سفارش دهنده ترخون خشک صادراتی

سفارش دهنده ترخون خشک صادراتی امروزه با روش‌های مختلفی می تواند محصولات خود را به صورت عمده و کلی در تناژهای بالا خریداری نماید. یکی از بهترین و راحتترین و آسان ترین روش که سفارش‌دهنده ترخون خشک انجام میدهد خرید آنلاین از طریق اینترنت می باشد این  روش با توجه به مزیت های زیادی که دارد به راحتی سفارش دهنده می تواند محصول خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب خریداری نماید.

ترخون یا تلخون خشک یکی از سبزی های بسیار معطر است که دارای طبع گرم و خشک می باشد دارای برگهای ظریف و نازک و معطر است ساقه چوبی دارد بسیار خوش عطر و خوش طعم و پرخاصیت است.

مجموعه سبز آراد به عنوان یک برند تجاری تولیدات سبزیجات خشک و ترخون خشک صادراتی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران عرضه می کند از آنجایی که مجموعه ما دارای وبسایت اینترنتی است سفارش‌دهنده ترخون خشک صادراتی با ثبت کردن فرم درخواست میتواند محصول مورد نظر خود را بدون واسطه خریداری کند.

همه چیز درباره مزایای ترخون خشک درجه یک

همه چیز درباره مزایای ترخون خشک درجه یک

ترخون گیاهی علفی و چند ساله از خانواده کاسنی است که ارتفاع آن تا یک متر می رسد و برگ های نازک، بلند، باریک و سبز روشن و براق دارد گلهای آن به رنگ زرد است. نام گونه آن (دراکونکولوس) از کلمه دراگون به معنای اژدها گرفته شده است علت این نامگذاری اثرات شفا بخشی و موثر این گیاه در درمان نیش زدگی مار ها و حیوانات سمی به انسان می باشد.

این گیاه در صنایع غذایی بسیار پرکاربرد است به دلیل افزایش ترشح اسید معده و خاصیت اشتها آوری به عنوان ادویه مخصوص گوشت مورد توجه بوده و باعث کاهش فشار خون میشود. کاهش دهنده درد دندان است و دارای خاصیت ضد کرم می باشد می‌تواند از بین برنده رادیکال‌های آزاد در بدن باشد.

ترخون منبع بسیار خوبی از آهن، کلسیم، منگنز، است این سبزی همچنین دارای پتاسیم، منیزیم، ویتامین‌های A،B،C می باشد ترخون درد دندان و لثه را کاهش میدهد. جویدن ترخون باعث جلوگیری از خونریزی لثه و التیام زخم‌های دهان می‌شود علت تسکین درد دندان داشتن ماده ای به نام اوژنول است که در سبزی ترخون وجود دارد.

خوردن ترخون برای تسکین دل درد و دردهای معده در اثر پرخوری به وجود آمده مفید می باشد. همچنین اگر معده تنبلی دارید که ترشح آن ضعیف است خوردن این سبزی مفید بوده زیرا ترخون مقوی دستگاه هاضمه است و همچنین نفخ و باد شکم را دفع میکند.

ترخون قدرت دفاعی بدن را در برابر برخی ویروس ها و باکتری ها افزایش می دهد از دیگر خواص ترخون تقویت اعصاب است خوردن چای ترخون خستگی را از بین برده و اعصاب را آرام می کند و راه حل خوبی برای مشکلات بی خوابی است. پیشگیری کننده از تصلب شرایین و بیماری های عروقی است. برای درمان نقرس و رماتیسم بسیار مفید است.

 بهترین روش نگهداری از ترخون خشک

 بهترین روش نگهداری از ترخون خشک

گیاه ترخون با نام علمی Artemisia dracunculus و در زبان انگلیسی با نام Tarragon شناخته شود مردم فرانسه از این گیاه در آشپزی خیلی زیاد استفاده می‌کنند که به صورت خشک و تازه قابل مصرف است ترخون طبیعت گرم و خشکی دارد و حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی شامل اسیدهای چرب امگا ۳، ریبوفلاوین، نیاسین، اسیدهای چرب امگا۶، پروتئین، ویتامین c، ویتامین A،آهن، منگنز، کلسیم، تانن و پتاسیم است  این گیاه بومی نواحی غربی آمریکای شمالی و روسیه است و در ایران در نقاط مختلفی کشت میشود.

دو نوع ترخون داریم ترخون فرانسوی که دارای عطر تندی است و بوی طبیعی دارد
ترخون روسی برای تهیه عرق ترخون، روغن ترخون، دمنوش و چای ترخون استفاده می گردد که دارای عطر ملایم تر است.
بهترین روش برای نگهداری ترخون خشک و سبزی خشک اولاً اینست که به اندازه لازم استفاده شود ثانیاً حتماً در جای سربسته یا در ظرف شیشه‌ای یا پلاستیکی دردار بگذارید و درجای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود تا هم ماندگاری خود را حفظ کند و هم عطر خوبی به غذا بدهد و کیفیت خود را حفظ نماید.

توزیع مستقیم سبزی خشک مرغوب

توزیع مستقیم سبزی خشک مرغوب

توزیع مستقیم سبزی خشک مرغوب باعث شده صرفه جویی زیادی در زمان و وقت صورت گیرد امروزه به راحتی توزیع مستقیم ترخون خشک صادراتی و سبزیجات خشک از طریق اینترنت صورت می گیرد این خرید بی واسطه باعث شده تا دست دلالان حذف شود و همین باعث پایین آمدن قیمت این محصولات شده است

توزیع مستقیم سبزی خشک مرغوب به طرز شگفت انگیزی میزان فروش آن را بالا آورده است علاوه بر این به علت مصرف زیاد سبزی خشک توزیع و سفارش آن در بازار پر رونق بوده است که برای پخت انواع پلو، سس‌،سالاد، آش و کوفته ،کوکو کاربرد دارد

عمده فروشی ترخون خشک صادراتی

عمده فروشی ترخون خشک صادراتی

عمده فروشی ترخون خشک صادراتی امروزه بیشتر به صورت آنلاین است که توانسته رونق جدیدی به بازار بدهد زیرا از این طریق خریداران بسیار راحت به صورت اینترنتی با صرفه جویی هزینه و وقت خود می توانند محصولات با کیفیت عالی را با قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس داشته باشند.

عمده فروشان معتبر این نوع سبزی،با این روش فروش به آسانی می‌توانند بازار هدف خود را به کشورهای خارج از مرزها گسترش دهند علاوه بر موارد ذکر شده استفاده از ترخون خشک فایده زیادی برای پوست و مو دارد که موجب شده تا عمده فروشی ترخون خشک صادراتی پر رونق گردد.

ترخون مقادیر زیادی آنتی اکسیدان دارد که خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده دارد به همین دلیل باکتریهای روی پوست را از بین می برد و باعث درمان جوش وآکنه می شود زیرا دارای مقادیر زیادی پتاسیم است.

ترخون باعث تقویت فولیکول های مو می شود و تسریع کننده گردش خون در پوست سر و بدن است که در نهایت باعث تقویت فولیکولهای مو و افزایش رشد مو هاست

این گیاه به دلیل خواص ضدعفونی کننده و مرطوب کننده ای که دارد موهای خشک و آسیب دیده را بازسازی می‌کند.

ترخون باعث پاکسازی پوست می شود و سلول های مرده پوست را از بین می‌برد چون آنتی اکسیدانهای فراوانی دارد بنابراین برگ‌های ترخون را در آب جوش بریزید و صورت خود را بخور دهید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.