قیمت ترخون خشک صادراتی و غیر صادراتی

 قیمت ترخون خشک صادراتی و غیرصادراتی را با توجه به کیفیت آن تعیین می‌کنند. زمانی که ترخون خشک دارای برگهای پفکی و رنگ آن بسیار سبز و عطر فوق العاده دارد، آن را به بالاترین قیمت در بازار به فروش می‌رسانند. این نوع ترخون را در مصارف خانگی بسیار مصرف می‌کنند. اما یک نوع ترخون که از قیمت کمتر و کیفیت پایین تری برخوردار است از آن برای تهیه عصاره استفاده می‌شود.

شما می‌توانید از قیمت ترخون خشک صادراتی و غیر صادراتی از طریق وب سایت اینترنتی مجموعه سبز آراد اطلاع حاصل نمایید.

فروش ترخون خشک و قیمت ان

فروش ترخون خشک و قیمت ان

انواع مختلف ترخون خشک با کیفیت بالا به اروپا و سایر کشورها صادر می‌شوند. زیرا این ترخون های صادراتی از نوع با کیفیت و درجه یک می‌باشند و دارای رنگ عالی و سبز و بسیار معطر می‌باشد.

.نوع دیگری از ترخون ها که ارزان تر می‌باشند، مناسب پودر و تهیه اسانس هستند. قیمت هر کیلو ترخون خشک با توجه به کیفیت آن در سال ۹۹ بین ۲۵تا۱۳۰ هزار تومن بوده است که در برخی از فصول سال کم و زیاد می‌شود.

با توجه به صادراتی و یا غیر صادراتی بودن و کیفیت ترخون، قیمت آن فرق می‌کند. برای دریافت قیمت روز این محصول می‌توانید با مشاور فروش در وب سایت اینترنتی سبزآراد تماس بگیرید. در صورتی که مایل بودید ثبت سفارش بدهید، تا هر نوع از این محصول را که بخواهید ما برای شما ارسال نماییم.

ترخون خشک به جای نمک

ترخون خشک به جای نمک

اگر دقت کرده باشید، زمانی که عصاره ترخون را به غذا اضافه می‌کنیم طعم غذا شور می‌شود و این مورد، بسیار مناسب بیماران با فشار خون بالا است که از خوردن نمک منع شده‌اند. با افزودن پودر ترخون خشک به غذاها می‌توان علاوه بر حذف نمک از فواید مفید گیاه ترخون بهره مند شد.

محققان طب سنتی پیشنهاد می‌کنند برای طعم دار کردن غذا از برخی گیاهان می‌توان استفاده کرد. به جای استفاده از نمک، ترخون خشک را بسابید و در غذا بریزید. زیرا هم طعم نمک را احساس می‌کنید و هم فشار خون را تنظیم می کند و همچنین چاقی ایجاد شده در اثر تجمع اب در بافتهای بدن را برطرف می‌نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.