فروش انواع سبزی خشک خانگی با کیفیت

فروش انواع سبزی خشک خانگی با کیفیت و با قیمت مناسب در مجموعه سبز آراد در اختیار خریداران قرار می گیرد این سبزیجات از دو نوع تکی و ترکیبی میباشد این شرکت با داشتن پرسنل متخصص با افتخار بهترین نوع این محصولات را به صورت گرانول  دراختیار مشتریان عزیزقرار میدهد تا بتوانند نهایت استفاده را ببرند .

تمام سعی ما به عنوان تولید کننده بر این است تا بتوانیم سبزیجات را بعد از ضدعفونی کردن و شستشو توسط دستگاهها خشک کن آبگیری نموده و کاملا خشک به صورت بهداشتی و تمیز و بوجاری شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم زیرا فروش سبزی خشک خانگی از نظر قیمت بسیار مناسب است

سبزیجات تکی  و ترکیبی ما شامل ۱۹نوع سبزی خشک است که عبارتند از سبزی گشنیز، ریحان ،اسفناج، شوید ،ترخون ، نعناع ، جعفری ، ترخون ، مرزه شنبلیله خشک  و سبزیجات خشک ترکیبی شامل کوکو، سبزی پلو سبزی ماهی ،آش ، دلمه ،کوفته ، آبگوشت و معطر می باشد.

سبزی خشک در واقع مجموعه ای از سبزیجات خوراکی می باشد که برای تهیه انواع غذاهای مختلف استفاده میشوند و غذاهای شما را خوشمزه میکند این سبزی ها را معمولاً در فصل هایی از سال که به وفور در دسترس میباشد با روش‌های مختلف خشک می کنند . سبزیجات خشک بسیار پرکاربرد است و در غذاهای گوناگون از آن استفاده می شود و چون خشک  شده اند مزایای زیادی دارد.

موثرترین روشهای میکروب کشی سبزیجات

موثرترین روشهای میکروب کشی سبزیجات

هرگز از مایع ظرفشویی جهت میکروب کشی سبزی ها استفاده نکنید متاسفانه امروزه اکثر افراد به علت اینکه مایع ظرفشویی خیلی راحت و فراوان در دسترس است از این شوینده شیمیایی و غیر خوراکی برای میکروب کشی سبزیجات استفاده می کنند. جوش شیرین و سرکه که به علت تغییرات در ph می تواند باعث  نابود کردن میکروب ها شود  و حتی نمک به مراتب خاصیت میکروب کشی بهتری دارد و مانع از رشد میکروب ها می گردد مخصوصا اگر به همراه سرکه استفاده شود که اثرات این دو باهم نتیجه بهتری را به دنبال دارد .

میزان استفاده از سبزیجات خشک قورمه

میزان استفاده از سبزیجات خشک قورمه

میزان استفاده از سبزیجات خشک قورمه برای هر نفر ۷ تا ۸ گرم است سبزی خشک قورمه طرفداران زیادی دارد خانم های ایرانی در طبخ این غذا بسیار مهارت دارند میزان ترکیبات این سبزی خشک  هر چقدربه اندازه باشد غذا لذیذ تر می گردد البته خیلی از خانم ها به علت تبحری که در آشپزی به دست آورده اند به صورت چشمی میزان سبزی را برمی دارند و در خورش می ریزند.

نکته مهم دیگری که وجود دارد میزان و اندازه هر کدام از سبزی‌ها در سبزی قورمه است زیرا در عطر و مزه آن تاثیر گذار است این سبزی ها شامل اسفناج ،شنبلیله، تره ، گشنیزوجعفری میشود  که اکثراً درترکیب تمام سبزی قورمه ها یافت میشود. یک کیلو گرم سبزی تازه در صورتی که به طور نرمال و استاندارد خشک شده باشد چیزی حدود ۵۰ گرم سبزی خشک تولید خواهد کرد البته سبزی خشک را حتماً باید ۳تا ۴ساعت قبل از اضافه کردن سبزی به داخل غذا داخل آب سرد خیس کرد تا آب از دست داده خود را در پروسه خشک کردن مجدد  جذب و به سبزی تازه تبدیل شود برای خیس کردن ۵۰ گرم سبزی خشک که از خشک کردن یک کیلوگرم سبزی تازه به دست می‌آید یک لیتر آب سرد ترجیحاً جوشیده نیاز است .

قیمت سبزی خشک خانگی با کیفیت

قیمت سبزی خشک خانگی با کیفیت

قیمت عمده سبزی خشک خانگی به مراتب به صرفه تر است زیرا خریداران این محصول را به صورت فله ای در حجم زیاد دریافت میکنند مجموعه سبزآراد در این راستا توانسته سبزی خشک خانگی را به صورت تکی و ترکیبی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار هدف عرضه کند از آنجائیکه که ما خود تولید کننده هستیم  بنابراین از صفر تا صد کار را در دست داریم وسبزیجات  ارگانیک را بعد از ضد عفونی و شستشو توسط دستگاه های خشک کن آبگیری و خشک می نماییم  .

ما به شما خریداران این اطمینان را میدهیم که سبزیجات خشک ما بسیار با کیفیت هستند و در داخل کشوربه جرات می توانیم بگوییم که با کیفیت ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب به شما عزیزان عرضه می کنیم . محصولات ما کاملاً بهداشتی و بدون چوب وساقه می باشد و دارای رنگ بسیارسبز و خوش عطر است که طعم لذیذی به غذاها می دهد و حداقل فروش سبزی خشک و میزان سفارش به صورت عمده ۵ کیلو است برای کسانی که میخواهند یک شغل داشته باشند ویا حتی فروشگاه ها به راحتی می‌توانند این سبزیجات را خریداری کرده با برند خود بسته بندی کنند و با درصد سود قابل توجه به فروش برسانند .

مجموعه بازرگانی سبز آراد با داشتن مشاورینی خبره قدم به قدم به شما کمک می کنند تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید ما  نه تنها محصول خود را ضمانت می کنیم بلکه در سریع ترین زمان ممکن بارتان را ارسال مینماییم و ضمانت برگشت وجه در صورتی که از محصولات راضی نبودید را به شما میدهیم و شما بعد از ارسال بار ۲۴ ساعت فرصت دارید  که این محصول را  ارجاع دهید.

 

2

  1. سلام بببخشید این نعنا خشک تازه هست؟ببخشید من 4 کلیو نعنا میخوام دارید؟ ببخشید چقدر میشود؟

    • سلام وقت شما بخیر جناب آقای امیر آریا
      سبزی خشک خانگی بلغور با کیفیت عالی داریم بدون چوب و ساقه و گل لای کاملا بهداشتی شماره تماس 09113675839 مشاور فروش بازرگانی سبز اراد امیدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.