فرش 12 متری 1500 شانه منجر به اعدام مردی در عربستان شد

همانطور که حتما شنیده اید فرش 12 متری 1500 شانه یکی از بهترین برند های قالی ایرانی می باشد.

شواهدی دال بر بافندگی و وجود قالی در بین النهرین و ترکیه باستان در 7000 و 8000 سال قبل از میلاد مسیح و در مصر (پشم و پنبه) در اوایل هزاره سوم قبل از میلاد وجود دارد.

مغولستان و چین نیز بازیگران اصلی صنعت نساجی بودند و گله داران عشایری و بافندگان چینی از اولین کسانی بودند که قالی های پشمی را توسعه دادند و بافتند.

بافندگی در بسیاری از نقاط جهان علاوه بر اروپا، از جمله بخش‌هایی از قاره آمریکا تا 5500 سال قبل از میلاد مسیح توسعه یافت. بافندگان شروع به استفاده از رنگ های طبیعی کردند و به تدریج به استفاده از مواد گیاهی، گل و حشرات روی آوردند.

ماشین‌های مختلفی برای کمک به فرآیند بافندگی ایجاد شدند و ماشین‌های بافندگی امروزه آنقدر پیچیده شده‌اند که از الگوریتم‌های کامپیوتری استفاده نمی‌کنند.

تا قبل از شروع تولید انبوه و اختراع ماشین آلات صنعتی، فرش در ایالات متحده و اروپا به طور گسترده در دسترس نبود.

فرش

با این حال، دوگانگی شروع به ایجاد کرد. با هر اختراع جدیدی که بافت را آسان می کرد، توانایی ساخت فرش های بازار انبوه برای سبقت گرفتن از فرش های دکوراتور وجود داشت.

این یک فرصت کارآفرینی برای بسیاری بود، اما برای کسانی که ذوق و سلیقه دارند، جام مقدس فرش همچنان طرح‌ها و تولیدات دست‌بافت است که چند قرن طول کشیده و اکنون عنوان عتیقه را یدک می‌کشد.

در حال حاضر نادر، این فرش ها دارای شجره نامه و هاله ای در مورد آنها هستند که کیفیت، تاریخ و هنر را در هر گره تراوش می کنند.

حتی برای یک چشم آموزش ندیده، تفاوت بین یک شاهکار واقعی و یک تولید مثل انبوه باید واضح باشد.

برای خودتان به چند قالیچه آنتیک زیبا نگاه کنید، و اکنون که تاریخچه پشت آن ها را می دانید، امیدواریم قدردانی شما از آنها بسیار زیاد باشد.

ادگار آلن پو نویسنده آمریکایی بیشتر به خاطر شعرهای غم انگیز و داستان های کوتاه وهم انگیزش شناخته می شود.

او همچنین در مورد چیزی که ما امروز آن را طراحی داخلی می نامیم، حرف های زیادی برای گفتن داشت. پو در مقاله ای در سال 1840 درباره دکوراسیون داخلی می گوید: “فرش روح آپارتمان است.”

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.