ازبا کیفیت‌ترین سبزیجات تازه موجود در بازار تهیه نموده وبا روش های صد در صد طبیعی و بهداشتی خشک نموده  بعد از فرایند خشک شدن، در بسته بندی های جذاب راهی بازار مصرف می کند.

مرکز سبز آراد با داشتن کارشناسان مجرب این محصولات با کیفیت و بهداشتی و با قیمت مناسب را از طریق ثبت سفارش در وب سایت اینترنتی در اختیار خریداران و مشتریان قرار می دهد.

دلایل استفاده از سبزی شنبلیله

دلایل استفاده از سبزی شنبلیله

چند نمونه از خواص شنبلیله را در زیراشاره می‌کنیم.
۱-کنترل دیابت
۲-برطرف کننده اختلالات خوردن
۳-درمان ذات الریه و درمان خلاص شدن از عفونت
۴-درمان ناراحتی های شکمی
۵-درمان بی خوابی
۶-درمان ورم لوزه
و بسیاری از خواص دیگر که نشان دهنده تاثیرات استفاده از سبزی شنبلیله به صورت خشک و یا تازه در رژیم غذایی میباشد.

شنبلیله خشک

شنبلیله خشک

شنبلیله خشک جزو گیاهان دارویی است که در کنار راه ها می روید به دو صورت خام و پخته استفاده می شود. برگ این سبزی را تازه و خشک می توان به کار برد. در پخت انواع غذاهای ایرانی و سالادها در قورمه سبزی و کوفته برنجی به دلیل مزه و عطر دلپذیری که دارد از آن استفاده می کنند.

گیاه شنبلیله دارای طبیعت گرم و خشک است. شنبلیله خشک حاوی مواد معدنی کلسیم ،منیزیوم ،منگنز،آهن ،پتاسیم ،مس ،سلنیوم می باشد و از نظر ویتامین ها ویتامین Aو Bو Cدارد این گیاه در تمام دنیا رشد میکند اما به صورت عمده در کشور هند تولید می شود.

گیاه شنبلیله دارای برگهایی است که خاصیت دارویی دارد همچنین دانه های شنبلیله را به عنوان یک ادویه به کار  میبرند و خود گیاه شنبلیله یک سبزی است که همانند جوانه ها از آن استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.