عرضه مستقیم سبزی خشک عمده

 

سبزیجات  یکی از نعمتهای بزرگ الهی است که به صورت دیمی از زمین برداشت می شود در فصلهایی از سال که سبزیجات تازه در بازار به وفور یافت می شود،مقداری از آن را به صورت های گوناگون خشک کرده تا در تمام فصول سال دراختیار مصرف‌ کنندگان قرار بگیرد .
از جمله این سبزیجات می توان  شنبلیله ،شوید، نعناع ،گشنیزو… اشاره نمود
حال سوال اینجاست  عرضه مستقیم سبزی خشک عمده چه مزایایی دارد ؟ عرضه کنندگان سبزی خشک چگونه می توانند سبزیجات خود را راحت تر به فروش برسانند؟
مراکز عرضه مستقیم سبزیجات خشک باعث می شود که مشتریان به صورت مستقیم و بدون واسطه بتوانند  با شرکتها و کارخانجات تولید سبزیجات ارتباط بگیرند تا بتوانند این محصولات را ارزانتروبه روش های متنوع ازجمله فله ای،کیلویی ، بسته بندی خریداری نمایند البته لازم به ذکر است که امروزه مبادلات اینترنتی انواع کالا و محصولات غذایی گسترش بیشتری پیدا نموده که نه تنها باعث کاهش هزینه های طرفین عرضه و تقاضا است بلکه حذف  واسطه ها را در پی دارد.
بنابراین ما در مجموعه سبز آراد به عنوان یکی از برند ها ،آمادگی کامل داریم هر زمان که شما بخواهید محصول فوق را در انواع متنوع فله‌ای و کیلویی و بسته بندی با بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم.

روش های خشک کردن سبزیجات

روش های خشک کردن سبزیجات

آیا میدانید که چگونه ازروش درست برای خشک کردن سبزیجات استفاده کنیم ؟ تا کیفیت وعطر وطعم سبزیجات حفظ شود؟خشک کردن سبزی به روش های گوناگون انجام می گیرد.
یکی از روش های قدیمی خشک کردن سبزیجات با استفاده از نور آفتاب است که سریع ترین راه می باشد،در این روش خشک کردن سریع اتفاق می افتد ،اما در این روش سبزیجات وقتی در معرض نور آفتاب قرار می گیرند ترکیبات کلروفیل آنها تجزیه شده و زمانیکه سبزیجات به این روش خشک می شوند به جای رنگ سبز بیشتر زرد می گردندهر چند که رنگ زرد به خاطر بی کیفیت بودن سبزیجات خشک نیست ولی چون ظاهر خوبی ندارند بنابراین باعث می شود که افراد تمایلی به استفاده از آنها نداشته باشند
یکی دیگر از روش‌های خشک کردن سبزیجات،خشک کردن آنها در سایه و به دور از نور خورشید است با اینکه به نظر می رسد که این روش مناسب بسیاری از افراد است اما نکته قابل توجه در این جاست جایی که سبزیجات در ان خشک می شوند نباید مرطوب یا آلوده باشد زیرا در این صورت سبزیجات کیفیت و طعم خود را از دست داده هرچند که ظاهر خوبی دارند اما عطر و طعم خوبی ندارند.
روش دیگری از خشک کردن است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته  استفاده از دستگاه‌های خشک کن برای خشک کردن سبزیجات است اما در این روش توجه به تنظیمات دمای دستگاه بسیار ضروری است زیرا بافت سبزیجات بسیار حساس است و به سرعت دچار سوختگی می شود.

نکات مهم دربار ه خرید سبزیجات خشک

نکات مهم دربار ه خرید سبزیجات خشک

سبزیجات پلاسیده ارزش غذایی زیادی ندارند و همچنین عطر و طعم مناسب برای استفاده کردن در غذاها نخواهند داشت.
نکته دیگر که در خرید سبزی خشک باید مورد توجه قرار بگیرد این است که تا حد امکان سعی شود ازخریدن  سبزیجاتی که خیلی رسیده باشند  و یا  حتی نرسیده چیده می شوند خودداری نمود زیرا سبزیجات خیلی رسیده در فرایند خشک شدن به سرعت اکسیده می شوندو ارزش غذایی خود را از دست می دهند و اگر سبزیجات نرسیده باشند در هنگام خشک کردن بافتش سفت و خشک می شودو دیگر آن نرمی و لطافت را ندارد طوری که استفاده کردن از آن باعث می شود که غذاها ظاهر منا سبی نداشته باشد.
یکی دیگر از نکات بسیار مهم که بایددر خرید سبزیجات خشک دقت نمود این است که سبزیجات خشک از مواد کپک زده تهیه نشده باشد زیرا محصولات فوق پتانسیل بالایی برای جذب رطوبت دارند وجود مقدار کمی کپک می تواند باعث شود طعم سبزیجات را تا حد زیادی تغییر دهد.
شما می توانید جهت خرید انواع سبزی خشک و استعلام قیمت با مجموعه سبز آراد تماس گرفته تا ما بتوانیم بهترین خدمت را به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه نماییم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.