خرید شوید خشک بدون واسطه

خرید شوید خشک بدون واسطه بسیار به صرفه است؛ زیرا مستقیما از تولیدی به دست مشتریان عزیز می رسد. بازرگانی سبز آراد انواع شوید خشک و سبزیجات خشک را به صورت فله ای در هر مقداری که تجار بخواهند به صورت عمده تولید و تامین می نماید.

ما انواع شوید خشک را به صورت پفکی، پودری و نرم داریم تا با توجه به کیفیتی که مد نظرتان است سبزیجات خشک را برایتان آماده می کنیم. ما در تولیدی ، سبزیجات را کاملاً شسته و ضدعفونی می کنیم. سپس توسط دستگاه های خشک کن آب  آن را گرفته به طوری که هیچ رطوبتی نداشته باشد.

بعضی ها می پرسند قیمت شوید خشک شما چند است؟ برای اطلاع  خدمتتان عرض می کنیم که ما رنج قیمتی متفاوتی را داریم. مثلا شوید خشک از رنج قیمتی ۷۰ تا ۱۴۰ تومان موجود است. مطمئنا کیفیت و قیمت با هم رابطه مستقیم دارند. هرچقدر قیمت بیشتری پرداخت شود به همان اندازه سبزیجات خشک مد نظر شما با کیفیت تر خواهد بود. البته چون از این محصولات در جاهای مختلف استفاده می‌ شود نباید همه عالی و باکیفیت و درجه یک باشند.

انواع کارکرد شوید در رستوران ها، فروشگاه های پخش مواد غذایی، عطاری ها، صادراتی و …. میباشد. مسلما نوع کیفیت ها فرق می کند و همیشه خریداران سعی می‌کنند که صادراتی را از نوع با کیفیت تر تهیه نمایند. برای اینکه بتوانید سفارشات خود را به ما بسپارید بازرگانی سبز آراد دارای فرم اینترنتی بوده که از این طریق می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.

مشاورین ما در اولین فرصت ارتباط لازم را با شما می گیرند و به صورت رایگان راهنمایی های مربوطه را انجام دهند تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید. ما سعی می کنیم در کار خود نهایت صداقت را داشته باشیم و محصول را به صورت تضمینی در اختیارتان قرار دهیم و در حداقل زمان ممکن بار شما را ارسال نماییم تا هیچ گونه دغدغه فکری نداشته باشید.

معرفی جعفری خشک و خواص آن

معرفی جعفری خشک و خواص آن

سبزی جعفری یکی از سبزیجات پرمصرف است  که هم در سبزی تکی و هم ترکیبی استفاده می شود. این سبزی بسیارخوش رنگ و عطراست. از این سبزی در سبزی قورمه، آش، آبگوشت و سوپ استفاده می شود.

از خواص آن افزایش سطح ایمنی بدن زیرا دارای مقادیر زیادی ویتامین سی است که  کمک به افزایش سیستم ایمنی بدن میکند.

جوانسازی رگهای خونی، زیرا عصاره جعفری می تواند رگ های خونی به ویژه آرتریول ها و مویرگ ها  را تسکین دهد. جعفری کمک به درمان کم خونی می کند. سطوح مناسب ویتامین سی باعث جذب آهن می شود.

برگ جعفری خواص ضد آنمی قوی دارد. جعفری خشک بسیار پر مصرف است.

خواص شگفت‌انگیز شوید خشک شده

خواص شگفت‌انگیز شوید خشک شده

خواص شوید خشک ، درمان سوء هاضمه ، کاهش دهنده چربی خون، درمان سوزش سر دل، اثر ضد باکتری، درمان بی خوابی، ضد قارچ و ضد التهابی، محرک ترشح شیر و افزایش شیر می باشد.

خرید بی واسطه شوید خشک

خرید بی واسطه شوید خشک

خرید بی واسطه شوید خشک را مشتریان عزیز می توانند از طریق پر کردن فرم سایت اینترنتی بازرگانی سبز آراد انجام دهند تا کارشناسان ما مشاوره های لازم برای خرید بهتر را بدهند این سبزیجات خشک بدون هرگونه افزودنی و مواد نگهدارنده می باشد و ما سلامت محصول را تضمین می نماییم. نکته مهم در تولید سبزی خشک، حفظ بهداشت و باکتری زدائی است که ما با رعایت استانداردهای روش شستشو کیفیت سبزی را در تمام مراحل باکتری زدائی حفظ می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.