صادرات شوید خشک به روسیه

صادرات شوید خشک به روسیه از طریق زمینی انجام می گیرد.  آب و هوای روسیه بسیار سرد است و سبزیجات تازه در آنجا رشد نمی کند. بنابراین مردم برای پخت غذا از انواع سبزیجات خشک صادراتی استفاده می نمایند. صادرات شوید خشک به صورت فله و بسته بندی در حجم و اندازه های متغیر صورت می گیرد و کاملاً ارگانیک و بهداشتی است.

از سال ۱۳۸۸ صادرات انواع سبزی با صادرات دو تن جعفری به روسیه  شروع شد. صادرات ۲۴۰ تن شوید ازبکی از شهرستان طبس بوده است و ۱۲ تن از طریق مرز آستارا به کشور روسیه صادر شده است. بهترین نوع سبزیجات خشک و شوید خشک برای صادرات محصولی است که ارزش صادراتی داشته باشد.  به همین علت ممکن است قیمت فروش آن در بازار کمی بالاتر از محصول معمولی باشد.

صادرات انواع شوید خشک از جمله شوید خشک اصفهان به علت تقاضای زیاد در بازار سودآوری خوبی برای تولید کنندگان دارد، زیرا به راحتی به فروش میرسد. بنابراین همیشه عرضه ی این سبزیجات با قیمت مناسب بوده تا از این طریق بتوانند مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب نمایند. بخصوص اگر کیفیتی محصول عالی باشد به راحتی نیاز مشتریان را برطرف می نماید.

کیفیت سبزی خشک صادراتی به روسیه

کیفیت سبزی خشک صادراتی به روسیه

کیفیت سبزی خشک صادراتی برای فروش در بازارهای کشورهای گوناگون دارای کیفیت بالا بوده و اگر با قیمت مناسب به مشتریان عرضه شود مطمئناً استقبال خوبی در بین مشتریان آن کشور دارد و همین باعث ارزآوری در داخل کشور می شود. همچنین  باعث حمایت از کشاورزان و اشتغال زایی جوانان خواهد شد و وضعیت کشاورزی ایران رونق می گیرد و حتی رابطه محکم تری با کشور همسایه مانند روسیه برقرار می کنیم.

خواص شوید و آثار درمانی

خواص شوید و آثار درمانی

شوید آثار درمانی بسیاری دارد.ضد درد، ضد تشنج و باد شکم  می باشد همچنین برای تقویت معده و به عنوان ضد التهاب موضعی به کار میرود. کسانی که اشتهای زیادی به غذا ندارند یک داروی مناسب است و بیمارانی که مبتلا به استفراغ هستند و هیچ غذایی حتی آب را نمی توانند در معده خود نگه دارند ، بهترین درمان شوید است. شوید دارای پروتئین ، ویتامین آ، کلسیم ،آهن ، کربوهیدرات ،چربی ، منیزیم و سدیم می باشد.

 شوید خشک صادراتی به روسیه

 شوید خشک صادراتی به روسیه

صادر کردن شوید خشک به روسیه دارای یک سری قوانین است. بسته بندی محصول، کیفیت، قیمت و بهداشتی بودن و داشتن پروانه بهداشت همه از مسائلی است که حتماً باید تجار به آن دقت نمایند. گمرک روسیه اگر ایرادی در این موارد از جمله بهداشتی بودن سبزیجات خشک ببیند اجازه ترخیص بار را نمی دهد.

برای اینکه شما خریداران عزیز بتوانید صادرات خوبی را تجربه کنید  می توانید از طریق پر کردن فرم سایت بازرگانی آراد درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما به صورت رایگان به شما مشاوره های لازم را در این زمینه بدهند و خرید خوبی را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.