فروش سبزیجات خشک در بازار تهران به قیمت عمده

فروش سبزیجات خشک در بازار تهران به قیمت عمده بسیار مناسب تر از فروش این محصولات در شهر های دیگر است. زیرا شهر تهران قطب اقتصادی ایران است و کارخانجات زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. این سبزیجات از نظر کیفی بالا و از نظر قیمت بسیار مناسب هستند. سبزیجات تازه در همه فصول در دسترس نیست و یا از مرغوبیت خوبی برخوردار نمی باشد.

در فصل فراوانی سبزیجات تازه را در کارخانجات خشک کرده و سپس به بازار داخلی و خارجی عرضه می نمایند.این محصولات بر اثر خشک کردن راحت تر قابل استفاده می باشند. همچنین به راحتی در دسترس است. در ضمن ماندگاری بالایی دارند. قیمت انواع سبزیجات خشک در بازار تهران بر قیمت این محصولات در استان‌های دیگر تاثیرگذار است.

 تهران از نظر جمعیتی بسیار پر تراکم است. مردم به علت زندگی ماشین باید سریع تر به کارهای خود را سامان دهند. مردم از این محصولات در پخت انواع غذاهای ایرانی استفاده می نمایند. به همین علت های کارخانجات زیادی در حجم های عمده این محصول را با توجه به نیاز مشتری تولید می کنند. همچنین کیفیت محصول را می توانند خودشان با توجه به خواست مشتری پایین ببرند. یا حتی محصول را به صورت بسته بندی عرضه کنند.

 خریدعمده سبزیجات خشک در تهران 

 خریدعمده سبزیجات خشک در تهران 

خرید عمده سبزی خشک در تهران با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت می‌ گیرد. مرکز بازرگانی سبز آراد از طریق وب سایت اینترنتی که دارد. راه ارتباطی با مشتریان را فراهم نموده  تا درخواست خود متبنی بر خرید محصول مورد نظر را ثبت نمایند.

 مشاورین ما اولین فرصت ارتباط لازم را گرفته و راهنمایی لازم را برای یک خرید خوب انجام می دهند. در کارخانه ها برای خرید سبزی خشک، شاخصه هایی را در نظر می گیرند. یک سبزی خشک خوب و سالم باید رسیده باشد. سبز رنگ و خوش عطر باشد که بعد خشک کردن توسط دستگاه های مکانیزه، عطر و رنگ  خود حفظ نماید.

بعد توسط دستگاه‌ها بوجاری آن را کامل الک کرده، به طوری که هیچ گونه چوب، ساقه و برگ زردی نداشته باشد. اگر خاکی داشته باشد توسط این دستگاه ها از سبزی جدا می شوند. خرید عمده سبزی خشک همیشه به صرفه است. زیرا با حجم بالا و کیفیت عالی می توان این محصولات را با قیمت مناسب خریداری نمود. 

فروش عمده اینترنتی سبزی خشک 

فروش عمده اینترنتی سبزی خشک 

فروش اینترنتی سبزی خشک به علت صرفه جویی در هزینه رفت و آمد بسیار به صرفه است. در خرید این روش دست واسطه ها حذف گردیده و محصول به صورت مستقیم به دست خریدار می رسد. مراکز فروش اینترنتی سبزی خشک، این امکان را از طریق آنلاین با داشتن وب سایت اینترنتی برای مشتریان عزیز فراهم نموده اند.

یکی از این مراکز می توان بازرگانی سبزآراد نام برد. مشتریان درخواست خود را در فرم  اینترنتی سایت ثبت می نمایند. کالای خود را در سریعترین زمان ممکن در محل درخواست شده با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت می نمایند.

 فروش انواع سبزیجات خشک در تهران 

 فروش انواع سبزیجات خشک در تهران 

فروش انواع سبزی خشک در تهران از نوع تکی و ترکیبی، به صورت فله و بسته بندی های متغیر در حجم های مختلف به فروش می رسد. این سبزیجات شامل ترخون، تره، گشنیز، جعفری، شوید، نعنا، مرزه، شنبلیله و غیره است.

سبزیجات ترکیبی شامل سبزی خشک قورمه، پلو، کوکو،قلیه ماهی، کوفته، آبگوشت و غیره می توان نام برد. این سبزیجات در بسته بندی های ۱۸۰ گرمی، ده گرمی، در کامپوزیت های 10 کیلویی و یا کیسه های 15 و 20 کیلویی به فروش می رسد.

 مجموعه ما به عنوان تولید کننده و توزیع کننده انواع سبزیجات خشک با کیفیت های مورد نظر مشتریان تهیه کرده و قیمت های متنوع به فروش می رساند. در ضمن کیفیت با قیمت رابطه مستقیمی دارد. هر چه قدر کیفیت سبزی خشک بالاتر باشد. یعنی بدون چوب ، ساقه، گل و لای و زردی باشد. قیمت آن هم به نسبت بیشتر است.

نرخ  سبزیجات خشک در تهران

نرخ  سبزیجات خشک در تهران

 جهت خرید سبزی خشک بدون واسطه می‌توانید با بازرگانی سبزآراد تماس حاصل نمایید. قیمت سبزی خشک در تهران نسبت به سایر استان ها مناسب تر است. میزان خرید و فروش در آن بالاست. قیمت سبزی خشک در تهران با توجه به کیفیت آن و نحوه خشک کردن محاسبه و به بازار عرضه می شود. همچنین میزان استفاده از برگ و ساقه و تعداد شستشوی سبزی در قیمت تمام شده آن تاثیرگذار است. سعی ما بر این است تا مشتریان خرید خوبی را تجربه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.