تولیدی سبزی خشک ترخون 50 گرمی

سبزی انواع مختلفی دارد ، بعضی از سبزی ها مانند تره ، جعفری ، ریحون ، تربچه ، شاهی که همراه غذا آنها را می‌خوریم، و بعضی از سبزی ها هستن که می‌توانیم آنها را خشک کنیم مانند نعنا ، پونه ، شوید ، شنبلیله ، ترخون که جزو آن دسته از خشک کردنی ها است که می توانیم آنها را خشک کنیم و به صورت خشک شده از آنها استفاده کنیم. این سبزی های خشک شده را می‌توانیم در عطاری ها به صورت عمده و بسته بندی شده تهیه کنیم.

و همچنین می‌توانیم ترخون خشک شده را در سایت اینترنتی ما به بسته بندی های زیبا و سبزی خشک ترخون 50 گرمی تهیه کنیم .

تولیدی سبزی خشک ترخون 50 گرمی

قیمت فروش سبزی خشک ترخون 50 گرمی

قیمت فروش سبزی خشک ترخون 50 گرمی عرضه سبزی خشک ترخون از محصولات سالم و با کیفیت است . و این گیاه طبع گرم و خشک دارد و بسیار اشتها آور است. دمنوش ترخون باعث آرامش اعصاب ، رفع خستگی و برطرف کننده افسردگی است. ترخون از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می‌کند و به جنگ با انواع بیماری ها می رود. از مهم ترین خواص ترخون می توان به این چند مورد اشاره کرد : ضد سرطان ، تقویت بینایی ، اشتها آور ، سلامت قلب ، درمان بی خوابی .

از ترخون در بیشتر غذا های محلی ایرانی استفاده می شود . این گیاه دو نوع دارد ترخون فرانسوی و ترخون روسی است. منشأ اصلی ترخون در روسیه و نواحی غربی آمریکای شمالی بوده است .

عرضه مستقیم سبزی خشک ترخون 50 گرمی

عرضه مستقیم سبزی خشک ترخون 50 گرمی فروش سبزی خشک ترخون در بسته بندی های کوچک و مناسب در عطاری و بازار ها عرضه می گردد و مخاطبان زیادی دارد . بیشتر مردم از ترخون برای مصارف خانگی و دارویی بسته به نیازشان آن را از عطاری و یا تره بار های مرکز شهر خریداری و تهیه می کنند.یکی از کاربرد های ترخون در آشپزی می‌توان به استفاده از آن در غذای آبگوشت اشاره کرد که باعث خوش طعم و خوش عطر شدن غذا می شود .

ترخون غنی از آنتی اکسیدان هاست که رادیکال های آزاد در بدن را از بین برده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند . ترخون به دلیل خواص ضد باکتری که دارد باعث کاهش پلاک بر روی دندان ها شده و احتمال پوسیدگی و سوراخ شدن دندان ها را کاهش می دهد . برگ های ترخون دارای یک اثر آرام بخش قوی هستند که می تواند استرس و اضطراب را کاهش داده و به درمان بی خوابی شبانه کمک کند .

بسیاری از افراد ترخون را با مرزه اشتباه می گیرند اما ساقه های سفت و برگ های تیز و عطری متفاوت می تواند تمایزی برای این دو سبزی باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.