صادرات نعناع خشک فله

صادرات نعناع خشک فله به کشورهای خارجی درآمد زیادی برای تولید کننده به همراه دارد که باید بسیار جدی گرفته شود زیرا هر روز مردم دنیا از این سبزی خوش عطر و خوش بو در مصرف روزانه و پخت انواع غذاها و دمنوش ها استفاده بیشتری می کنند.

سبزی نعناع یکی از سبزیجات ارگانیک و طبیعی بدون مواد افزودنی می باشد دارای عطر و طعم شگفت انگیزی است که به انسان احساس آرامش می دهد این محصولات به صورت خشک و تازه استفاده می شود و دارای عطر بی نظیری است.

صادرات نعناع خشک فله در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و یا در کامپوزیتهای ۱۰ کیلویی و یا در جعبه های ۵ کیلویی به بالا صورت می‌گیرد این سبزی ها باید دارای کیفیت بالا، مجوز بهداشتی و استاندارد و دارای رنگ سبز و عطر و بوی دلپذیری باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت سبزی خشک کوکو

صادرات نعناع خشک و محصولات سبزی خشک به کشورهای زیادی انجام می گیرد و تا حد امکان باید با کیفیت و بهداشتی و استاندارد باشد و در انواع بسته بندی های متنوع و در سایزهای گوناگون قرار گیرد.

خواص نعناع خشک صادراتی

خواص نعناع خشک صادراتی

خواص سبزی خشک نعناع در غذا بسیار زیاد است این گیاه در طب سنتی بسیار استفاده می شود سبزی نعناع سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که تا حد زیادی نیازهای بدن را برطرف می‌کند، از آنتی اکسیدان بالایی برخوردار است که این خود باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود به علت فراوانی که دارد برای درمان ناراحتی‌های گوارشی فوق العاده مناسب است و اثر شگفت انگیزی در درمان نفخ دارد

افرادی که می خواهند وزن ایده آل داشته باشند این گیاه طبیعی و ارگانیک گزینه بسیار مناسب است مهمترین وضعیت استفاده از این سبزی خشک در غذا تقویت کبد است که به عنوان یک آرامبخش قوی عمل می کند یا درمان کننده آلرژی است که آن را جایگزین داروهای شیمیایی می کند.

نعناع کرم های روده ومعده را می کشد،برای رفع قولنج و دردهای روده و معده و هضم شدن غذا بسیار مناسب است،نعناع مسکن ،آرام بخش و قاعده آور است،درد شکم را برطرف می کند،برای تسکین درد دندان نعناع را در دهان گذاشته و بجوید

این گیاه نه تنها یک طعم دهنده قوی برای پخت غذا است برای آش ها ،سوپ ها،سالادها،سس ها،آدامس و دهانشویه و موارد بسیار زیاد دیگری کاربرد دارد روغن نعناع دارای منتول است که دارای یک اثر ضد عفونی کننده است.

نحوه تولید نعناع خشک صادراتی فله

نحوه تولید نعناع خشک صادراتی فله

نحوه تولید نعناع خشک در تناژ بالا به بازار عرضه می شود البته این محصول به روش‌های سنتی و صنعتی در محیط کاملا بهداشتی تهیه میگردد برای خشک کردن ابتدا آنها را تمیز کرده و می شویند سپس در آفتاب خشک می نمایند در روش خشک کردن صنعتی خشک کردن از طریق دستگاههای پیشرفته و اتوماتیک صورت می‌گیرد

تولیدکنندگان ایرانی انواع سبزی خشک را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب در کارخانجات تهیه کرده زیر نظر متخصصین با استانداردهای بالا و بهداشتی به تولید انبوه می رسانند و بعد روانه بازار فروش می کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت شوید خشک اعلا

نعناع جزء گیاهان معطر است و زمانی که به شیوه درست خشک شود عطر و طعم خود را حفظ می‌کندو می‌توان از آن در خوراکی‌های مختلف استفاده کرد برخی مردم در منزل هم عمل خشک کردن را انجام می دهند.

خرید آنلاین سبزی خشک

خرید آنلاین سبزی خشک

 مجموعه سبز آراد با داشتن وب سایت اینترنتی نعناع خشک صادراتی و محصولات سبزی خشک را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت های فله ای و بسته بندی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند

خرید از طریق آنلاین با عث صرفه جویی در وقت و هزینه حمل و نقل می گردد در ضمن با این روش دست واسطه ها کوتاه گشته و خریداران می‌توانند نعناع خشک با کیفیت مناسب را خریداری نمایند

در مجموعه ما سبزی خشک نعناع با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده در تناژ بالا به صورت دست اول با رنگ و اسانس طبیعی بدون مواد نگهدارنده برای مصارف داخلی و صادراتی به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.