صادرات گشنیز خشک با قیمت عالی

صادرات گشنیز خشک با قیمت عالی توسط کارخانجات متعدد که در انواع سبزی فعال هستند صورت می گیرد .خوشبختانه سبزیجات با کیفیت عالی در داخل کشور تولید می‌شود .از انواع سبزیجات خشک می توان گشنیز، جعفری ،شوید و غیره را نام برد با تلاشی که توسط فعالان اقتصادی این محصولات از نظر کیفیت و بسته بندی این محصولات انجام می گیرد بسیار موفق در بازارهدف ظاهر می شوند.

بوی گشنیز خشک ازخیلی جهات شبیه بوی جعفری است .در کشورهای مختلف از قسمتهای گوناگون این گیاه استفاده می‌کنند بعضی فقط از برگ و ساقه و برخی دیگر به دانه های خشک شده آن گرایش دارند همه قسمتهای گشنیز خشک خواص تغذیه ای ارزشمندی دارد و می‌تواند برای سلیقه ها وذائقه های متفاوت چاره ساز باشد.

برگ های گشنیز حاوی مقادیر بالایی ازویتامین ها است و املاح معدنی کمتری دارد در حالی که دانه‌ها ویتامین کمتری دارد اما از نظر املاح معدنی غنی‌تر هستند.
۹۲درصد از برگهای گشنیز آب است در حالی که بذر این گیاه تنها حدود ۸ درصد تا ۹ درصد آب دارد در این سبزی خشک املاح معدنی آهن و منگنز ،منیزیم ،کلسیم وجود دارد.

 

قیمت گشنیز خشک  را از کجا بیاوریم

قیمت گشنیز خشک  را از کجا بیاوریم

قیمت گشنیز خشک صادراتی به عوامل متعددی بستگی دارد چند مورد از آن اشاره می کنیم
۱-کیفیت گشنیزخشک شده
۲-میزان مرغوبیت خود گیاه گشنیز
۳-زمان خرید گشنیز خشک شده
۴-میزان تولید و عرضه آن به بازار و صادرات گشنیز خشک
۵-ماندگاری بالا داشتن تاریخ تولید و انقضا
۶-نوع بسته بندی که باید بهداشتی باشد
۷-گشنیز خشک صادراتی را می توان از طریق مراکز تولید آن خریداری نمود زیرا صادر کنندگان قدرت تامین این محصول را دارند.

شرکت سبز آراد می تواند این محصول با کیفیت را به صورت مستقیم با حذف واسطه ها از طریق وب سایت اینترنتی با ثبت سفارش در اختیارخریداران قرار دهد.

عرضه بی واسطه سبزی خشک شده

عرضه بی واسطه سبزی خشک شده

عرضه بی واسطه سبزی خشک شده باعث شده تا این محصول با قیمت مناسب به دست مشتریان برسد.
با توجه به زحمتی که تولید کنندگان برای کاشت برداشت و تمیز کردن و خشک کردن این محصول متحمل می شوند محصول با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند .خریداران و مشتریان می توانندگشنیز خشک را بدون واسطه ازمرکز فروش سبز آراد تهیه کنند.
این محصول در تمامی مراکز فروش موجود است و خیلی راحت می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.