قیمت خرید شوید خشک از تولید کننده

 قیمت خرید شوید خشک از تولیدکننده به مراتب ارزان تر است زیرا کسانی که توزیع این محصول را انجام می دهند خودشان  یک واسطه هستند و همین باعث می‌ شود تا قیمت محصول را به مراتب گران تر خریداری نمایید.

شرکت سبز آراد تولید کننده و توزیع کننده انواع سبزی خشک تکی و ترکیبی با کیفیت های گوناگون می باشد. این محصولات را به صورت فله ای و بسته بندی در اندازه های گوناگون به بازار عرضه می‌ کند . خریداران عزیز اگر میخواهید شوید خشک با رنگ سبز پررنگ ،خوش عطر، ضدعفونی شده، بدون چوب ، ساقه و گل را تهیه کنید می توانید از طریق شماره تماس داده شده و یا پر کردن فرم اینترنتی سایت سبز آراد درخواست خود را ثبت نمایید.

مشاورین ما در ۲۴ ساعت شبانه روز در حال ارائه خدمات رایگان به مشتریان عزیز هستند تا بتوانند خرید خوبی را تجربه کنند.

 خرید شوید خشک از تولید کننده 

 خرید شوید خشک از تولید کننده 

زمانی که به صورت مستقیم شوید خشک را از تولید کننده می خرید علاوه بر کیفیت باید دارای قیمت مناسبی نیز باشد. ما دارای کارخانه سبزی خشک هستیم. قیمت های ما به دلایلی به صرفه تر است. علاوه بر اینکه خود تولید کننده ایم نیروهای انسانی ارزان تری در اختیار داریم اما هیچ کدام باعث نمی شود که ما از کیفیت سبزی خشک مان کم کنیم.

شرکت ما طبق موازین بهداشتی سعی در افزایش کیفیت محصولات دارد و اعتقاد ما بر این است که کیفیت نباید فدای قیمت شود.قیمت خرید شوید خشک از تولیدی بسیار به صرفه است.

انواع بخش‌های قابل استفاده سبزی خشک 

انواع بخش‌های قابل استفاده سبزی خشک 

سبزی ها انواع مختلفی دارند و شامل برگ و ساقه می شوند. در واقع سبزی ها گیاهان ویژه‌ای هستند که مصرف خوراکی دارند و از همه قسمت های آن ها به صورت خام می توان استفاده نمود.

 نوع دیگری از سبزی ها ، میوه ای هستند مانند گوجه‌ فرنگی، کدو و هندوانه سبزی های ساقه ای ، غده ای ، پیازی، سبزی های برگی و سبزی های معطر از انواع دیگر سبزیجات می باشند.

سبزی های برگی را بیشتر برای خشک کردن به کار می برند زیرا گلبرگ آنها و یا ساقه های جوان و ظریف شان مصرف غذایی دارند.

تره: برگ ها 

جعفری: برگ ها ، دم برگ ها و بعضی ساقه های ظریف آن 

گشنیز: برگ ها و ساقه های جوان 

شنبلیله: برگ ها و ساقه های جوان 

اسفناج: برگ ها 

شوید: برگ ها و ساقه های خشبی نشده آن 

سبزی های معطر به عنوان چاشنی در غذاها استفاده می شود. نظیر 

ترخون: برگ و ساقه های ظریف آن

 مرزه: برگ و سرشاخه های گل دار و ساقه های ظریف آن

 نعنا: برگ ضعیف و خشبی نشده آن 

ساقه های برگی خشک شده مانند شوید، نعنا، تره، شنبلیله ، ترخون، اسفناج، گشنیز، مرزه و ریحان می باشد. سبزی های مخلوط که متناسب با ذائقه ما ایرانیان شامل سبزی قورمه، آش، کوکو، پلو، آب گوشت، قلیه ماهی و کوفته  به اشکال مختلف بلغور، پودری و برگ برای مصرف به بازار عرضه میگردد. 

خرید عمده سبزی خشک از تولید کننده

خرید عمده سبزی خشک از تولید کننده

 خرید عمده سبزی خشک از تولید کننده باعث می شود تا خریداران بتوانند حجم زیادی از این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند. فصلی بودن سبزی ها باعث می شود که دسترسی به همه انواع آن به شکل تازه، در فصل های مختلف سال امکان پذیر نباشد.

 هزینه فرآوری سبزی های منجمد در مقایسه با سبزی های خشک بالاتر است. از نظر کیفیت ، طعم و رنگ در سبزی های یخ زده به مراتب پایین تر است. ضمن این که باید در سرد خانه های زیر صفر درجه نگهداری شود و این هزینه زیادی را به دنبال دارد.

سبزی های منجمد در حال حاضر بهترین جایگزین سبزی های خشک است که مصرف فراوانی برای طبخ غذا در پادگان ها، بیمارستان ها و دانشگاه ها دارد. حتی از این سبزی برای تهیه غذا در رستوران ها ، غذاخوری ها یا خانواده هایی که فرصت بسیار کمی برای آشپزی دارند بهترین گزینه است.

 سبزی های خشک آماده بسیار پرطرفدارند. برای اینکه بتوانید این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید، مجموعه سبزآراد یک تولید کننده و  تامین کننده قوی است که می‌ تواند بهترین این محصول را در انواع فله ای و بسته ای در وزن های مختلف و متغیر در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

 ما از زمان کاشت محصول تا زمان برداشت و فرآوری نظارت کامل داریم . از آن جایی که ما دارای کارخانه بزرگ سبزیجات خشک می‌ باشیم ، توان آماده کردن هر نوع کیفیت با قیمت مورد نظر شما را داریم.

 بهترین راه ارتباطی با ما از طریق  پرکردن فرم در سایت است که می توانید درخواست خود را ثبت نمایید. مشاورین ما در اولین فرصت با شما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام می دهند تا با صرف کمترین هزینه بهترین محصول را خریداری نمایید.

 نرخ خرید اینترنتی شوید خشک از تولید کننده 

 نرخ خرید اینترنتی شوید خشک از تولید کننده 

قیمت اینترنتی خرید تولید کننده به مراتب ارزان تر از قیمت خرید آن به صورت حضوری است زیرا با صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 همیشه قبل از خرید سبزی خشک می توانید اقدام به دریافت نمونه کنید تا از کیفیت کار مطمئن شوید. ما در مجموعه سبز آراد مدعی تولید سبزی خشک با بالاترین کیفیت در ایران هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.