به کار رفتن تکه های طلا در قندان دور طلایی

از تبخیر آب اضافی از قند متبلور به دست می آید. برای تزئین یا برای تهیه پانچ استفاده می شود. هنوز هم در شمال آفریقا ساخته و استفاده می شود.این یک قند سفید است که با یک عامل ژل کننده (به طور کلی پکتین میوه) (0.4 تا 1٪) و اسید سیتریک (0.6 تا 0.9٪) اضافه شده است که برای تسهیل تشکیل ژل برای مربا طراحی شده است.

قندان دور طلایی ظروف های کوچکی هستند که در آن قند ها را نگهداری می کنند.

شکر وانیلی مخلوطی از شکر و عصاره طبیعی وانیل است. شکر وانیلین مخلوطی از شکر و طعم دهنده های وانیلین یا اتیل وانیلین است.
شکر وانیلی که عموماً به صورت کیسه‌ای فروخته می‌شود، برای شیرین کردن کمپوت‌ها و طعم‌دهنده دسرها و دمنوش‌ها توصیه می‌شود.

بسته بندی در بسته بندی کاغذی، قالب گیری شده با یک یا چند قطعه یا حتی در کیسه های تک دوز یافت می شود.

متخصصان در کترینگ یا صنایع غذایی از انواع شکر تجاری موجود استفاده می کنند، اما از قندهای زیر در کاربردهای خاص نیز استفاده می کنند:”شکر معکوس” محلول آبی است که از هیدرولیز یا برش ساکارز به دست می آید. از گلوکز و فروکتوز به نسبت مساوی و همچنین به صورت اختیاری کسری ساکارز تشکیل شده است. به شکل مایع می آید.

این شکر توسط شیرینی‌پزان حرفه‌ای یا تولیدکنندگان محصولات شیرین استفاده می‌شود و به‌ویژه در شیرینی‌های زنجبیلی، میوه‌ها در شربت‌ها و شیرینی‌های صنعتی استفاده می‌شود. شکر موجود در قنادی، مادلین، مارزیپان، فوندانت و سایر شیرینی ها است که مانند شیرینی زنجفیلی باید نرم بماند.

شکر معکوس علاوه بر طعم شیرین، رطوبت را تثبیت می کند و به رنگ آمیزی در محصولات پخت کمک می کند. این به شکل یک توده سفید، منعطف و چسبناک با قوام ضخیم است. این یک شربت قند غلیظ است که حاوی کریستال های کوچک شکر است.

برای استفاده آن را در بن ماری ذوب کرده و در صورت تمایل رنگ (رنگ خوراکی) و طعم دار (کیرش) کنید. برای حفظ درخشندگی آن از 35 درجه سانتیگراد تجاوز نکنید. از آن برای کیک و پتی فور، برای تهیه گیلاس فوندانت استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.