قیمت عمده جعفری خشک با کیفیت

قیمت جعفری خشک عمده با توجه به کیفیت بالایی که دارد زمانی که به صورت فله ای به بازار عرضه می شود به علت حجم  بالا دارای قیمت مناسب تری نسبت به نوع بسته بندی می باشد؛ چون سبزیجات خشکی که بسته بندی می شوند در اندازه های معلوم ، حجم های متنوع و در بسته بندی های متفاوت قرار می گیرند و دارای یک سری پارامترها هستند. 

داشتن سلفون زیپ دار که ضد رطوبت است و از سبزی خشک در مقابل رطوبت محافظت می نماید،درج تاریخ تولید و انقضای محصول برای اینکه ماندگاری آن مشخص شود ،داشتن مهر استاندارد و سیب سلامت که نشان از مرغوبیت سبزی خشک می دهد.

 از جعفری خشک در غذاهای مختلف استفاده های فراوانی می شود. این محصول را به روش های مختلفی خشک می کنند. به طور کلی دو نوع روش برای خشک کردن  سبزی وجود دارد؛ سنتی و صنعتی.  

قیمت جعفری خشک با کیفیت

قیمت جعفری خشک با کیفیت
dav

قیمت سبزیجات خشک با کیفیت رابطه مستقیمی با نوع و وزن آن دارد و باید یک سری نکات را مورد توجه قرار داد.

۱) میزان کیفیت 

۲) نوع بسته بندی

۳) داشتنی استاندارد و پروانه بهداشتی 

۴) قیمت مناسب

 بسیار پیش می‌آید که در هنگام خرید متقاضیان برای اینکه ببینند جعفری خشک و سبزیجات خشک چه کیفیتی دارد درخواست نمونه می کنند.

اولین کار، بو کردن آن محصول است زیرا هر چقدر عطر کمتری بدهد، از کیفیت پایین تری برخوردار است.

 در دومین مرحله، جعفری خشک و سایر سبزیجات خشک را نگاه می کنند و از نظر خاک و چوب بررسی می نمایند زیرا اگر هنگام مصرف، سبزی ، گل و لای داشته باشد یعنی خوب شسته نشده است. 

در مرحله سوم به رنگ سبزیجات خشک نگاه می‌ کنند که باید سبز خوش رنگ باشد و نباید زرد یا  رنگ خیلی تیره داشته باشد. اگر جعفری به صورت برگ باشد مسلماً کیفیت بالاتری دارد بنابراین موقع خرید دقت کنید که آیا این محصول کیفیت دارد یا نه  و برای شما قیمت و کیفیت تا چه حد اهمیت دارد؟

 اگر برای صادرات می خواهید حتماً فروشندگان را از آن مطلع کنید زیرا محصولات صادراتی معمولاً باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. 

جعفری خشک عمده با کیفیت

جعفری خشک عمده با کیفیت

   جعفری خشک عمده با کیفیت را میتوان از مرکز پخش سبزیجات خشک تهیه نمود. کسانی که خریدار واقعی هستند به بازار می روند و قیمت های متفاوتی از محصول را می بینند و بعد این سوال در ذهن شان ایجاد می شود  که چرا بعضی از قیمت ها کمتر است ؟ 

در جواب باید بگوییم که قیمت و کیفیت رابطه مستقیمی  با هم دارند. مردم ایران در غذاهای خود از انواع سبزیجات خشک مانند نعناع ، شوید، اسفناج و ریحان استفاده می کنند. چون در بسیاری از فصل ها  تازه ی آن وجود ندارد به همین علت از سبزیجات خشک استفاده می کنند.

 نگهداری سبزیجات خشک عمده با سبزی تازه فرق می کند. جعفری خشک و سبزیجات خشک را می توان درون ظرف شیشه ای دربسته نگهداری کرد،  چون در مجاورت هوا، سبزی خراب می شود؛ بنابراین باید آن را در جای خشک و خنک یعنی درون کابینت بگذارید. 

در حالی که سبزی تازه باید در یخچال و در ملحفه ای که نم داشته باشد، قرار گیرد تا از فاسد شدن آن جلوگیری شود.

جعفری خشک کیلویی چنده ؟

جعفری خشک کیلویی چنده ؟

همیشه مردم سوال می کنند، جعفری خشک کیلویی چنده و همین باعث می‌شود توجه مشتریان تنها به قیمت باشد بدون اینکه بدانند علت تفاوت قیمت ها چیست ؟ 

بیشترین خریدارانی که این محصولات را به صورت عمده می خواهند ، آن را برای استفاده در رستوران ها ، فست فودها یا صادرات به خارج از کشور می برند. بیشترین مصرف جعفری خشک در قورمه سبزی است. 

لیست جعفری خشک با کیفیت

لیست جعفری خشک با کیفیت

زمانی که ما لیست قیمت جعفری خشک را در اختیارتان قرار دهیم می توانید انواع سبزیجاتی را که داریم به راحتی انتخاب کنید. 

ما دو گروه سبزیجات داریم . سبزیجات تکی و ترکیبی.

 سبزیجات تکی شامل  جعفری، نعنا، ترخون، مرزه، گشنیز، شنبلیله و شوید خشک است. 

سبزیجات ترکیبی شامل قورمه سبزی، سبزی آش، دلمه، قلیه ماهی و انواع دیگر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.