صادرات انواع جعفری خشک

صادرات انواع جعفری خشک به دیگر کشورها می‌تواند سودآوری بسیار خوبی برای تولیدکننده‌ها داشته باشد.مصرف سبزیجات مثل جعفری در همه جای دنیا کاربرد دارد،به همین دلیل کشورهای تولید کننده آن،در بازارهای جهانی فروش بسیار خوبی دارند و در حال حاضر صادرات جعفری خشک رونق خوبی دارد در نتیجه ‌میتوان آن را به عنوان یکی از محصولات بسیار خوب تولید شده در ایران دانست. صادرات جعفری خشک به دیگر کشورها می‌تواند سودآوری فوق‌العاده‌ای برای تولید کننده داشته باشد،به همین دلیل تولید کننده های ایرانی به تولیدو عرضه جعفری خشک در بازار دیگر کشور ها توجه داشته و برای این منظور فعالیت می‌کنند.

از طرف دیگر در ایران تنوع زیاد آب و هوایی باعث شده که کاشت و تولید این محصول آسان شود. زمانی که سبزیجات خشک می شوند خواص موجود در آنها حفظ می شود،و ماندگاری بالاتری دارد و می توان آن را برای مدت های طولانی نگهداری کرد.

صادرات سبزی جعفری خشک شده به عراق

صادرات سبزی جعفری خشک شده به عراق

صادرات سبزی جعفری خشک به عراق در بسته بندی هایی با حجم های متغیر و کاملاً بهداشتی و با کیفیت بالا و دوام و ماندگاری زیادکاملا خشک با قیمت مناسب صورت می‌گیرد و از فروش بسیار خوبی در این کشور بهره مند است. جعفری خشک که از ایران به عراق صادر می گردد بسیار پرفروش است و در بسیاری از خورشت ها و غذاها و آش ها سبزی خشک جعفری یک طعم دهنده بی نظیر است و دارای انواع ویتامین های فوق العاده اشتها آور بوده و نقش مهمی در سلامتی افراد دارد.

صادرات انواع سبزی خشک مانند جعفری سودآوری خوبی برای کشور ما دارد و می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف در بازارجهانی داشته باشد چرا که کشور استعداد زیادی برای این گونه محصولات دارد. تولید سبزیجات مختلف در ایران در فصول متعدد به راحتی انجام می‌شود. زیرا این محصولات را می توان در همه فصول کشت نمود. بنابراین خیلی راحت برای عرضه انواع سبزی خشک در بازار داخلی و خارجی میتوان برنامه ریزی کرد و فعالیت نمود.

ارزش غذایی و فواید فوق العاده جعفری

 

ارزش غذایی و فواید فوق العاده جعفری

جعفری یکی از سبزیهای خوش عطر است که به صورت تازه و خشک استفاده می‌شود در اینجا چند مورد از ارزش غذایی و فواید جعفری خشک را ذکر می گردد:

۱-جعفری دارای آنتی اکسیدان است و مواد مغذی موجود در آن به شیوه های مختلف به حفظ سلامتی کمک می کند.

۲-جعفری در طب سنتی برای درمان اختلالات گوارشی، بیماری قلبی، فشارخون بالا و دیابت و بیماری پوستی، مورد استفاده قرار می گیرد.

۳-فواید بی نظیر این سبزی به خاطر داشتن آنتی اکسیدان های فلائونیدی، روغن های ضروری مثل میریستیسین و آپیول و مواد غذایی مختلف مثل ویتامین های A وC وK است.

۴-جعفری شامل چربی، فیبر، قند، کالری، کربو هیدرات، قند، کلسترول است.

۵-مصرف جعفری در درمان بیماری آرتریت روماتویید بسیار موثر بوده است ترکیباتی مانند ویتامین C و بتاکاروتن موجود در این گیاه دارای خواص ضد التهابی است.

۶-مصرف جعفری به طور منظم اوریک اسید را کاهش می دهد که با علائم آرتریت در ارتباط است.

