فتح هیمالیا با کفش کوهنوردی land rover

چکمه های میان وزن سازشگر ماهری هستند، با پشتیبانی کافی برای حمل بار سنگین اما بدون اینکه احساس کنید کسی سرب را در جوراب شما پر کرده است.

این یک دسته به سرعت در حال رشد است که منعکس کننده تقاضای کوله گردها و کوهنوردان جدی برای یک گزینه سبک اما توانا است. همچنین خانه برخی از چکمه های مورد علاقه ما است (Scarpa Zodiac Plus GTX و Lowa Renegade هر دو میان وزن هستند).

تکیه گاه محکم زیر پا، کفش کوهنوردی land rover را کمی سفت تر از کوهنوردان روزانه شما می کند، اما نه بیش از حد. به دلیل کیفیت مصالح و تکنیک های ساخت، قیمت ها در این دسته معمولا از حدود 200 دلار شروع می شود.

در آن نقطه قیمت، کیفیت چکمه ضد آب بهبود می یابد و معمولاً GTX (Gore-Tex) را در نام آن پیدا خواهید کرد.


اسطوره‌های چکمه‌های سفت، سخت و فوق‌العاده قابل اعتماد گذشته در دسته سنگین وزن ساخته شدند. مدل‌های کلاسیک مانند Zamberlan Vioz GTX برای کسانی که می‌خواهند طراحی تمام چرمی داشته باشند محبوب هستند، اما تغییر به سمت وزن‌های سبک‌تر در ساخت چکمه‌ها، این رده را گسترش داده است.

به طور کلی، چکمه های سنگین وزن برای مسیرهای سخت، صخره ای و شلوارهای بلند با بسته های کوله پشتی سنگین ساخته می شوند.

در حالی که مواد ضخیم رویه و گورتکس عملکرد عالی در مرطوب و برف دارند، اما در شرایط گرم گرم کار می کنند (بعضی ها به جای آن یک چکمه چرمی غیر ضد آب را ترجیح می دهند).

ساختار جامد آن‌ها همچنین با جلوگیری از افتادن پاشنه در هر قدم، مقداری از فشار را از صعودهای طولانی خارج می‌کند و باعث می‌شود که اغلب با کرامپون‌های تسمه‌ای برای کوهنوردی سبک دوست شوند.

یکی از این چکمه ها را برندارید و برای یک سفر طولانی مستقیماً به سمت مسیر حرکت کنید.

زمانی را صرف شکستن آنها کنید تا سال‌های آینده یک شریک کفش کوله‌پینگ خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.