توزیع مستقیم شوید خشک صادراتی

توزیع مستقیم شوید خشک صادراتی با کیفیت عالی در اختیار تجار قرار می گیرد. امروزه به علت وجود اینترنت بسیاری از هزینه های اضافی کاهش یافته است. صرفه جویی در وقت یکی از پارامترهای مهم در زندگی افراد است به همین دلیل شرکت بازرگانی سبز آراد برای تولید سبزی خشک بی واسطه اقدام نموده تا این محصول را با کیفیت خوب، بهداشتی و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد و رضایت خاطر آنها را فراهم نماید. در مجموعه ما سبزی های تازه در کارگاه با بهترین دستگاه ها خشک شده و در دسترس همه افراد قرار می گیرد.

از صادرات شوید خشک چه می دانید؟

از صادرات شوید خشک چه می دانید؟

شوید در بین مردم جهان به علت طعم فوق العاده ای که به غذاها می دهد بسیار پر مصرف است. از شوید خشک در باقالی پلو، آش رشته ، کوکو سبزی استفاده می شود. سبزیجات خشک صادراتی شرکت سبز آراد بسیار مطمئن می باشد، زیرا کیفیت آن بسیار عالی و تضمینی می باشد.

مواردی که برای صادرات و توزیع مستقیم شوید خشک مهم است :

سبزیجات خشک با کیفیت مناسب بسته بندی شوند.

کیفیت سبزیجات خشک عالی باشد.

محصولات دارای گواهینامه بهداشت و علامت استاندارد باشند.

عزیزانی که می خواهند صادرات انجام دهند به اطلاعات روی بسته بندی که شامل وزن، قیمت و تاریخ تولید و انقضا است توجه کنند و بعد سفارش خود را ثبت نمایند. ما محصولات خود را به بسیاری از کشورها  تاکنون صادر کرده ایم و خریداران بسیار راضی بوده‌اند.

 سبزی خشک قورمه دارای مزایای زیادی می باشد.

 سبزی خشک قورمه دارای مزایای زیادی می باشد.

سبزی خشک قورمه را می توان در چند نوبت، بدون نگرانی از خراب شدن استفاده نمود. برای استفاده  از آن ابتدا باید سبزی خشک را برای مدت یک ربع تا نیم ساعت داخل آب قرار دهید که تازه شود.

نگهداری سبزی قورمه خشک بسیار آسان است و به راحتی می‌ توان آن را در انبار یا کابینت نگهداری نمود. در تهیه قورمه سبزی نیازی به خرد کردن سبزی و ترکیب سبزیجات وجود ندارد. سبزی خشک را می توان در مسافرت و تفریحات خود برد تا خورشت مورد نظر را درست کنید.

ترکیب سبزی قورمه در استان‌های مختلف فرق می کند اما به طور کلی سبزیجات مورد استفاده در قورمه سبزی در استان تهران شامل  سه سبزی تره، جعفری و شنبلیله است. میزان تره و جعفری مساوی است اما شنبلیله کمتر از یک سوم مقدار آن دو ترکیب است.

توزیع شوید خشک صادراتی مستقیم

توزیع شوید خشک صادراتی مستقیم

 پخش مستقیم شوید خشک صادراتی از طریق مراکز فروش، تولیدی ها و یا به صورت آنلاین انجام می شود. شرکت های بازرگانی مختلفی در این حوزه فعال هستند که مجموعه بازرگانی سبزآراد یک تولید کننده و تامین کننده است که می تواند این محصولات را به صورت تناژ و از نوع مرغوب با قیمت مناسب ، بدون واسطه ، تضمینی و کاملا بهداشتی در اختیارتان قرار دهد .

برای این منظور کافی است که درخواست خود را  در فرم سایت این مجموعه به صورت اینترنتی ثبت نمایید تا شما صادر کننده عزیز بتوانید به طور مستقیم سبزی خشک خود را در حجم بالا تهیه نمایید تا کارشناسان ما با شما ارتباط گرفته و به صورت رایگان به شما مشاوره های لازم را بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.