فروش سبزیجات خشک از کارخانه معتبر

فروش سبزیجات خشک باکیفیت از کارخانه معتبر صورت می گیرد. هر چقدر میزان رطوبت موجود در سبزی کمتر باشد ماندگاری بهتری خواهد داشت و قیمت آن به نسبت بالاتر است.

 زمانی که سبزی خشک را در مشت می گیرید و فشار می دهید اگر خرد شود یعنی خوب خشک شده است و رطوبت آن کم است. این سبزیجات به همان اندازه از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

 زمانی که سبزی خوب خشک نشده و دارای رطوبت است ، اگر آن در مشت خود بگیرید مچاله می شود. همیشه بهتر است که رطوبت سبزیجات خشک از این ۵ تا ۷ درجه بیشتر نباشد زیرا رطوبت باعث کپک زدن سبزی خشک می گردد. کسانی صادرات این محصول را انجام می دهند باید به این موضوع کاملاً توجه داشته باشند.

 بسیاری از مراکزی که در حوزه خشک کردن سبزیجات فعالیت می کنند بیشترین تمرکز خود را روی خشک کردن محصول می گذارند و زمان زیادی را برای شستشو و ضدعفونی کردن آن قرار نمی دهند، در حالی که این امر فوق العاده اهمیت دارد. این امر ممکن است برای مصرف کنندگان در آینده ای نزدیک مشکلات گوارشی و روده ای به وجود می آورد.

 زمانی که استانداردهای خشک کردن در سبزیجات رعایت نشود باعث تیره شدن و یا حتی کمرنگ بودنشان می شود. زمانی سبزیجات از کیفیت بالاتری برخوردار هستند که سبز پررنگ باشند.رعایت کردن این موارد باعث می‌شود تا سبزی ها را با کیفیت عالی وبا قیمت مناسب خریداری نمایید.

امکان ندارد محصولی را با کیفیت عالی و قیمت ارزان را خریداری کنید .جمله معروفی وجود دارد که می گوید : ارزانی بی علت نیست.

 مراحل صفر تا صد  سبزیجات خشک کارخانه

 مراحل صفر تا صد  سبزیجات خشک کارخانه

سبزیجات تازه و با کیفیت بالا بعد از تهیه و پاک کردن و حذف برگ ها و مواد زائد در چند مرحله ی جداگانه توسط دستگاه های اتوماتیک و نیروی انسانی شستشو می شوند . سپس کاملا گل گیری و ضدعفونی می گردند تا حشره داخل سبزی از بین برود.

در مرحله بعد نوبت به خشک کردن سبزی می رسد که توسط دستگاه های مکانیزه طبق زمان تعیین شده صورت می گیرد. سبزی های خشک شده درجه یک را از دستگاه خارج و بسته بندی می نمایند و همه این مراحل احتیاج به انرژی و زمان دارد. قیمت سبزیجات خشک با کیفیت نسبت به محصولاتی که پاک و شسته شده نیستند به مراتب بالاتر است از آنجایی که بازرگانی سبز آراد به عنوان یک تولید کننده و تامین کننده در صدد است تا بهترین کالای تولیدی خود را با قیمت رقابتی طوری تعیین نماید که قابل رقابت با سایرین باشد.

 با بازرگانی سبز آراد که در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به خریداران محترم توسط کارشناسان این مجموعه می باشد. به همین منظور می توانید از طریق شماره های داده شده و یا پرکردن فرم درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت سبزی خشک در بسته بندی های مختلف و فله ای آگاه گردید.

 روند تولید و فروش سبزی خشک آش

 روند تولید و فروش سبزی خشک آش

محصولاتی که در مجموعه بازرگانی سبزآراد تولید می شود از نظر کیفی در سطح بالا قرار گرفته و کاملاً بهداشتی است. در فرآیند تولید از تجهیزات تمام اتوماتیک استفاده می شود. در ابتدا سبزی های سالم از مزارع مطمئن خریداری می شود سپس در کارخانه پاک و در ۶ مرحله شستشو و ضدعفونی می شود.

 بعد از آن خرد گردیده و توسط دستگاه های اتوماتیک خشک می گردند. بعد از خشک شدن به شکل برگ یا بلغور یا پودر آن را درآورده و آماده بسته بندی می شوند .

تفاوت استفاده و خرید سبزی خشک نسبت به تازه 

تفاوت استفاده و خرید سبزی خشک نسبت به تازه 

امروزه زندگی ماشینی باعث شده تا مردم هر چه بیشتر از سبزی خشک آماده در مواد غذایی و حتی مصارف خانگی استفاده نمایند زیرا هیچ فرقی از نظر طعم و مزه نسبت به تازه آن وجود ندارد. به جرأت می‌ توان گفت که نتیجه بهتر و مطلوب تری هم دارد زیرا آب اضافی آن تبخیر شده و عطر آن باقی می ماند.

چند مزیت سبزی خشک را به اختصار برایتان بیان می کنیم. سبزی تازه با توجه به بافت لطیف و شکننده ای که دارد نگهداری آن به صورت تازه، دشوار است و تنها بیشتر از چند روز در یخچال نمی توان نگهداری کرد زیرا برگ های آن پلاسیده می شود.

 زمانی که سبزیجات تازه را منجمد می کنیم برای بیشتر از دو ماه ویتامین های خود را از دست خواهد داد و از کیفیت آن کاسته خواهد شد اما خشک شده آن قابلیت ماندگاری تا ۱۱ماه را دارد. کیفیت بسته بندی سبزیجات خشک از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا از خروج عطر و طعم بسته ها جلوگیری می کند.

 گذاشتن این محصولات در فریزر باعث اشغال آن می‌ شود اما خشک کرده آن به راحتی قابل حمل است ، حجم کمتری دارد و در همه جا قابل نگهداری است.

 مصرف سبزی خشک خیلی راحت است و از تلف شدن وقت جلوگیری می کند. شرکت ما به عنوان یک تولید کننده به تمام موارد بهداشتی توجه خاصی می کند. از این طریق بتواند محصولات استاندارد که باعث سلامتی افراد در دراز مدت می شود را فراهم نماید.

محصولاتی که خشک شده هستند را در در فصل مناسب سفارش دهید تا بتوانید با قیمت مناسب خریداری نمایید و در تمامی فصول سال استفاده کنید.حمل و نقل محصولات خشک خیلی راحت است و به آسانی در سفر می توانید یک غذای خوشمزه و عالی را بپزید و نوش جان کنید. 

فروش اینترنتی سبزیجات خشک از کارخانه 

فروش اینترنتی سبزیجات خشک از کارخانه 

 فروش اینترنتی سبزیجات خشک از کارخانه معتبر توسط وب سایت بازرگانی سبز آراد صورت می گیرد. به راحتی می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما ارتباط گرفته و به صورت رایگان شما را در خرید محصولات یاری نمایند. محصولات ما به صورت فله و بسته بندی در سایت های معتبر به بازار عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.