با حوله صورت هنر دیگر نگران کثیفی و آلودگی روی صورتتان نباشید

آزمایش‌کنندگان ما دریافتند که حوله می‌تواند فوراً دست‌های خیس آنها را خشک کند – تا حد زیادی به لطف سطح برآمدگی. می‌توانست تمام آب کاسه را جذب کند، اگرچه حوله صورت هنر بعد از آن خیلی خیس شده بود. پس از شستن و خشک کردن آن، هیچ رشته یا گیره‌ای ندیدیم، اما توانایی آن در جذب آب از کاسه فقط کمی کاهش یافت.

ما ملحفه حمام این برند را آزمایش کردیم که سطح بزرگ تری را نسبت به حوله حمام سنتی پوشش می دهد. با توجه به اینکه از پنبه ترکیه که به سبک وزن و خشک شدن سریع معروف است، آن را خیلی ضخیم یا سنگین ندیدند. حوله کویوچی از بسیاری از حوله های موجود در لیست ما گران تر است، اما ما فکر می کنیم که ارزش آن را دارد (و آزمایش کنندگان همچنین گفتند که این یک هدیه عالی برای هر کسی است که می خواهید خراب کنید).

ملحفه حمام که در پنج رنگ خاکی موجود است، تنها به صورت جداگانه فروخته می شود، اما حوله های اندازه استاندارد در یک مجموعه شش تکه نیز موجود است.


حوله‌های ترکی که به آن حوله‌های همام، فوتا یا پشتمال نیز می‌گویند، از 100 درصد پنبه ترکی ساخته می‌شوند که معمولاً صاف، سبک و سریع خشک می‌شوند. حوله حمام فوتا سرنا و لیلی به لطف طراحی دو طرفه خود که دارای بافت سنتی ترکی پنبه ای در یک طرف و پارچه مخمل دار در داخل است، بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. جای تعجب نیست که ما متوجه شدیم طرف پارچه تری جذب بیشتری دارد، اگرچه وقتی در یک کاسه با کمی آب قرار می گیرد، به اندازه برخی از رقبای خود جذب نمی شود.

یکی از تسترها می گوید: “من همیشه ظاهر حوله های ترکی را دوست داشته ام اما هرگز آنها را نخرم زیرا معمولاً نازک هستند و آنقدرها جذب نمی شوند.” یک حوله سنتی.”

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.