۷-جعفری در خالص سازی خون نقش دارد، این خود باعث جلوگیری از بیماری‌های قلبی میشود. علاوه بر این ویتامین B9 نقش کلیدی در سلامتی قلب دارد.

۸-بدن ما برای تبدیل هموسیستئین به سیستئین به ویتامین نیاز دارد.هموسیستئین نوعی اسید آمینه است که در خون یافت می شود.

مشخصات بسته بندی جعفری خشک جهت صادرات

مشخصات بسته بندی جعفری خشک جهت صادرات

عواملی که باعث می‌شود تا جعفری خشک باکیفیت داشته باشیم، نحوه کاشت محصول و نوع آب و هوای منطقه ای است که جعفری در آنجا تولید می‌شود.  شرکت های مختلفی در کار بسته بندی سبزیجات خشک فعالیت می کنند که بعضی از این شرکت‌ها بزرگ هستند و محصولات آنها در داخل و خارج  از کشور طرفداران زیادی دارد و جالب است بدانید که کشورهای همسایه ایران و همچنین کشور پهناور روسیه به سبزیجات خشک ایرانی و استفاده از آن در طبخ غذا بسیار علاقمند هستند.

اصولی که یک بسته بندی باید داشته باشد شامل:

جلب توجه: بسته باید به گونه ای باشه که  خود را به مشتری عرضه نماید.یعنی بسته باید خود را نشان بدهد هر جا که هست و خریدار احتمالی را به طرف خود بکشد.

معرفی کالا:بسته بندی باید معرف کالای درونش باشد به طوری که کسی برای اولین بار وقتی آن را می بیند بتواند حدس  بزند. کالاهای بسته بندی شده چیست؟

تمیز و بهداشتی: بسته باید این حس را در بیننده القا کند که تمیز است و محتوای آن سالم و پاکیزه می باشد.

ایجاد اعتماد: باید بیننده راقانع کند  که بسته‌بندی مناسبی است و قدرت حفاظت آن راضی کننده است .

با ارزش باشد: بسته‌بندی باید به ارزش کالا بیفزاید و با قیمت آن مناسب باشد

سهولت برداشتن: به راحتی در دست جای می‌گیرد.

سهولت حمل: در وسایل نقلیه به راحتی جای می گیرد و حداقل فضا را اشغال می کند و همچنین فرد بتواند تنها و به راحتی آن را حمل کرده و همراه خود ببرد.

سهولت نگهداری: اگر محتوای بسته با یکبار مصرف تمام نشود، باید ترتیبی اتخاذ شود که مابقی در همان بسته به راحتی حفاظت نگهداری شود و به طرف دیگری احتیاج نباشد.

خرید اینترنتی جعفری خشک صادراتی

خرید اینترنتی جعفری خشک صادراتی

خرید اینترنتی جعفری خشک صادراتی یکی از راه های آسان و کم هزینه است که مشتریان می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه با صرفه جویی در وقت خود با قیمت مناسب جعفری خشک با کیفیت بهداشتی را دریافت نمایند، لذا برای خرید این محصول مشتریان میتوانند با پر کردن فرم ثبت نام در سایت اینترنتی مراکز فروش سبزیجات خشک این محصول را خریداری نمایند.

ایرانیان اکثرا از سبزی خشک در پخت انواع غذا ها استفاده می کنند زیرا غذاهایشان عطر و طعم بهتری پیدا می کند و در کنار آن از مواد معدنی و ویتامین های موجود در سبزیجات بهره مند می شوند. از آنجایی که امروزه بیشتر خریدها به صورت اینترنتی است بنابراین خرید سریع و آسان با کمترین هزینه از مزایایی است که خرید اینترنتی به همراه دارد.

مجموعه سبز آراد از جمله این شرکتها است که کار تولید و بسته بندی سیزیجات خشک شده را انجام داده و محصولات خود را به صورت اینترنتی به مشتریان خود معرفی می کند،پس می توان گفت خرید اینترنتی سبزی خشک و دیگر محصولات می تواند کمک شایانی به مشتریان در زمینه خرید نیازشان کند، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین شرکت تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.